Diskuze

Příští rok začne boj o největší železniční zakázku posledních 10 let

Stavební firmy čeká příští rok boj o největší železniční zakázku za posledních deset let. Správa železniční dopravní cesty chystá soutěž na modernizaci úseku mezi Voticemi a Sudoměřicemi na trati z Prahy do Tábora.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J88a80n 72J17e13m56e18l21k49a

28. 12. 2016 6:29

U nás je vždy otázka, zda s 160 s naklápěním (na této trati nikdy) nebo opravdových 160 i pro běžné soupravy. Nebo 160 jen někde..

0 0
možnosti

Na spoustě tratích by se dalo jet i 200km/h, ale brání tomu zabezpečovací zařízení a úrovňové přejezdy.

0 0
možnosti

My se na tu dvoustovku dostane tak za 100let...

4 0
možnosti

Ejpovické tunely jsou stavěné na 200 km/h. Ale rozjíždět se na 4 kilometry postrádá smysl, to chce aspoň 20 km v kuse, aby to bylo znát.

PS: Stačí jedna výhybka na 40 km/h a efekt 160 vs 200 km/h zmizel. Nejvíc času se ušetří tím, že se pojede plynule a nebude se zpomalovat pod 120, aniž by se zastavovalo na nádraží.

1 0
možnosti

To se zase předá obálek, úsek je to docela dlouhý ;-).

3 0
možnosti

K podobným článkům jsem vypozoroval neustále se opakující skupiny komentátorů. 1. skupina - remcalové nad cenou, potažmo kdo si zase nahrabe, případně nestihne se určitě termín 2. skupina - trať je moc pomalá, chce to alespoň 300, ať se jedná o jakýkoliv úsek, vedoucí kamkoliv 3. skupina trať nevede do mého města, aneb tento směr je zbytečný 4. skupina železnice je k ničemu, radši stavte dálnice. Pozitivních komentů jak šafránu, přitom se jedná naveskrz o pozitivní zprávu.

16 3
možnosti

Pozitivnější by ovšem bylo, kdyby to bylo už tak 5 let hotové.

1 0
možnosti

P56a25v53e79l 44N96o50v32á67k

27. 12. 2016 22:27

Tak kdo to bude realizovat? Skanska, Eurovia nebo úplně nová firma, za kterou budou stát dalí podobní tuneláři? Je to fuk, zase to zacvakáme všichni...

2 2
možnosti

J96i29ř19í 44H38o10d35a27n

27. 12. 2016 19:40

Nova trat a jenom na 160? Zase 100 let za opicemi

3 2
možnosti

Ona to není dostatečně dlouhá nová souvislá trať, aby se rozdíl mezi 160 a 200 projevil. Tento článek je jen o 17 km dlouhém úseku. Sousední úseky byly modernizovány takto velkoryse.

Navíc s rostoucí maximální traťovou rychlostí a současném provozu vlaků s rozdílnou rycjlostí (osobních, nákladních a expresů) vám klesá kapacita tratě. U >250 km/h už je ten rozdíl tak vysoký, že musíte mít tratě dvě. Jednu pro rychlé vlay a druhou pro pomalé.

8 0
možnosti

20 let uz modernizujeme a abychom zacali odznova.Prvni modernizace jsou uz srot a ty co maji 15 let jsou taky vyrizeny.

Stavbu koridoru bych nazyval generalni rekonstrukci.

Co chces ve state kde se prvni dalnice jeste nedostavela a 5 let se uz modernizuje

1 1
možnosti

Úžasné! Rok jsme ztratili nějakou nečekanou a nesmyslnou změnou zákona. Několik let to pak budou u soudů mařit ekoteroristé. Nakonec se to ve spěchu stavebně dokončí za pár měsíců a výsledek bude ten, že rychlíky budou o deset minut rychlejší a ostatní vlaky budou jezdit stejně dlouho jako dnes.

0 2
možnosti

To nebyla žádná nečekaná změna zákona, to byla očekávaná liknavost úředníků

3 0
možnosti

Tak pokud se to bude stavět jako dálnice už se těším v roce 2025 že se bude střihat páska.Rv

0 0
možnosti

Uvedete nějakou významně zpožděnou železniční stavbu? Všechna zpoždění jsou jen úřední průtahy před začátkem stavby a ty už jsou teď skoro všechny odbyté. Samotná stavba jde rychle.

4 0
možnosti