- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
super. další práce pro české lidi. škoda že škoda není česká firma, kerá by tu nejen vyplácela mzdy, ale i daně.
tisicovky jezdi taky v bratislave
A má to klimatizaci?
Ano. On totiž rozumný provozovatel neužívá klimu jako machrování "máme prachy na mrazák" (čímž dává za pravdu jejím odpůrcům, protože když je venku 30, je ve vozidle lepších 40 než 16...), ale reguluje tím celkové klima ve vozidle, tedy např. vlhkost a celkové větrání (není to pak líheň a velkosklad bacilů). A celkem standardní je v severských zemích např. dvojité zasklení oken či lepší izolace podlahy.
Tramvajová linka z Helsinek až do Espoo?? Teď tramvaje končí cca 5km od centra Helsinek, a tohle by bylo o dalších 20 kilometrů dál...
Tramvaj končí v Munkkiniemi. To zase není do Espoo tak daleko...
Skica pěkná. Realita? Ehm...