- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
„Řidičům jsme dlužili moderní spojení mezi Prahou a Drážďany, na které už roky čekají,“ uvedl ministr dopravy Dan Ťok
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/dalnice-d8-povoleni-0an-/eko-doprava.aspx?c=A161215_190221_eko-doprava_cen
Já zase netrpělivě čekám, kdy ministerstvo dopravy a SŽDC obnoví trať (mezi Dobkovičky a Radejčínem) zničenou sesuvem v roce 2013, který zavinila stavba dálnice D8 a lom Dobkovičky.
Ještě se k tomu zapomněl vyjádřit všeho schopný a nadevše erudovaný odporník Vráťa z fašistického cyklospolku. Ten tomu určitě rozumí nejvíc. Co autore článku, jakto že ses ho nezeptal.
To je tak, kdyz zadavatel vydava zaroven povoleni k uzivani. Snad se tam neatane zadna katastrofa.
Možná ani nevíte co znamená pojem ekoteroristé. Tak ve Velemíně bude klid, ale dálnice je natrasována tak že půlí jinou vesnici a to v místě, která anigeograficky na trase neleží. Poděkujte politikům, že nebyli schopni zpracovat legislativu, která by usnadlila budování dálnic a zmařili prostředky, které na to mohly být použity. Váš svět je skutečně mediálně pohádkový.
Snad se tam nikdy nic nestane z duvodu, ze to ujede
Předčasně s dvacetiletým zpožděním.
Tak ona je tam železnice 150 let, hlavní silnice I/8 jakbysmet, ale zrovínka dálnici to spolehlivě smete, i když jde souběžně s kolejemi. Když jsem viděl ten kamenolom, tak je mi jasné, že se to po takových deštích muselo utrhnout. Každopádně věřím stavařům, že postavili dobré dílo.
Ta železnice jim mohla napovědět. První se začala deformovat.
Konečně v neděli vyzkoušíme
Nakonec se tam ani nevejdeme :-)
Výborná zpráva, konečně se D8 otevře celá. Ostatní nepřejícné a katastrofické komentáře to samozřejmě neodstraní. To, že se mohou objevit sesuvy je známé a jak řekl citovaný pan Cajz, sesuvy mohou nastat v blízké budoucnosti stejně jako ve velmi daleké budoucnosti, takže uvidíme. A pokud by sanace případných sesuvů měly být ty hlavní promrhané státní peníze, bylo by to super. Mrhá se penězi u nás daleko více v jiných odvětvích a nikomu to nevadí.
Stojí za to si připomenout, co se tehdy psalo o D8.
-------------------
Nová varianta je totiž výrazně kratší. Původní verze navíc vedla například územím s aktivními sesuvy, čímž by se podle ministra náklady na její stavbu zvýšily.
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/dalnice-d8-zrejme-povede-tunelem-dn7-/domaci.aspx?c=A000119_194834_domaci_jkl
-----------