Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový servis ČEZ pro klienty: čekání, zmatky a komplikace

Téměř čtyři měsíce poté, co ČEZ spustil přechod na nový zákaznický systém, si někteří jeho klienti stále stěžují na problematickou komunikaci s firmou a dlouhé čekací lhůty. Změna tarifu, fakturace energií nebo přepis odběrného místa se tak neúměrně protahují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J75o98s90e15f 77H68o47r31n44í82k 1966940127390

Je smutné, že ČEZ, jehož většinovým vlastníkem je údajně Ministerstvo financí se může tak nezodpovědně chovat k množství zákazníků. Je tragické, že současnou situací se ještě nezabývalo samo ministerstvo ani vláda, pokud ano, je to dobře utajeno. Že veškerou nespokojenost odnáší operátorky /-ři, protože k jiným pracovníkům není přístup veřejnosti, je neschopnost nebo bezohlednost vedení a proto by mělo být nahrazeno schopnějšími pracovníky. Zákaznické centrum v Plzni není schopno od listopadu 2016 vyřídit ty nejprimitivnější požadavky zákazníků. ČEZ na internetu bombasticky nabízí služby, které neumí zajistit. Přes mnoho stížností zákazníků a nefunkčnost účtů ČEZ ON-LINE ani nepozastavilo klamavou reklamu tohoto systému na internetu a ani reportéři a redaktoři veřejnoprávních a soukromých sdělovacích prostředků se tohoto stavu nevšimli ??? Je to nepochopitelné v porovnání s ohlasem při nepovedené evidenci motorových vozidel. Na účtu ČEZ ON-LINE je běžné, že nejsou uváděny pohyby uhrazených záloh a přijatých plateb, vyřízení požadavků je zmatečné, místo požadavku, aby každé odběrné místo mělo svůj účet a byly na něj směrovány zálohy, obdržíte jako vyřešení požadavku informaci a tiskopisy na instalaci nového elektroměru. Fakturace za rok 2016 nebyla provedena dle údajů ve smlouvách. Dovolat se nápravy není kde, zkoušel jsem to u ombudsmana ČEZ, nezdržujte se tím, jeho úkolem je obhajovat zmatky nového systému, uznává právo na rozladěnost zákazníků a pošle stížnost na zákaznický útvar. Zákazník se nemůže spojit s tím pracovníkem, který manipuluje s jeho účtem a odborně řeší požadavky. Vinu mají operátorky ??? Co nám zbývá? Věřit, že atomové elektrárny řídí schopnější a čekat, až stav na ČEZ bude řešen v rámci předvolebního boje, v Čechách to bývá zvykem, pak někomu ubydou hlasy.

9.2.2017 20:29

M27a93r48e90k 55N57e90d81o43m23a 7870137629777

Takani velká dominantní společnost viditelně není jistotou ve všech ohledech.Dobře jsem věděl proč už před lety změnit poskytovalate na alternativce. A coto poslední dobou sleduju, tak bohemka už začíná být taky takovým nástupcemdominanta, podle toho kolik už má zákazníků. Ve službách je schopná se jimvyrovnat.

13.1.2017 13:13

J71o82s66e68f 98Š95e89m27e26l82í45k 7449961440567

Největší dodavatel na trhu, a při úpravě SW vypnou na MĚSÍC A PŮL on-line přístup, takže nemůžete dělat vůbec nic. Nepodíváte se na své údaje, nezměníte si žádná data, samozřejmě taky ani nedostanete přeplatek - prý "aktualizujeme systém aby byl pro zákazníky přívětivější". Šlak mě tef. Na začátkujsem myslel, že žertují, že ten výpadek je chyba. Nežertovali, byla to plánovaná vlastnost. Normální admin by se po takovém zvěrstvu musel zastřelit, u ČEZu je to normálka. Na pokálení.

12.1.2017 16:32
Foto

I68m27r35i56c83h 79S23u42c54h53a30r27s84k27ý 8576903885651

Vše co se píše mohu potvrdit, že je to pravda, dále mají nový fígl u telefonů, operátorka vám to zvedne a pak říká já vás neslyším a než se vzpamatujete tak vás položí a podruhé už nezvedne.

