Diskuze

Nový servis ČEZ pro klienty: čekání, zmatky a komplikace

Téměř čtyři měsíce poté, co ČEZ spustil přechod na nový zákaznický systém, si někteří jeho klienti stále stěžují na problematickou komunikaci s firmou a dlouhé čekací lhůty. Změna tarifu, fakturace energií nebo přepis odběrného místa se tak neúměrně protahují.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je smutné, že ČEZ, jehož většinovým vlastníkem je údajně Ministerstvo financí se může tak nezodpovědně chovat k množství zákazníků. Je tragické, že současnou situací se ještě nezabývalo samo ministerstvo ani vláda, pokud ano, je to dobře utajeno. Že veškerou nespokojenost odnáší operátorky /-ři, protože k jiným pracovníkům není přístup veřejnosti, je neschopnost nebo bezohlednost vedení a proto by mělo být nahrazeno schopnějšími pracovníky. Zákaznické centrum v Plzni není schopno od listopadu 2016 vyřídit ty nejprimitivnější požadavky zákazníků. ČEZ na internetu bombasticky nabízí služby, které neumí zajistit. Přes mnoho stížností zákazníků a nefunkčnost účtů ČEZ ON-LINE ani nepozastavilo klamavou reklamu tohoto systému na internetu a ani reportéři a redaktoři veřejnoprávních a soukromých sdělovacích prostředků se tohoto stavu nevšimli ??? Je to nepochopitelné v porovnání s ohlasem při nepovedené evidenci motorových vozidel. Na účtu ČEZ ON-LINE je běžné, že nejsou uváděny pohyby uhrazených záloh a přijatých plateb, vyřízení požadavků je zmatečné, místo požadavku, aby každé odběrné místo mělo svůj účet a byly na něj směrovány zálohy, obdržíte jako vyřešení požadavku informaci a tiskopisy na instalaci nového elektroměru. Fakturace za rok 2016 nebyla provedena dle údajů ve smlouvách. Dovolat se nápravy není kde, zkoušel jsem to u ombudsmana ČEZ, nezdržujte se tím, jeho úkolem je obhajovat zmatky nového systému, uznává právo na rozladěnost zákazníků a pošle stížnost na zákaznický útvar. Zákazník se nemůže spojit s tím pracovníkem, který manipuluje s jeho účtem a odborně řeší požadavky. Vinu mají operátorky ??? Co nám zbývá? Věřit, že atomové elektrárny řídí schopnější a čekat, až stav na ČEZ bude řešen v rámci předvolebního boje, v Čechách to bývá zvykem, pak někomu ubydou hlasy.

0 0
možnosti

Takani velká dominantní společnost viditelně není jistotou ve všech ohledech.Dobře jsem věděl proč už před lety změnit poskytovalate na alternativce. A coto poslední dobou sleduju, tak bohemka už začíná být taky takovým nástupcemdominanta, podle toho kolik už má zákazníků. Ve službách je schopná se jimvyrovnat.

0 0
možnosti

Největší dodavatel na trhu, a při úpravě SW vypnou na MĚSÍC A PŮL on-line přístup, takže nemůžete dělat vůbec nic. Nepodíváte se na své údaje, nezměníte si žádná data, samozřejmě taky ani nedostanete přeplatek - prý "aktualizujeme systém aby byl pro zákazníky přívětivější". Šlak mě tef. Na začátkujsem myslel, že žertují, že ten výpadek je chyba. Nežertovali, byla to plánovaná vlastnost. Normální admin by se po takovém zvěrstvu musel zastřelit, u ČEZu je to normálka. Na pokálení.

0 0
možnosti

Vše co se píše mohu potvrdit, že je to pravda, dále mají nový fígl u telefonů, operátorka vám to zvedne a pak říká já vás neslyším a než se vzpamatujete tak vás položí a podruhé už nezvedne.

ČEZ :-PRvRvRv

0 0
možnosti

V Březnu jsme podal žádost na přemístění měření a změna sazby, v Dubnu přišel souhlas, podpis smlouvy a doložit dokumenty do 1.10.2016. doložili vše do 22.9.2016 a hle 14.12.2016 v tichosti, bez upozornění elektroměr přemístěn, změna sazby by měla být ok a ještě k tomu v čez online mimořádné vyúčtováni.dobrej bordel:-)

0 0
možnosti

Spíše bych se divil, kdyby se ČEZ z předchozích chyb poučil a neopakoval je stále dokola. Poměrně dlouho jsem pracoval v energetice před i po sloučení, kdy všechny energetiky měli své propracované systémy a přešlo se na korporátní systém SAP. Většina cenných dat byla nenávratně ztracena a všechny znovu pracně v terénu získávána, což trvalo roky a stálo to obrovské finance a značné stresy, jak zaměstnanců, tak zákazníků. Nyní ČEZ přešel na další systém a nikdo mi vzhledem k problémům nevymluví, že se vše znova neopakuje. Samozřejmě nikdo nikdy nebude za tyto značné problémy hnán k odpovědnosti a pouze vše, jako vždy pouze přisuzováno k nutným "porodním bolestem", které budou trvat ještě poměrně dlouho. Lidé si budou svou zlost pak vybíjet na chudácích zaměstnancích, kteří jsou tady celkem dost drceni z obou stran, tj. ze strany zaměstnavatele a zákazníků. To, že se zaměstnanci snaží v tom chaosu taky nějak plavat a učí se vše až za pochodu, snad nemá smysl ani psát. Taky považuji za alibistický blábol tvrzení, že nutností přechodu na nový systém bylo rozdělení ČEZu na části Prodej a Distribuce, což už bylo dávno v době systému SAP a přístup k datům pro Prodej a Distribuci byl omezen přístupovými právy, takže každá skupina se dostala pouze ke svým datům. Ale chápu, že je potřeba se na něco vymluvit ;-)

1 0
možnosti

Tzv. "přetížení linky" je úmysl, který má odradit zákazníky, aby se domáhali vysvětlení nekorektního a nečestného jednání. Například předem neavizované navýšení tarifu na dvojnásobek (při slíbené garanci nezvyšování cen za energii při upsání se na dva roky a profláknuté až při fakturaci) osmdesátipětileté stařence. Ostatně, k čemu taková linka, když nakonec místo požadovaného vysvětlení operátorka dokola mlela stylem přeskakující gramofonové desky "okamžitě zaplaťte, nebo vám odpojíme proud":-/

0 0
možnosti

už asi od října mi od ČEZu nepřišla v sipu faktura...!!!!!!snad si nemyslí, že jim to pak zaplatím najednou...???

0 0
možnosti

P64e47t93r 91D88ě33d54i87č

1. 1. 2017 16:06

Mám naprosto stejný problém, navýšení jističe a změna tarifu od 4.9. po několika urgencích...přehazování z distribuce na prodej a opačně chyby ve smlouvách v říjnu přišli zaplombovat, ale bylo chybné zadání (bez změny tarifu, jen jistič, takže opět stejné kolečko.... Nehledě na to že nikomu vůbec nevadí že mám rozplombovaný rozvaděč 4 měsíce RvRv . 4.1. mi slavnostně přijdou zaplombovat, snad již úspěšně doufám

0 0
možnosti