Diskuze
Vlak z Prahy se řítil s otevřenými dveřmi. Výrobce chybu odmítá
Děkujeme za pochopení.
J68i43ř61í 31B10i40l26í90k
Už jste někdy slyšeli, ža by Škoda Transportation udělal chybu?
Určitě nás přesvědčí, že toto bylo zadání ;)
M94a42r86t51i73n 90S63v30o84b50o10d28a
Chápu, že asi nešlo o závadu.
Nicméně je skutečně v pořádku, že systém otevírání dveří minimálně nějak nehlásí strojvůdci, že některé dveře jsou mechanicky uvedeny do zmíněného nouzového režimu???
Dokonce bych si i uměl představit, že takový vlak se prostě ani nerozjede - když dneska některá novější auta např. při otevření dveří automaticky narvou parkovací brzdu (automatické převodovky) - mimochodem - ne že bych zrovna tohle (u aut) úplně schvaloval. Jen mi to přijde trochu "nekonzistentní". Vlak může jet s dveřmi v nouzovém režimu (ani to nikde nehlásí) otevřenými - proti tomu auta hlásí blbě zavřené dveře už asi tak 10 nebo 20 let a nyní některá i sama při otevřených dveřích brzdí...
To bych spíše viděl jako systematickou chybu, která sice není reklamovatelnou závadou, ale možná je o to horší...
Otázka je, čí zodpovědností je, aby ten systém byl "bezpečný" v tomto ohledu.
Čekal bych, že dráhy na to mají nějaké normy, a je otázkou, kdo a jak tyto normy reviduje (zda při tom používá tu kulatou věc, co má na krku) nebo zda jediným podstatným hybatelem takové revize je až to, když se stane průšvih.
V59a43c25l66a26v 14H78a89j30e40k
příklad:
„Šlo o případy, kdy nebyly dveře úplně dovřené nebo bylo zjištěno nefunkční blokovací zařízení u prvních dvou vozů ve směru jízdy vlaku. Cestující nejenže nebyli informování o nefunkčním blokovacím zařízení, ale naopak byli uvádění v omyl nálepkou, že dveře jsou za jízdy blokovány,“ řekl generální inspektor Jan Kučera.
Sice to uvádíte jako citaci GI pana Kučery, ale jedná o dvě zcela odlišné situace. Pokud nejsou dveře zcela dovřeny, tak se sice dveře nezablokují, ale důvodem není nefunkčnost blokovacího mechanizmu. Tem je normálně funkční. O takovéto situaci lze tedy cestující těžko informovat.Když už píšete o takto odborném tématu, měl byste to umět odlišit.
S27v31a65t87o23p87l52u10k 11N44o54v37á44k
tak dál nakupujte šunty od škody transportation...to zase bude solidní klientelismus a určitě nejvýhodnější nabídka
J31a84n 22V57a62l93a61l94í66k
Dnes EC 273 Csárdás z Prahy do Břeclavi dveře v pořádku.
J31a27n 28V29a72l14a78l94í86k
EC 276 Břeclav Praha dveře zatím OK :-D
S85t28a80n88i64s44l86a62v 44N96ý76v92l10t
V 90tych letech jezdili trempíci u otevrenych dveri vlaku, a dneska to je skoro tragedie.
O28d90s74t76r33a72n78ě72n98ý 91U35ž31i47v64a39t77e74l
F42i30l76i70p 10H58r64b28e73k
Já si pod pojmem "řítit se" představím nekontrolovaný pohyb, ani tak nezáleží na rychlosti, spíše jde o to, že se pravděpodobně blíží nějaká katastrofa. Tento vlak podle mě normálně jel, akorát neměl dovřené dveře. Jenže takvý titulek by asi nebyl zajímavý.
R30u15d63o95l16f 13S16t92a68n93ě53k
Jel jsem tímto vozem letos celkem 3x. Pokaždé byl nějaký problém. Dvakrát nešly zavřít dveře mezi oddílem pro cestující a prostorem pro nástup do vozu. Když je někdo zavřel ručně, po chvíli se zase otevřely a celou cestu bouchaly a do vagónu táhlo. A potřetí nešel zavřít kryt nějakých přístrojů v prostoru pro nástup a půl cesty mlátil do dveří, které tentokrát zavřít kupodivu šly. Vše se snažil řešit průvodčí, ale ne vždy úspěšně. Myslím, že výrobce mám o čem přemýšlet
F13r64a90n65t24i62š52e70k 54P54t44á80k
Automaticky zavirane dvere nejdou rucne zavrit ani otevrit. Jinak jsou zavadne, nebo je vyrazene ovladani. Vyrobce nebo prodejce se vzdy brani to zname pri obvyklych reklamacich v obchodech.
F85r58a33n79t94i40š27e42k 19P58t59á51k
Nejsem odbornik. Vim vsak ze nase ceske nakladni automobily brzdily jenom, kdy byly pod tlakem, cim vyssi tlak,tim vetsi sila. Pro mne bylo prekvapeni, kdyz jsem poznal, ze kapitalisticke nakladaky to mely obracene,brzdily pouze podle toho, jak se tlak snizoval. To byla jistota, ze kdyz napr.prasklo potrubi, tak vuz vzdy zastavil. Jak je mozne,ze v pripadu dveri vagonu je vse obracene.
J21a55n 47V15a93l72a28l85í34k
bude nějaká nehoda a tlak nebude možno udělat a bez tlaku ty dveře neotevřete jak zajímavé...
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
Za zájezd jen čtvrtinu předem, navrhuje EU. Cestovky s tím mají problém
Premium Předem zaplaťte jen 25 procent a doplatek až čtyři týdny před odjezdem na dovolenou. Takový návrh...
Brusel vyčlenil půl miliardy eur na výroby munice, do Česka jdou tři procenta
Dva české podniky uspěly v konkurenci evropských obranných firem, které se ucházely o finanční...
Ruské tankery mohou způsobit ekologickou katastrofu, varuje švédský ministr
Švédský ministr zahraničí Tobias Billström varuje před ekologickou katastrofou, ke které by mohlo...
Google propustil 28 zaměstnanců, kteří stávkovali kvůli smlouvě s Izraelem
Společnost Google propustila 28 zaměstnanců, kteří protestovali proti smlouvě, kterou firma...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!