ČEZ :-PRvRvRv

2.1.2017 18:35

P84a52v72e10l 39N35o12v42á36k 2753323176200

V Březnu jsme podal žádost na přemístění měření a změna sazby, v Dubnu přišel souhlas, podpis smlouvy a doložit dokumenty do 1.10.2016. doložili vše do 22.9.2016 a hle 14.12.2016 v tichosti, bez upozornění elektroměr přemístěn, změna sazby by měla být ok a ještě k tomu v čez online mimořádné vyúčtováni.dobrej bordel:-)

2.1.2017 13:13

P23e93t46r 85Š54e70b77e15s93t90a 1695336244

To samé E-ON, ;-€

2.1.2017 12:30

M55a75r71e42k 97J34a54n55e41č59k13a 1947276943311

Spíše bych se divil, kdyby se ČEZ z předchozích chyb poučil a neopakoval je stále dokola. Poměrně dlouho jsem pracoval v energetice před i po sloučení, kdy všechny energetiky měli své propracované systémy a přešlo se na korporátní systém SAP. Většina cenných dat byla nenávratně ztracena a všechny znovu pracně v terénu získávána, což trvalo roky a stálo to obrovské finance a značné stresy, jak zaměstnanců, tak zákazníků. Nyní ČEZ přešel na další systém a nikdo mi vzhledem k problémům nevymluví, že se vše znova neopakuje. Samozřejmě nikdo nikdy nebude za tyto značné problémy hnán k odpovědnosti a pouze vše, jako vždy pouze přisuzováno k nutným "porodním bolestem", které budou trvat ještě poměrně dlouho. Lidé si budou svou zlost pak vybíjet na chudácích zaměstnancích, kteří jsou tady celkem dost drceni z obou stran, tj. ze strany zaměstnavatele a zákazníků. To, že se zaměstnanci snaží v tom chaosu taky nějak plavat a učí se vše až za pochodu, snad nemá smysl ani psát. Taky považuji za alibistický blábol tvrzení, že nutností přechodu na nový systém bylo rozdělení ČEZu na části Prodej a Distribuce, což už bylo dávno v době systému SAP a přístup k datům pro Prodej a Distribuci byl omezen přístupovými právy, takže každá skupina se dostala pouze ke svým datům. Ale chápu, že je potřeba se na něco vymluvit ;-)

1.1.2017 23:04

P80e47t85r 65M31e45j20z14l89í79k 8718454281860

Tzv. "přetížení linky" je úmysl, který má odradit zákazníky, aby se domáhali vysvětlení nekorektního a nečestného jednání. Například předem neavizované navýšení tarifu na dvojnásobek (při slíbené garanci nezvyšování cen za energii při upsání se na dva roky a profláknuté až při fakturaci) osmdesátipětileté stařence. Ostatně, k čemu taková linka, když nakonec místo požadovaného vysvětlení operátorka dokola mlela stylem přeskakující gramofonové desky "okamžitě zaplaťte, nebo vám odpojíme proud":-/

1.1.2017 18:53

R78a57d81i40m 15T20o56b66i64á43š 2343812644666

už asi od října mi od ČEZu nepřišla v sipu faktura...!!!!!!snad si nemyslí, že jim to pak zaplatím najednou...???

1.1.2017 17:43

P62e85t81r 59D53ě81d83i23č 3535824677911

Mám naprosto stejný problém, navýšení jističe a změna tarifu od 4.9. po několika urgencích...přehazování z distribuce na prodej a opačně chyby ve smlouvách v říjnu přišli zaplombovat, ale bylo chybné zadání (bez změny tarifu, jen jistič, takže opět stejné kolečko.... Nehledě na to že nikomu vůbec nevadí že mám rozplombovaný rozvaděč 4 měsíce RvRv . 4.1. mi slavnostně přijdou zaplombovat, snad již úspěšně doufám

1.1.2017 16:06

P19e64t66r 52N27o62v18o36t53n80y 1541230851

Hlavně nechspu, proč z internetové aplikace ČEZ online smazali celou historii namerenych dat(odečtů). Chápu, že museli oddelit distribuci a obchod, ale proč to nechali delat lidi s ponekud menším IQ?

1.1.2017 14:15
Foto

J88a20n34a 79K31o32z96á63k54o46v37á 92V88o85l74r15á94b44o37v57á 9473274465111

Ukončit podnikání je horor (FÚ, sociálka, zdravotka a tři miliony dalších přísavek), ale ČEZ je ještě o level výš. Zapomeňte na elektronickou komunikaci a raději vše vyřizujte na přepážce. Tam vás prostě nemůžou vynést i s židlí před dům a musí se vámi zabývat. I když - tři návštěvy nestačily....

