Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dráhy chtějí koupit lepší vlaky pro trať Praha - Kladno

České dráhy chystají po delší době soutěž na dodávku nových motorových jednotek. Chtějí je pro provoz vlaků mezi Prahou a Kladnem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T97o67m24á35š 15Z91a50h79á79l63k58a 7970972907420

Já ČD radil, že by se měli víc zajímat i o to, jaké tratě postaví SŽDC. Rychlodráha do Kladna asi bude jen na papíře od spousty úředníků.

0/0
28.12.2016 9:32

F25r44a87n89t59i58š14e92k 41M55ü56l93l57e38r 2433632329868

https://youtu.be/RajVp1rT0Fs

+1/0
12.12.2016 21:29

P66a34t17r93i27k 88E74g25e85r 2108870409911

Byl byto velký problém nasadit na trať vkaky CityElefant? Dobré by bylo i soupravu metra která by se v Praze napojila na trasu linky A a pokračovala přes Dejvickou do centra a dále na Strašnickou s možným výjezdem přes Hostivař do Uhříněvse. Už jsem jel KT8D5 která představovala vlakotramvaj. V Kladně nejezdí ani tramvaje ani trolejbusy vlastně žádné město ve Středočeském kraji nemá nic v MHD než autobusy. Tak snad se tohle do roku 2046 výrazně změní!

0/0
12.12.2016 21:18

J41o64s12e50f 68K90o82m92á73r81e78k 5584962914509

Byl by to problém, vzhledem k chybějícímu trojelovému vedení...

+8/0
12.12.2016 23:05

L46u10k35á21š 49L34a17n18g 1491707100833

Tu starou trať bych už ani nerenovoval. Žádám paralelně Maglev Kladno-Ostrovec - (Kladno) - Praha-Veleslavín. Ne že mi zas ti šašci s rychlíkem z Rakovníka ujedou, jakmile má kralupskej courák 5 min. zpoždění.

+1/0
12.12.2016 19:39

M43i28l91d52a 25J63i38l26o73u40s 1229627948744

A co takhle zpevněná plocha na Kladně? Je tam místo na stovky aut na bývalých dnes už nevyužívaných vykládacích kolejích...

+4/0
12.12.2016 17:51

A72n59t35o24n67í90n 82D73o48u10b61e29k 3520399339

jakym pravem zrovna tahle trat na vlaky ma narok a jine ne?

napr smer davle a jilove je to silenost co CD predvadeji. taky priserna regionova a taky btx a o vikendu silene stare patraky

0/0
12.12.2016 17:39

Ř56e61h79o68ř 17V48l74a81s39á63k 2944674751766

Ač Pacifikem jezdím častěji a rád, nutno uznat, že z Kladna je ten potenciál obsazenosti úplně jinde než z Borku....

Ani kdyby v tom Borku byl prostor pro velké parkoviště - a ani to jaksi není.

+7/0
12.12.2016 17:53

J15i86n72d25ř73i61c56h 81M35o12r18á11v68e78k 91M 3895943205976

Je ostuda, že přípojné vagony btx ještě jezdí..Jezdíval jsem s nimi pravidelně před 10 lety z Lužné do PH a nic horšího jsem nezažil..Drncající, sedačky plastové potažené látkou a málo místa na nohy..Všechno to vrzalo, děs a hrůza!!! Srovnatelný s 3.třídou s dřevěnými sedačkami za 1.republiky.. Oproti tomu byla 810 s koženkami jako královský kočár..

0/0
12.12.2016 16:59

M92i26l78d42a 93J87i35l96o77u94s 1599727338164

Btx skončily k 10.12.16. Tak nevím co tu řešíte....

0/0
12.12.2016 17:36

A96n43t23o88n14í77n 77D75o73u36b76e59k 3150799959

no prijou mi tedy vyrazne lepsi nez silena regionova! ja j ehlucna, rozvrzana, nepohodlna, proste uplne silena..

