Diskuze
Na nová auta dotace, za stará naopak příplatek, navrhuje vláda
Děkujeme za pochopení.
L64a23d27i20s46l23a75v 51K73u83d11l48a31c28e97k
Kdo ma holou zadnici z ceskeho platu tomu priplaceni statem k prdu co nepomuze. Zapadne do davu priplacejicich a diky tomu nebude mit ani na vymenu stare sunky za prijatelnejsi novejsi sunku.
M87a21r38e85k 88T20e25t47u51r
Našim asociacím nejde o navýšení prodejů, nové vozy se prodávají dobře, ale jde nám o celkovou kultivaci prostředí v ČR
T67o18m90á32š 35D14o55m57i89n70i32k
To snad ani nemyslí vážně. Danění dle CO2 je omyl, protože zvýhodňuje dieselové motory, jejichž emise jsou obecně škodlivější než u benzínových. Ať se podívají na skladbu vozového parku v Británii a dalších zemích, kde je zavedeno. CO2 je neškodný plyn a nemá co dělat s čistotou ovzduší jako takovou. Oficiálně se hlídá kvůli globálnímu oteplování...
"Studie prokázaly, že nahrazení starých vozidel novými znamenalo výrazné snížení emisí." V praxi toto tvrzení plošně neplatí. Jiné studie prokázaly, že reálně některé moderní turbomotory plní sotva Euro 1, a týká se to jak benzínů, tak dieselů. Navíc u benzínových motorů se s euronormami tolik nehýbalo, zejména v posledních letech. Prostě neplatí, že nové = výrazně ekologičtější.
A nejvíce ze všeho mi vadí ten stupidní princip, že problém starého vozového parku vyřeší zvýšením finanční zátěže pro provozovatele starších aut a naopak pobídkami na ekologické vozy s obvyklou cenou vysoko nad půl milionem. V prvním případě dojde k dalšímu snížení kupní síly postižených, což se s nákupem nového auta za statisíce vylučuje. V druhém případě jde o dotaci z veřejných prostředků pro ty, kteří starou rachotinou nejezdí a nákup nového auta pro ně není finanční problém. Průměrný věk českého vozového parku vychází z české průměrné mzdy a životní úrovně a pokud jej chtějí rychle a efektivně snížit, pak snad jen zajímavými pobídkami, ale pro všechny a bez hloupého "trestání chudoby."
A nejvtipnější je ten lobbing SDA a SAP. Samozřejmě, že jim jde o navýšení prodejů a nic jiného. Je to jediný důvod, proč za obnovu automobilů tak zuřivě bojují v médiích (a jistě nejen v nich).
M72a71r62e27k 94T43e46t57u82r
Ten problém je všude - státní dotace na cokoliv - pouze pro střední třídu a výš. A to píši jako střední třída.
J77o77s79e72f 74Š32l61o71u96f
"Jedním z opatření je i finanční dotace na nákup nových vozů."
.............................
Dotace z daní všech daňových poplatníků hned do kapsy výrobcům. Protože právě o tu dotaci budou ta nová dražší..
M48a75r75e52k 37T32e53t25u69r
Ta dotace se vybere plošně (tak dvojnásobně - režije přerozdělování je drahá, když je prováděna státem) nějakou okenní daní či něco takového.
M52a58r59e95k 35P25o57s21p89í54š73i67l
Zase vymejšlí,jak potrestat méně majetné lidi. Pokud na Vysočině mají lidi 12-17tis čistého v 80% případů,jak si mají vydělat na nové auto? Benzín,jídlo,bydlení a jsou na nule.A ti kteří si nové auto mohou dovolit tak jim dají dotaci!! Vítejte v Česku!!!!
J63o73s89e38f 28Š57l13o51u83f
Budou to dělat jak ten cikán s koněm. Odnaučoval ho žrát, a když už to ten kůň skoro uměl, tak mu chcípl.
A78n62t82o95n95í20n 88S72c89h30i87n55d34l28e30r
já jsem myslel, že v tomhle státě se dotují jen podnikatelé...
J75a48r16o14m59í16r 64K43a80p22l11a61n
Našim asociacím nejde o navýšení prodejů... hehe... PRÁVĚ O TOHLE VÁM JDE, SOUDRUZI!
I98r14e95n21a 27V53r91á78n95o23v39á
Dotace pro bohaté, daň pro chudé.
A28l46e31š 26V64í52t79e18k
Aha, takže v zájmu ekologie vše co vyrobíme, ihned zvrakujeme, abychom mohli vyrobit něco téměř stejného znovu. Už ty zelené proboha nevolte, infiltrovali se do všech stran a příroda nemusí dlouhodobě jejich politiku vydržet.
H49o70n17z51a 18T96a46r
Jasně za všechno mohou zelení. Probuďte se ! To není o zelených, ale o zisku. Automobilky chtějí vyrábět víc a víc, aby měly větší zisky. Nutí lidi kupovat stále nová auta . Co vidím ve svém okolí tak většinou si lidé koupí nové pohodlnější větší auto a mají vyšší náklady na palivo než u jejich předchozího . Jde jen o peníze .
S54t23a29n11i82s94l58a89v 68C93h18y69t11r41a
A já se ptám, kde končí peníze za výběr eko výpalného při převodu vozidel?
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
MerkurXtip dává bonus 200 korun. Sázejte na své oblíbené sporty
Advertorial Sportovní sázení má dlouhou historii a je stále populárnější. Sázková kancelář MerkurXtip přitom...
Přísné a drahé. Na přílišnou regulaci už upozorňují i špičky české železnice
Premium Nářky nad složitostí železnice, kterou prodražují přísné normy, nejsou v tuzemsku novinkou. Ozývají...
Žádný personál ani jiný zákazník. V Česku roste síť bezobslužných obchodů
Minute Shop je nový koncept automatizovaných prodejen s nonstop provozem, kam zákazník vstoupí...
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...