1.1.2017 13:22

J96a90n 16H28r56u40z19a 8154368459667

Hm. Mám e-tarif takže žádná osobní komunikace není ve smlouvě a navíc asi těžko pojedu z Brna do nejbližšího ZC v Olomouci. Přepis požadovaný k 1.8. není vyřízen dodnes a stále se mě snaží inkasovat zálohy, což jsem jim od září zatrhl. Je to tragická firma.

1.1.2017 16:57

J91a72r87o72s61l45a93v 55R20y30c24h33t73á31ř 2614479849206

Když jsem si na prosincové obálce od ČEZu přečetl: Nová přehlednější faktura, věděl jsem, že je zle.

Odpověď na otázku, kolik vlastně stojí 1 kWh, neexistuje. Každého stojí 1 kWh jinak...

Jednotlivým účtovaným položkám nerozumím.

Co je to vysoký tarif?

Mám tedy i nízký tarif?

Proč ne?

Co to je Cena za činnost operátora trhu?

Co to je Třída typového diagramu dodávky?

Proč jsou důležité údaje napsané 3 mm vysokými černými písmeny na šedém tečkovaném podkladu?

V kalných vodách se dobře plave...

1.1.2017 12:59

P85e38t51r 91S86c77h34w41a90r44z 7978169283871

Platební údaje na šedém tečkovaném podkladu to je opravdu nápad. Ono to na monitoru asi vypadalo ok, ale snad si to někdo mohl vzít do ruky i po vytištění.

1.1.2017 13:48

P61e50t17r 23N31o56v63o94t12n33y 1901900751

"Odpověď na otázku, kolik vlastně stojí 1 kWh, neexistuje. Každého stojí 1 kWh jinak..." To mají ale vzácně pravdu.

1.1.2017 14:17

J75a81n 54H34r78u70z29a 8264598389497

Kolik stojí 1 kWh? Celková cena na faktuře dělena počtem odebraných kWh. Stejně tak u plynu. Dík německému unbundlingu (oddělení prodejců média od distribuce) se stala cena nezjistitelná, protože zde hraje i parametr počtu odebraných kWh nebo m3. A tuto bohulibou činnost "vzniku konkurence" dokonale podělali dotacemi na OZE.;-€ Vysoký tarif máme všichni kromě těch co mají tzv. noční proud. Činnost operátora na trhu neřešte. Prostě něco vykonává a za to dostává to co máte v té položce. Třída typového diagramu se vztahuje na velkoodběratele. Domácnost to nezajímá.M.j. Ty údaje ve faktuře tam jsou na příkaz ERÚ (ještě za Fiřta) aby jsme tomu prý lépe rozumněli.;-D

1.1.2017 17:07

J79a11r94m36i13l13a 20C22h23y95t45r22á 3804539349

Ano, tam je to samej génius;-D

1.1.2017 17:23

J63a63r31m42i49l68a 94C86h57y64t19r89á 3724369569

A cena se pohybuje podle spotřeby...čím větší spotřeba, tím vám vyjde kWh méně.

1.1.2017 17:21

P67e44t89r 78D72v50o54ř68á67k 9974297802780

Komunikace v rámci ČEZu je neskutečná. Hlavně že si říkají skupina ČEZ. V elektronické době se může doručení jakéhokoliv požadavku sunout hlemýždím tempem. Takhle jsem uvázl mezi prodejcem a distributorem, a co chvíle urgoval aspoň nějaký posun, protože distuributor mě odkazoval na prodejce, který mi ale tvrdil, že všechno z mé strany je v pořádku. A zastavit na měsíc fungování zákaznického systému je manažerská perla.

1.1.2017 12:54

J62a79n 45H41r52u34z46a 8654628389947

Na tři měsíce. V červenci jsem požadoval přepis k 1.8. V půlce prosince mě poslali nový formulář, prý starý neplatí. Ohned jsem vyplnil a odeslal. Máme nový rok a stále nic. Zastavil jsme platbu záloh a kašlu na ně. A ́t si cocoti dělají co chtějí.