+1/−1
12.12.2016 17:38

B88e48d68ř83i68c81h 59K36u53d78r37n47a 1638788862740

Neskončily. Dnes jely. Vypadá to, že ČD nemá vozy.

0/0
12.12.2016 18:02

J39i84ř93í 71P44r77a10ž90á42k 9300272511512

Kdy už přestanou vládnout na Magistrátu taxikáři a podaří se konečně modernizovat železnici na Kladno a hlavně přípojku na letiště? Je to ostuda Prahy, když první dojem je přecpaný bus 100, 179, 119,..., kde se lidé tlačí mezi zavazadly, na která nemá bus místo? Zácpy a smrad na výpadovkách jsou následkem neschopnosti Magistrátu.

+11/0
12.12.2016 15:52

R64o43m82a55n 11P88o55l90á87č63e34k 5466179685

Taxikáři? ;-D;-D Spíš vedení Prahy 6, díky kterému bude trat do Kladna spíš napaječem metra A...

+1/0
12.12.2016 16:47

M20a76r39e24k 96H86r61u47b73y 6207182601208

Taxikari jsou jeden zhlavnich duvodu jednani vedeni Prahy 6, uz od dob Pavla Bema. I kvuli nim vede metro do opusteneho kopce nad Motolem namisto k letisti.

+4/0
12.12.2016 16:56

J48i76ř51í 48P64r17a83ž88á44k 9530912621892

V 1.etapě je logické trať z Kladna do Veleslavína. Odpadly by stovky busů z kladna aokolních vesnic i měst.

Odbočce železnice na letiště brání taxikáři -ne na Kladno. Ta hlavní trať je pro ně nezajímavá.

Z Veleslavína do centra to bude veliký pokrok - časově, pohodlím, hlukem i emisemi.

+1/0
12.12.2016 18:03

P40e82t50r 31K69l34a37u19d89a 5248120154290

Jinými slovy - rychlodráha na Kladno je stále v nedohlednu

+8/0
12.12.2016 15:40

M64a89r27t69i71n 47T49y77š17e23r 7466251687388

To máme tunel pro metro, tunel pro auta...teď chce Praha 6 tunel pro vlak....se v těch tunelech nějak vyžívají...

+2/0
12.12.2016 15:30

J33a78n 74Č32e47k60a17l 7559775954524

Nejvyšší rozpočet = největší šance něco odklonit...

+2/0
12.12.2016 15:42

M50a82r33t11i57n 62K48a42r44á52s92e71k 9738813548238

Kdyz ono se v kopcich stavi stavi rovna trat bez tunelu nebo mostu dost blbe...

0/0
12.12.2016 22:28

S21t32a68n14i15s10l94a14v 39N24ý91v64l54t 2224185223

Nový vláčky budou decimovat na dezolátní trati. Aspoň si vydělaj v servisu. Rudá záře nad Kladnem si zaslouží své politiky.

+2/0
12.12.2016 15:08

K30a26r30e63l 25P76l59š60e96k 9818348858397

Cokoliv a hlavně rychle, už teď je pozdě... A hlavně co nejrychleji vyřadit ty "pseudozmodernizované" Regionovy využívající původní nezměněné podvozky na ůrovni 50. a 60. let, což je ve spojení se strašným železničním svrškem na této trati skutečně ďábelská kombinace!

0/0
12.12.2016 15:05

R17o10m49a91n 47P94o32l18á90č46e50k 5866299705

A co ten strašný svršek udělá s moderním vlakem?

+2/0
12.12.2016 16:48

M42i70l83d87a 32J43i80l50o57u60s 1899967448724

Zničí ho tak jako na trati Liberec - Tanvald. Tam pak musela SŽDC trať opravit..reklamace výrobce neuznal.

+3/0
12.12.2016 17:42

S18t16a33n75i18s73l32a23v 51N71ý16v26l84t 2134385793

Maj si koupit lepší trať, nejlíp dvojkolejnou.

