Diskuze

Pražské letiště má nový rekord, letos odbavilo už 13 milionů cestujících

Letiště Václava Havla v Praze překonalo den před koncem roku další mezník, když v kalendářním roce odbavilo 13miliontého cestujícího. Dosud nejúspěšnějším rokem byl přitom rok 2008, kdy letištěm prošlo 12,6 milion pasažérů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Nejvyšší čas postavit železniční spojení do centra, jako je to v civilizovaných zemích. První dojem pro příchozí je mačkání v přeplněných busech, nebo velice drahé taxi. Taxikáři asi jsou největší překážkou při přípravě stavby železnice. Stále asi mají vliv na magistrátu....

8 0
možnosti
PB

Balonove letani od CSA asi zaziva booom :)))

0 0
možnosti
P"E

Z náměstí Republiky dříve na letiště Ruzyně (dnes Terminál 3) odjížděl autobus, dnes cestující musejí až na nádraží Veleslavín nebo Zličín a autobusem. Z hlavního nádraží jezdí sice linka AE, ale za zvláštní jízdné. Spojení na metro C s havním nádražím a letištěm neexistuje. Pořád si říkám zda by bylo možné autobusy z Dejvic prodloužit na Florenc a opačně. Třeba linku 131 si dovedu představit v trase BOŘISLAVKA (A) - Sibiřské náměstí - Dlohá třída - Florenc (B/C) - OHRADA znamenalo by to zrušení linky 207 a prodloužení linky 133 nebo 175 o úsek Florenc (B/C) - STAROMĚSTSKÁ (A) na úseku HLAVNÍ NÁDRAŽÍ (C) - Náměstí Republiky (B) - Hradčanská (A) - Vypich - Divoká Šárka - Sídliště Na Dědině - Terminál 3 - LETIŠTĚ / TERMINÁL 1 by mohla jezdit linka 179.

1 8
možnosti
MM

skutecne nechapu nac si stezujes krome toho, ze jizdenka na linka AE = Airport Express je drazsi nez MHD. Tak je to vsude ve svete, kde je specialni spojeni provozovano soukromou spolecnosti.Je to zlodejna, ale tak se to dela v mnoha mestech.

Nevim ale co mas na mysli: "Spojení na metro C s hlavním nádražím a letištěm neexistuje. "8-o

Nase neter priletela za nami z Londyna v dobe nasi navstevy Prahy. Prijela autobusem AE na Hlavni nadrazi, sesli jsme dolu na metro C a jeli dve stanice metrem na IP Pavlova, kde byl pobliz nas i jeji hotel.

Stejne tak nazpet - metrem C na Hlavni nadrazi a autobusem AE na letiste.

3 0
možnosti
VP

Pro mě určitě zajímavá informace... A ekonomická analýza mi ve článku určitě nechybí, bilancování bych nechal na leden za celý rok... Dost zřejmě pomohlo navýšení widebody - číňani, vyšší frekvence do Soulu, A380 Emirates a linky na Dubaj všeobecně...

Mít zde linky např. do Hanoje/Saigonu (mix turistů a Vietnamské komunity), Toronta/Montrealu, denní rotaci do New Yorku (i v zimě, aspoň třeba kapacitně menší letouny B767, nebo A330-200) a zimní dálková letadla na jih, zřejmě by to růst dále podpořilo...

6 0
možnosti

M16a31r14t14i74n 23Š48u28l77c

30. 12. 2016 17:32

Zimní dálková letadla na jih? A kdo by tím létal, když se ještě ani jednu sezónu nepodařilo v zimě obsadit na letech do teplých krajin nic většího než B737? (viz lety TS s přískoky)

0 0
možnosti
JD

J83i88ř47í 83D85o35n40ě35k

30. 12. 2016 12:19

Bravo takže jste výděleční nebo jen zase mrháte časem a jste ve ztrátě protože z tohoto růstu nedokážete nic vytěžit krom faktu že přes vaše brány přešlo 13 mil. lidí .

Zarážející je fakt že i autor článku z toho dělá oslavnou skutečnost aniž by si dal tu práci zjistit jak na tom jsou celkově?Typický příklad pisálka který napíše o ničem a čeká za to odměnu.Jestli na tohle studoval žurnalistiku, tak abych se ve svým letech jí vydal studovat také :D :D

1 15
možnosti
MK

M62a60t26ě82j 31K37o70u93b55a

30. 12. 2016 13:35

Pražské letiště je na tom hospodářsky dobře, problémy mají České Aerolinie, takže tedy jste velmi mimo, novináře jste obvinil bezdůvodně a znalosti širších souvislostí.

4 0
možnosti
GS

Škoda že je drahé (poplatky). Konkurence jako např. Vídeň x Budapešť by jenom prospěla.

Snad vyjdou Vodochody.

6 1
možnosti
PZ

P95e52t42r 39Z81a47j23i75c

30. 12. 2016 14:01

Jen bych upozornil, ze Vídeň-Budapešť je 2 hodiny. To uz mate 3 hod z Prahy Mnichov nebo 3 a pul pravé ta Vídeň

2 0
možnosti