1.1.2017 17:11

P10e20t15r 18M78e47j93z29l48í85k 8488774771890

Mají spoustu práce s prodáváním sídlišť spekulantům, nějaké podružné věci jako komunikace se zákazníkem (vyjma inkasa) je naprosto nemůže zajímat:-/

1.1.2017 18:57

P74e61t22r 18C61o73u51f49a24l 9178946844

Stejné v článku uvedené problémy při navyšování jističe a rušení plynu. Nahlášeno v říjnu a plynoměr je pořád namontovaný. Totální amaterismus. Soukromou komunikaci ČEZu s jinými klienty mám v ČEZ online též. Čekání na telefonu nebylo za poslední čtvrtletí kratší jak 20 min. Rv:-/

1.1.2017 12:46

L72u58d29ě12k 20J11e80l61í82n71e39k 5497607889590

Také jsem zjistil, že cokoliv teď provést u ČEZu je otřesné. Říkal jsem si, že použiji on-line řešení přímo z účtu, že to bude určitě nejrychlejší. No, chyba lávky. Několikadenní prodleva no problemo. :-/ A pokud se k tomu přidá ještě faktor jejich zcela zcestných formulářů (u změny tarifu ČEZ vyžaduje i uvedení hodnoty jističe, ovšem jediná kolonka ve formuláři je "hodnota nového jističe v OM" - takže čmuchej, zákazníku :-( ), tak je to na týdny. :-o Ale tak nějak si nedělám iluze, že to jinde nebude o moc lepší. Prostě zákazníku plať a nic nechtěj. :-o

1.1.2017 12:15

M35i60r39o75s40l67a63v 62B59u84č53e54k 6753303581704

Hospodařil jsem s prostorem přes 100 m2 - přímotopy. Když měsíční zálohy atakovaly 7.500 Kč, dožral jsem se . Báječná firma, to (skutečně), předělala za 14 dnů na ÚT - plynový kotel. "Z nostalgie jsem Čezu řekl", ať si tam tedy zavěsí plynové hodiny . Dobrá paní mne dostala do kolen - snad, do 3 týdnů by se to mohlo i podařit ! To už mne tak vytočilo, že jsem důsledně zrušil veškeré odběry a přešel k jinému dodavateli. Jejich politiku, jsem ve vztahu k zákazníkovi - nepochopil dodnes ! ... :-)

1.1.2017 12:10

J89i10ř83í 62F30i70š29e83r 3384751957

Hlavně to rozdělení na ČEZ Prodej a ČEZ Distribuci je super - dělají si naschvály, zákazníka si mezi sebou přehazují jak horký brambor a dobrat se toho, kdo to vlastně zdržuje je skoro nemožné. Co dřív trvalo pět dní dnes trvá jen u Prodeje dní patnáct a když se tam náhodou chce po těch patnácti dnech někomu pracovat, tak to přehodí na Distribuci a zákazník se může vzteknout, ale čeká zase dál.......

1.1.2017 11:59

L88u81k67á10š 84Š90m23a63h76e29l 2547144932664

Překvapuje mne, že o E.Onu píší v článku, že je to teprve čeká. Minimálně webové stránky už totiž rozdělené mají a dokonce i zaměstnanci, se kterými jsem problém řešil, pracovali buď pro prodej nebo pro distribuci. Vyjádření k existenci sítí jsem od nich dobýval 4 měsíce, protože jsem ho napřed poslal formulářem právě přes někoho, kdo dělal ten prodej, takže to putovalo z Prachatic do Budějovic, pak do Brna, odtamtud do Písku, kde se to zaseklo. Pak mi na moji osobní návštěvu (telefonicky nikdo nic nevěděl a na email jsem nedostal odpověď) zjistili, že v Prachaticích se to už právě vůbec nevyřizuje, že to patří pod ten Písek a že se mi zeptají tam. Za pouhý týden mi pak zjistili, že problém je, že k formuláři nebyla přiložena jako příloha mapka, ale jen vypsány čísla pozemků. Tak jsem formulář podal znova, tentokrát i s mapkou a raději rovnou v Písku a za další 3 týdny mi konečně přišlo vyrozumění... Kanalizaci jsme pak kopali až na jaře (protože mezitím přišla zima) a překopli kabel od veřejného osvětlení, protože tohle vyjádření jsme prý měli chtít od obce (obec se k tomu sice vyjadřovala, ale žádný požadavek na prověření vedení kabelů od veřejného osvětlení nikdo neuvedl), jelikož to už E.On neeviduje...

1.1.2017 12:20

J51a35n 57H36r84u61z23a 8684598609157

Vyjadřovačky musíte žádat od vlastníků nebo provozovatelů sítí. Protože je dnes spousta soukromých sítí a to nejen přípojek, ale i hlavních řadů a vedení a také na jednom území není jen jeden distributor tak musíte mít křišťálovou kouli aby jste zjistil komu napsat.

