- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dobře to podle mě není. Stejně, čím budou dražší, o to víc je budou vyhazovat.
Je to výsměch. U ČD Cargo letos pouze 1 %. SŽDC 2 % a ČD matka 1,7%. Včera ČD Cargo nepodepsalo smlouvu. Režijky nejsou a nikdo k nám jít nechce. Práce špinavá a rasovina. Ve věku do 30 let u nás níkdo není. Staří dědci přes 60 let s neduhy.
A chovanec je nutí stávkovat,když jim teď tak přidali
Tak pokles mezd vůči okolí stále pokračuje, letos nárust o 1,7%, celorepublikový průměr byl 2x vyšší. Teď nárust mezd o 2,9-3,4%, kdy předpokladaný průměrný nárust je 4-5%. Tenhle trend trvá již několik let. Pak se všichni diví, že nejde na dráhu sehnat kvalitní lidi. Ty doby, kdy zaměstnání na dráze bylo prestižní a slušně placené, jsou dávno pryč. Věkový průměr je na dráze vysoký, jelikož mladí tam buď, za těch podmínek nejdou vůbec nebo po krátké době odcházejí jinam. Dráhy vlastně sbírají na trhu práce jen to co zbyde, ty co mají problém s uplatněním jinde, pak asi těžko můžeme čekat zvýšení kvality.
Osobně si myslím, že je to dobře. Ostatně České dráhy zaměstnávají tisíce lidí, takže víc peněz na účtu pro všechny tyto lidi samozřejmě znamená víc peněz na utrácení = i víc peněz nechaných v obchodech, ve službách, pro stát atd.
Smím vědět, zda-li dostane přidáno i pan Sůra od vedení iDnes, popř. od Radimy Jančury za pochvalné články o jeho společnosti?
To se modrá armáda tedy nažvejkla...
Pořád lepší než kudlou do oka :)
A životní náklady vzrostou o pět procent.