+5/−1
12.12.2016 15:04

D79a75v95i15d 26Č88e23r93n12o52h57o65r52s87k11ý 1506604596986

Tak schvalne co se poridi :) ja bych se primlouval za Linty :)

0/−1
12.12.2016 14:36

K23a74r78e54l 48N28o28v21á80k 8159571763218

Hlupáčku,to jsou hrozné křápy. No polské.;-O

0/0
12.12.2016 16:17

P76a79v24e10l 39M55a29t92o39u72š65e25k 5650697628694

Hlavně by tam SŽDC měla konečně postavit lepší trať.

+13/0
12.12.2016 14:11

M64i65c35h14a53l 66P15t96á51č65e96k 5696119229955

Mezi Kladnem a Unhoští uhánějí ty dnešní krabičky 50km rychlostí a mám co dělat, aby mě to nevyklopilo ze sedadla. Čili - nové soupravy ovšem a jak podotkl první diskutující, opravit samotnou trať.

+8/0
12.12.2016 13:29

M80i53l75o18š 86D49v30o13ř79á90k 8835117226381

lahudkou je 80kmh letici Btx od Jence po Unhost, kde se sedici lide dokazi pohybovat i pul metru nad sedackou :- )

+5/0
12.12.2016 14:23

J82a57n 65K50o26b48ě32r72s66k20ý 1740266581723

;-D Ano, je to lepší jak na horské dráze a v ceně jízdného ;-D;-D

+4/0
12.12.2016 15:19

M57i58l91d26a 76J70i44l21o93u54s 1829257458314

Btx už skončily...konečně.

0/0
12.12.2016 17:39

M33a62r81e14k 84H22r82u49b14y 6597952571718

Trat opravuji prakticky kazdorocne, akorat ze je porad rozbita - vtira se podobnost s D1;-)

0/0
12.12.2016 16:58
Foto

B64r43o69n90i57s54l30a97v 66G34a50b93r70y63š 2202679101

Dráhy se mohou snažit, jak chtějí, ale SŽDC by mělo zásadním způsobem modernizovat trať, aby to cestování vlakem mezi Kladnem a Prahou za něco stálo.

+20/0
12.12.2016 13:15

V86a76c12l63a25v 79H43a28j21e84k 3926919949

No to už se neúspěšně řeší nejméně 20 let spolu s rychlodráhou na letiště. A je to asi více o politické vůli či zvůli než o SŽDC.;-D:-)

+19/0
12.12.2016 13:28

I54v71a67n 81B36r72e37z53i67n46a 7751657453151

Ono se stale mluvi a rychlodraze na letiste. Podivejte se ale na trat Praha - Cesky Brod. Praha - Lysa n. Labem. O kolik stouply ceny pozemku v obcich na techhle tratich. A Kladno je dneska vlastne predmesti Prahy.

0/0
12.12.2016 13:33
Foto

B51r66o46n34i98s54l76a25v 33G46a49b22r88y97š 2282779321

Tak už by se politici konečně mohli dohodnout.

0/0
12.12.2016 13:33

P60a50v35e73l 37O67b51d12r47ž84á79l29e39k 6356974788732

Tam se není na čem dohodnout. Praha 6 je pod vlivem letištních taxikářů, kteří jsou samozřejmě proti jakékoliv variantě železnice na letiště. A rozhodně se nebude řešit trať do Kladna bez odbočky na letiště.

+12/0
12.12.2016 13:35
Foto

B91r60o74n60i93s46l28a38v 47G31a42b23r82y39š 2352899231

Jaké je tedy řešení?

0/0
12.12.2016 13:53

P25a25v20e41l 23M97a93t31o60u69š95e95k 5920207518434

Nenechat o všem rozhodovat různé lobbisty, taxikáře, autodopravce a další hájenou zvěř.

+7/0
12.12.2016 14:14
Foto

B25r15o66n12i71s65l13a17v 44G88a46b19r87y64š 2542539381

Já vím, že mám hloupé otázky, ale jak jim chcete zakázat rozhodování o tomto tématu?