1.1.2017 17:16

P96e14t88r 20M90e12j90z67l33í67k 8948714851740

Nejpodstatnějším oddělením je ovšem mediálně utajované ČEZ Spekulace:-/

1.1.2017 19:00

J45i66ř57í 36S32v63i18t25á76k 6626413127287

Inu firma která má téměř monopol na dodávku energie protože ji téměř všechnu vyrábí si dovoluje takovéhle excesy a zákazníci jsou tu od toho aby platili a stát přestože je majoritním vlastníkem do toho nemá co kecat protože ti co by mohli jsou uplácení tak jak je to bohulibým zvykem v tomto státě, viz majetky manažerů, ministerských úředníků apod. ale neutěšujte se přechodem k jinému dodavateli a jak výše uvedeno i jiný dodavatel Vám může dodat energii jen takouvou kterou mu ČEZ dodá , možná Vám dá lepší obchodní podmínky ale v závěru nula od nuly pojde

1.1.2017 11:02

K69a52r39e74l 23N18o49v79á93k 8198734667372

Máte trochu spatne informace. Uz davno neni monopol. Jediny co je pravda je distribuce tu si vybrat nemuzete, ale dodavku ano a nezalezi kolik kdo co vyrobi vzdy se elektrina kupuje na burze a pak si kazdy obchodnik dava svoji cenu a marzi. Samozreme CEZ tu nejvyssi

1.1.2017 12:29

P51e23t36r 42M83e39j85z49l19í25k 8558204331370

ČEZ musí vždy dodávat za tu úplně nejvyšší možnou cenu, neb se musí chovat jako "řádný hospodář":-/

1.1.2017 19:04

K50a88r87e22l 57N58o98v72á97k 8808384297572

Ja mam taky pecku zkusenost z CEZem. Nejdrive zmenu jistice na silnejsi tam mi bylo receno ano neni problem pockate si cca rok. Ok za to muze distribuce, ale i tak je to hrozne. A pak uz jen CEZ prodej pripojeni elektromeru jim trvalo 3,5 mesice a z thoo uz jsem malem vyskocil z okna. Protoze dovolat se tam je cca na hodinu a pokazde vam jen neco slibuji a pak nic. ;-O;-€ nicmene jsem rad, ze jsem si nasel jinou spolecnou a klidne zde napisu novou cenu co jsem dostal u CEZU me stala 1 MWh 1450 cca a nova cena 750 za 1 MWh za silovku trochu rozdil :-D;-D

1.1.2017 10:49

J77i35ř65í 72J48u61r64á35š65e12k 8507295570717

A nema to nahodou na starost nejaky Cyrani? MBA atd. co se ridi americkyma priruckama a ne vlastnim mozkem, protoze zadny nema? Mel jsem tu cest tuto osobu poznat v ramci skupiny Severoceskych dolu.

1.1.2017 10:48

J42i29r42k23a 29N12o84v22á39k 6152305615199

Je to jeden ze dvou hlavních , co mají tenhle chaos na triku.

1.1.2017 11:04

M78i51l49o38š 61J54i19r37á70k 3830599824713

Já ČEZ uplně nenávidim, někdy koncem září jsem se s přítelkyní a synem odstěhoval z bytu, sehnal jsem nové nájemce, takže šlo vše hladce. Tak jsem šel odhlásit energie, pán si je na sebe hned přihlásil. Mají nám vracet něco kolem 10.000,- myslíte, že se někdo ozval? když jsem jim volal, na linku kde jsou 24/7 ve 20:00 bylo mi řečeno, že volám mimo pracovní dobu. Když jsem se konečně dovolal, čekal jsem na automatu víc jak půl hodiny a provolal dost peněz. Tak jsem přešel na komunikaci e-mailem kde mi na můj dotaz, jak to vypadá s ukončením odběru přišla odpověď, že jsem za říjen a listopad nezaplatil zálohu a dlužím 8.600. K ČEZu už nikdy nepůjdu.

