- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Že pomáhají zaměstnanci z kanceláří? To je jedna z nejlepších věcí, která mohla pracovní trh postihnout. Konečně poznají, více reálnější pracovní život.
Zajímá mně, jak je to řešené z hlediska zákoníku práce. Ti řidiči dělaji i 12 hodin denně, 5 dnů v týdnu, někdy i soboty. To je 250 i více hodin měsíčně.
Pokud to dělají jako OSVČ, je zde zákoník práce irelevantní.
Zase taková idylka to nebude, ale ty kluky obdivuji. Když porovnám jejich služby s poštou, tak to je jak bílá a černá.
Je to hrozná práce, ale jak se říká, každý zboží má svýho kupce.. Já k těm klukům ale chovám obdiv a vždycky je odměním tuzérem. :)
Po zkušenostech s jinými firmami už objednávám jen přes PPL.
Nedělal bych to ani za nic. Děsná práce za docela málo peněz.
Ale k nám na centrum Jihlavy jezdí léta jeden mladej kluk a je furt v pohodě a usmívá se. Toho obdivuju a občas i závidím tu je pohodu. Já bych to nezvládl.
Ale on není zaměstnanec! Pokud by nebyl v zisku, tak by to asi nedělal.
Hezká pohádka ..... podle článku to vypadá že není nad to rozvážet balíky po Praze ......... realita je naprosto jiná ...... znám řidiče jedné přepravky a jeho trasa je do 200km denně , samozřejmě všichni chtějí doručit balíky ve čtyři odpoledne a realitou jsou nesmyslné stížnosti , vyhrožování od nadřízených, protože každá stížnost se řeší jako zločin vraždy ... atd .......