0/0
12.12.2016 14:58

M26a19r82e67k 42H77r61u79b38y 6427762311428

Ze by konecne magistrat a vedeni MC s koulema, nebo alespon s ohledem na zajem svych obcanu? ;-)

+2/0
12.12.2016 16:59

P54a21v90e79l 67O34b68d86r50ž59á21l13e96k 6346614838432

U tratí kategorie celostátní odebrat pravomoc do toho mluvit jednotlivým obcím (městským částem) a rozhodnout o tom na úrovni celorepublikové/krajské.

Ovšem to by se asi občanští aktivisté zbláznili. Když si v 90. letech prosadili, že k jakékoliv stavbě se může vyjadřovat prakticky kdokoliv.

+2/0
12.12.2016 14:57

M95a24r52t66i75n 10V67š74e81t36u14l31a 2421329355845

Udělat odbočku na podbabě, tunelem pod Babou a pak polem okolo letiště napojit na stávající trať na Kladno.

0/−1
12.12.2016 15:04

M11a43r35t28i18n 95V29š84e50t75u59l70a 2641459535105

Udělat odbočku za Podbabou, tunelem pod Babou a polem kolem letiště napojit na stávající trať na Kladno.

0/−1
12.12.2016 15:16

B94e94d46ř61i77c75h 78K20u32d15r84n97a 1638648182360

Proč by se musela spojovat modernizace tratě Praha - Kladno s odbočkou na letiště ? Když bude SŽDC chtít, tak může začít modernizovat například úsek Kladno - Praha-Veleslavín a na zbytku se pokusí opravit stavající trať. Ale i politikům v Kladně je to úplně jedno. Ty spíš koukají jak z toho asi získat nějaké peníze pro své spřátelené firmy. Kdyby se snažili, tak už je připravená okolní infrastruktura, a město by mělo zájem protáhnout modernizaci tratě až na Kladno-Dubí.

+3/0
12.12.2016 14:14

M84a27r94t89i36n 65Š35u98l94c 2677259100495

Jenže ta trať by se měla při rekonstrukci i elektrifikovat a je celkem nesmyslné elektrifikovat jí z Veleslavína, když trať začíná na Masyryčce...

+2/0
12.12.2016 14:34

B95e19d46ř81i14c36h 46K85u72d17r35n64a 1248958122200

No to je právě ono, každý k tomu má spousty připomínek, primátor Kladna chce vést trať pod paneláky, Praha 6 chce tunel, někdo tvrdí že trať musí být elektrifikovaná, další tvrdí, že bez odbočkyna letiště to nemá smysl, SUDOP nakreslil megalomanskou stavbu jako že to jinak nejde,..... a výsledek ? Pořád se jezdí po rozbitém kolejišti,.... Osobně si myslím, že i bez elektrifikace by dvě koleje z Kladna na Veleslavín pomohly. Elektrifikace by se mohla dodělat později, klidně stylem 5 kilometrů za rok, tak aby provoz na trati nebyl ve všední den omezen.

+1/0
12.12.2016 14:47

P31a30v84e66l 33O85b47d49r63ž73á39l69e46k 6666204598772

Elektrifikace je ten nejmenší problém. Praze 6 ofciálně vadí jakákoliv stavba, tedy přidání další koleje i bez drátů.

Na druhou stranu - dělat modernizaci a nenatáhnout tam hned dráty? V roce 2016?

+1/0
12.12.2016 15:00

B70e35d94ř48i25c59h 38K70u49d21r20n68a 1348228682320

Ano Praze 6 vadí všechno, nejen vlaky. Právě proto by asi musely být koupené nějaké hybridní jednotky, které mají například dieselový pohon, tak i možnost se připojit na trolej, než by se vyřešil úsek Veleslavín - Bubny. Pro začátek by stačily dvě koleje z Kladna (Vrapice, Dubí) na Veleslavín včetně napojení nádraží Veleslavín na metro. Alespoň by nebylo potřeba najednou sehnat a proinvestovat tolik peněz.

+1/0
12.12.2016 15:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.