1.1.2017 10:43

P70a71v24e32l 84B71o37r10m36a40n77n 5475257101558

Touto tragicky připravenou změnou si ČEZ na trhu jistě svoji pozici nevylepšil.Spíše naopak.Naprosto šílené čekací doby na tel. kontakt ,absolutně nepřipravené rozdělení kompetencí mezi ČEZ prodej a ČEZ distribuce, kde levá ruka neví co dělá pravá a mezi těmito mlýnskými kameny je někde zákazník. Už půl roku řeším změnu sazby spolu s navýšením rezervovaného příkonu a stále bez úspěchu.Na lince 840840840 mě posílají na 800850860 a naopak.Je to o nervy spolupracovat s takovou firmou.Hnus.A tak to perfektně v minulosti fungovalo a všude jsem je chválil. Se asi ušetřilo pár zaměstnanců a nějaký manager schrábnul odměnu za ušetřený peníz.Na poblití a ty nervy u telefonu...Rv

1.1.2017 10:41

Š92t23e36f67a27n 98F55r56i23č62a 7212678133626

Ryba smrdí od hlavy. Hlavní akcionář by to měl důrazně začít řešit tam.

1.1.2017 10:23

J14a58r58m62i46l39a 23C49h24y81t44r89á 3814789259

Myslíte jako stát, potažmo Mládek? Řeklabych, že je to pod jejich rozlišovací schopnosti. Je potřeba to medializovat nejen na iDnesu, ale i na vládě a u Sobotky. Ten problém trvá asi od října a teprve teď je o tom jeden článek, což je hodně málo.:-/

1.1.2017 10:34

P19e59t23r 39M19e80j77z70l33í24k 8548714261660

Jaký Mládek? ČEZ spadá pod ministerstvo financí

1.1.2017 19:02

M18a32r59e68k 96Š73k35o29d88a 4616634265781

A tohle čekalo na 5.00 hodin prvního dne roku 2017. Čekal jsem jiné informace, než že něco 4 měsíce nefunguje.

1.1.2017 10:18

J72a21r84o82s18l73a77v97a 52M61a54c72i52g32o79v86á 7392313849508

Přetížení linky jde trvalý stav, na moji stížnost ze dne 11. listopadu jsem dosud nedostala odpověď.

1.1.2017 10:17

J33i57ř72í 21F40o22g80e50l 2820401336772

Asi jsem výjimka nebo se tu ozývají jen nespokojení uživatelé, ale já s ČEZ on line žádný problém nemám. A to s nimi přes web vyřizuji absolutně vše.

1.1.2017 9:57

J54a64r97m96i22l38a 70C62h51y88t20r79á 3974249349

Taky s nima nemám problém, když od nich nic nechci. Problém bude až něco budu potřebovat. Kamarád je revizák a říká, že to je něco neskutečnýho co se na ČEZu děje. :-/

1.1.2017 10:22

M30a12r48t12i32n 42F41i38l49i63p21c70z77y61k 3951571685303

Clanek ale neni o CEZ online.

1.1.2017 10:23
Foto

J30i94ř97í 67B81r88a26b91e23c 5879808672623

My také nemáme problémy. Komunikuji pouze přes web, emaily, chat. Odpověď většinou do druhého dne. Máme u nich elektřinu. A 3 mobily. Převádíme 4. S převody žádné problémy. Nulové tarify máme nastavené a mezi sebou SMS zdarma.

1.1.2017 10:34

J41a42n 96H56r29u80z91a 8314548229337

Problém jsem s nimi neměl do 1.8. kdy jsem po dlouhé době potřeboval udělat přepis.;-D

1.1.2017 17:20

J69i57ř57í 26S10c84h89m91i62d20t 5760933394325

Měnil jsem nedávno dodavatele plynu i elektřiny. Takže jsem řešil 4 různé společnosti najednou, absolutně nejhorší ČEZ, několikeré telefonické urgence, pak již mailové, abych měl něco v ruce, ještě 3 měsíce po ukončení smluvního vztahu mi do sipa chodil požadavek na placení zálohy. Nyní u nového dodavetele si mohu sám měnit výšku zálohy po internetu, okamžitě vidím zda mám zálohy optimální nebo dlužím nebo přeplácím a ještě mám elektřinu levněji:-).

1.1.2017 9:50

M44a65r22t15i49n 27F49i67l94i58p39c45z63y49k 3371871375973

Menit si zalohu muzete i u CEZ

1.1.2017 9:55

J49i84ř44í 22S41c68h75m22i13d90t 5750103304645

Už 3 měsíce řeším její zrušení a ještě nevím, zda se mi to podařilo, ještě jsem nové sipo v tomto měsíci nedostal, tak uvidím zda se to povedlo.

U nového dodavatele je to otázka několika kliknutí na klávesnici a popravdě, ten jejich nový systém neznám, jelikož už jsem od nich pryč, ale pokud je horší a pomalejší, než ten minulý, tak to potěš koště;-).

1.1.2017 10:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.