- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Paradoxní je, že většina Čechů si nové auto nemůže dovolit a nezmůže se na víc než na starou ojetinu.
naštěstí český trh není pro naše automobilky ten nejdůležitější
Hurá, my ten Detroit prostě vybudujeme.
Všechno už všude přetéká těmi smradlavými zastaralými popelnicemi, no tak je začneme vyrábět v ještě větším, rekordním množství. To je opravdu geniální.
Náklady na celou tuhle ekonomickou Potěmkinovu vesnici budou astronomické a ty vymrhané prostředky nám budou velmi citelně chybět.
Váš názor tu chyběl.
- je to otázkou nabídky a poptávky a poptávka pořád je.
- pokud omezíme automobilovou dopravu, čím ji nahradíme?
Aby tohle bylo krapet zajímavé...měl si autor článku dát tu práci a srovnat kolik vozů se vyrobí v Čechách denně,kolik na Slovensku,Španělsku,Francii atd. a porovnat i denní mzdu.
Jinak je tahle informace na dvě věci a divím se že takové zprávy mohou jít ven a ještě je za to někdo zaplacen.
Zrovna včera jsem si všiml, že na silnicích mezi auty jsou ještě občas moc velké mezery. Takže vstříc k zářivým zítřkům a to by bylo, abychom toto číslo za pár let nezdvojnásobili.
To jim bude moci Bohuslav zvednout daně ,když jsou tak úspěšní, aby mohl rozhazovat Úspěch se trestá. Viz soudem neuznaný STB-ák NeBureš. Tomu taky přistřihl křídla
To je cislo.... Tak taky doufam ze se zlikviduje 4266 aut denne od techto znacek. Vyroba aut nemuze byt vyssi nez jejich likvidace. Jnak bude za chvili aut vic nez je potřeba.
na globálním trhu jsou regiony, kde je počet aut na obyvatele ještě nízký, takže nárůst je opodstatněný
Jsem příznivcem automobilismu; ovšem nepřibývá nám těch "pekáčů" na naší matičce Zemi nějak moc? Radši bych četl o rozvoji a rekordech v jiných, životní prostředí nezatěžujících a lidem více prospívajících odvětvích...
Ale oni ty pekáče jdou z velké části na vývoz......