- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejvyšší čas postavit železniční spojení do centra, jako je to v civilizovaných zemích. První dojem pro příchozí je mačkání v přeplněných busech, nebo velice drahé taxi. Taxikáři asi jsou největší překážkou při přípravě stavby železnice. Stále asi mají vliv na magistrátu....
Balonove letani od CSA asi zaziva booom :)))
Z náměstí Republiky dříve na letiště Ruzyně (dnes Terminál 3) odjížděl autobus, dnes cestující musejí až na nádraží Veleslavín nebo Zličín a autobusem. Z hlavního nádraží jezdí sice linka AE, ale za zvláštní jízdné. Spojení na metro C s havním nádražím a letištěm neexistuje. Pořád si říkám zda by bylo možné autobusy z Dejvic prodloužit na Florenc a opačně. Třeba linku 131 si dovedu představit v trase BOŘISLAVKA (A) - Sibiřské náměstí - Dlohá třída - Florenc (B/C) - OHRADA znamenalo by to zrušení linky 207 a prodloužení linky 133 nebo 175 o úsek Florenc (B/C) - STAROMĚSTSKÁ (A) na úseku HLAVNÍ NÁDRAŽÍ (C) - Náměstí Republiky (B) - Hradčanská (A) - Vypich - Divoká Šárka - Sídliště Na Dědině - Terminál 3 - LETIŠTĚ / TERMINÁL 1 by mohla jezdit linka 179.
skutecne nechapu nac si stezujes krome toho, ze jizdenka na linka AE = Airport Express je drazsi nez MHD. Tak je to vsude ve svete, kde je specialni spojeni provozovano soukromou spolecnosti.Je to zlodejna, ale tak se to dela v mnoha mestech.
Nevim ale co mas na mysli: "Spojení na metro C s hlavním nádražím a letištěm neexistuje. "
Nase neter priletela za nami z Londyna v dobe nasi navstevy Prahy. Prijela autobusem AE na Hlavni nadrazi, sesli jsme dolu na metro C a jeli dve stanice metrem na IP Pavlova, kde byl pobliz nas i jeji hotel.
Stejne tak nazpet - metrem C na Hlavni nadrazi a autobusem AE na letiste.
Pro mě určitě zajímavá informace... A ekonomická analýza mi ve článku určitě nechybí, bilancování bych nechal na leden za celý rok... Dost zřejmě pomohlo navýšení widebody - číňani, vyšší frekvence do Soulu, A380 Emirates a linky na Dubaj všeobecně...
Mít zde linky např. do Hanoje/Saigonu (mix turistů a Vietnamské komunity), Toronta/Montrealu, denní rotaci do New Yorku (i v zimě, aspoň třeba kapacitně menší letouny B767, nebo A330-200) a zimní dálková letadla na jih, zřejmě by to růst dále podpořilo...
Zimní dálková letadla na jih? A kdo by tím létal, když se ještě ani jednu sezónu nepodařilo v zimě obsadit na letech do teplých krajin nic většího než B737? (viz lety TS s přískoky)
Bravo takže jste výděleční nebo jen zase mrháte časem a jste ve ztrátě protože z tohoto růstu nedokážete nic vytěžit krom faktu že přes vaše brány přešlo 13 mil. lidí .
Zarážející je fakt že i autor článku z toho dělá oslavnou skutečnost aniž by si dal tu práci zjistit jak na tom jsou celkově?Typický příklad pisálka který napíše o ničem a čeká za to odměnu.Jestli na tohle studoval žurnalistiku, tak abych se ve svým letech jí vydal studovat také :D :D
Pražské letiště je na tom hospodářsky dobře, problémy mají České Aerolinie, takže tedy jste velmi mimo, novináře jste obvinil bezdůvodně a znalosti širších souvislostí.
Škoda že je drahé (poplatky). Konkurence jako např. Vídeň x Budapešť by jenom prospěla.
Snad vyjdou Vodochody.
Jen bych upozornil, ze Vídeň-Budapešť je 2 hodiny. To uz mate 3 hod z Prahy Mnichov nebo 3 a pul pravé ta Vídeň