- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
257Kč? Určitě:-) když zrušíme dotace a zavedeme systém minimálních dotací a maximálního kasírování zákazníka s minimální regulací.
Je dobře, že i ČR, v utajení uvažuje o Hyperloopu. Nezůstat pozadu za SR, Nebude to tak jednoduché, nejde ani tolik o politiku a polrežim, jako o profesní kvalitu vykonané práce. Než příjde k realizaci tohoto záměru, nebude u moci ani Zeman ani Horáček. A pracovníci odkojeni socialismem také ne. Takže to bude na budovatelích ročníků 1990 +
Otazkou je proč by musel někdo z Prahy do Brna či Ostravy za 15 min?! Přece máme telefony i internet kde se lze včetně obrazu spojit ihned!
Pamatuji se na zlaté časy kdy jsme jezdili vlakem do Bulharska za 3 dny! Vlak poskytoval pohodlné spaní, mohlo se hrát karty, poslouchat rozhlas, prohlížet krajinu a na dobrý oběd vás zavolali do jídelního vozu! Žáden spěch, nervozita z ucpaných dálnic, žádné zpoždění! Nevím proč to dnes nikdo nenabízí?! Vždyť tu cestu bylo možno započítat do opravdové dovolené!
Nevím proč to dnes nikdo nenabízí?!
-------
Však tam jet můžete. Maďarské dráhy lehátkovými vozy do Bulharska k moři v sezoně jezdí, cesta trvá 24 hodin. A v Budapešti jste vlakem hned.
Jestli se to bude stavět jak dálnice na Drážďany tak ještě moji pravnuci se v tom nesvezou.
"Hyperloop" je zrovna takový "vynález" jako zde před pár léty s velkým humbukem prezentovaný další "vynález" a to Francouzi vyvinutý "motor" na stlačený vzduch , údajně měl nahradit v městech všechny spalovací motory dopravních prostředků, jak vidět dnes po něm "neštěkne pes".
Pokud by byl "hyperloop" realizovatelný, dávno by se s ním zabývali Číňani , ne-li jej už dnes provozovali .
Však se jím taky zabývali, možná ještě zabývají.
Diskuse jen ukazuje upadající úroveň inteligence národa a zvyšující se sebevědomí. V tomhle tu Ameriku rychle doháníme. Netřeba číst článek, stačí přece nadpis ne?
Ministerstvo dopravy si zadalo už desátou studii o možných dopadech VRT či hyperloopu. Mezitím v okolních státech se VRT staví a někde i hyperloop plánuje. Všude si pochvalují pozitivní dopady. Zato my jen děláme studie (které navíc jsou zčásti s nesmyslnými závěry a z části ignorovány polit.reprezentací).
Tvl my nemame ani vysokorychlostni zeleznici z jednoho konce republiky na druhej s napojenim na okolni staty. Ne ze by nestaveli ale oni na to jeste nemaji ani papir s razitkem a uz pocitaji cenu listku na hyplop. Fraska.
Cenu lístků na hyperloop nikdo nepočítá, ta cena je za VRT trať
Prosim? Ja bych to teda klidne odhadnul treba za 100 000. Usetrili by:)
Jaktoze za Rakousko-Uherska se vybudovalo tolik trati u nas a fungovalo to a ted o vice nez 100 let pozdeji mame problem dodelat par paternich koridoru na rychlosti 200-250km/h... ? A to bylo technologicky nesrovnatelne tehdy a ted. Je to ostuda. Nemame uz zadnou stavovskou cest ? Cesi byli vzdy skveli inzenyri a technici....
Však technicky to problém není. Problém je to čistě politický.