- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kálecí plochy a pálící barely na odpadky budou?
Jsme země s nejhustší železniční sítí, s problémy s nadměrným odtokem vody z krajiny a s asi nejzvláštnějšími lidmi ve vedení
to by ale musela fungovat. Výrobci kteří jednou systémem Just in Time se nemůžou spoléhat na výpadkovou železniční přepravu.
Problém je ten, že pokud za to bude někdo chtít peníze, tak tam nikdo nebude stát. Jelikož každá firma šetří náklady, tak nebude řidičům proplácet parkovné. A navíc jak znám podnikatele. Ano bylo by krásné mit možnost nakoupit si přímo na parkovišti. Ale nejsem magor abych kupoval něco co je minimálně jednou tak dražší jak v obchode. To by si i majitele benzinek museli trochu chovat normalne. Ale kdyz uz napriklad maji nekde rohlik tak za jeden chtějí 5 Kč a tak to je se vsim. A ja fakt nejsem ozraly milionar abych si neco takoveho vubec mohl dovolit koupit.
A proč jsou některá bývalá odpočívadla zaterasena svodidlem a pod.? Žeby, aby nájemnící měli vyšší zisky?
když zdraží nafta, zdraží přepravci jídlo a také musímpři platit. když kamióny obsadí jeden celý pruh dálnice, také se musím smířit s tím, že pojedu do Brna o hodinu déle. takže když se kamiony přesunou jinam, možná nebude jídlo, ale bude volno na dálnici. když nepojedou přes čechy, kde nemají kde parkovat, tak možná státní kasa nebude mít z mýtného tolik, ale třeba tu bude čistý vzduch
Další a další zabraná plocha. Jen beton a asfalt.
Lidi to je úplně jinak. Situaci, kterou se "pokouší" současná vláda vyřešit díky tlaku dopravců, vznikla za vlád po revoluci. Ti co si pamatují "hafo" odstavných parkovišť na D1 před revolucí se určitě diví, proč jsou niní zavřené a proč se nebudují další s toaletami, dětským hřištěm a pod. Je to jednoduché. Na vině je obrosvské lobby čerpacích stanic, aby všichni byli nuceni zastavit na čerpací stanici, natankovat, odpočinout a frčet dál. O to jde. Jsou to velké peníze. Kamkoli vyrazíte po Evropě všude jsou odstavné parkoviště, kde vás nikdo nenutí si něco koupit. A není zrovna novinkou, že Česká republika je uprostřed Evropy, proto je tranzitní zemí a parkovací místa by se hodila. Heurééééka.
Nic proti, ale na odpocivce s bezinkou nema o nic vetsi povinnost si neco koupit nez na odpocivce bez benzinky...
Navic spousta tech odpocivek byla vybudovana prave temi bezinkami (bylo to soucasti smlouvy)...
Tohleto je jen jeden z příkladů kdy privatizace nadělala víc škody než užitku. Ještě škodlivější byl třeba odprodej obecních vodovodních sítí, rozvodů plynu, privatizace některých zdravotnických zařízení. V nich lékaři obvykle dostávají míň než lékaři v krajských nemocnicích.
Privatizace sama o sobě je OK. Zde byla chyba v jejích parametrech.
A technicky nešlo o privatizaci (odkup majetku), ale pronájem. Dlouhodobý, na 50 let, s minimálním nájemným, bez povinnosti zlepšovat služby či zázemí.
Která vláda to asi mohla schválit?
Než se vyřeší a postaví parkoviště, tak doprava bude zase někde jinde a bude se řešit co s těmi odpočívadly. Navíc Evropa je někde jinde - povětšinou je zakázané odpočívat z bezpečnostních důvodů mimo ubytovací zařízení.
Neviem odkial beriete to ,čo ste napísal v tej druhej vete ???
Tak a ještě dát na všechna odpočívadla váhy