Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na mýtném stát loni vybral bezmála 10 miliard korun

Na elektronickém mýtném se v loňském roce vybralo 9,89 miliardy korun. Ve srovnání s rokem 2015 stát za použití dálniční sítě od kamionů a autobusů dostal o 1,6 procenta více, což bylo způsobeno zejména zvyšováním tempa hospodářského růstu v Evropě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V76l14a74s48t14i76m50i10l 82H43a41l12b61i91c34h 8163375946528

A kolik z toho měl Kapsch?My postavíme dálnice a Kapsch vybírá.Je to jako s vodou.Položíme potrubí a Veolie vybírá.

0/0
10.1.2017 17:11

D51o11m18i22n83i98k 88Ž13ď80á97n39s20k97ý 7250428167543

Spíše by mě zajímalo, co stát za těch 10 let co vybral 77 mld. Kč postavil za dálnice? Tedy plus nepočítaje cca 25 mld Kč z dálničních známek. :-(

0/−1
2.1.2017 19:08

R29a24d91e98k 89T37o57m46š59ů 3925393692811

D0 - jižní část okruhu celkem 23km, D1 - rekonstrukce a nový úsek 16km a od r. 2006 skoro 100km, D3 - několik úseků celkem 32km a dál se staví, D4 - postaveny dva úseky a další se staví, D6 - celkem 37km od roku 2006, D7 - několik úseků cca 25km, další se staví, D8 - úsek přes Středohoří, pak ještě D35, D48 a D55 pár menších úseků. Takže celkem cca 300km a další desítky km se zprovozní do roku 2020. Slušné ne? :-)

0/0
3.1.2017 7:02

J14a52n 22H41r77u29z68a 8904908499247

Stát nevybral nic. Vybral Kapsch. Chybí mě informace kolik z těch 10 miliard zůstalo státu.

+2/−2
2.1.2017 14:22

D72o69m11i53n32i43k 85Ž28ď85á79n85s23k12ý 7520608727593

Vybral stát, Kapsch pouze zprostředkoval výběr ...

0/0
2.1.2017 19:10

P74e33t15r 59P43o98s92p86í97š66i46l 4238474626386

Od té doby, co na nedaleké silnici 1. třídy nainstalovali mýtné brány, stoupl počet kamiónů objíždějících mýtné brány po silnici 3.třídy, která vede nedaleko našeho domu. Takže veškeré mé díky patří ministerstvu dopravy a firmě Kapsch, která mi tímto značně zhoršila kvalitu mého života. Ještě jednou díky a jen doufám, že škody vznikající objížděním nejsou vyšší než vybraná suma, z které hlavně kyne zahraniční firma.

+2/0
2.1.2017 14:21

S73t77a35n30i35s14l23a26v 17K20u83l12h28á38n19e88k 8267554188264

V tomto skoro investigativním článku chybí důležitá informace.

Kolik bylo zaplaceno a kolik zůstalo firmě Kapsch ?

+4/0
2.1.2017 13:26

P66e43t63r 39P69o18s65p34í75š48i15l 4488264576486

Tohle by mě taky zajímalo.

0/0
2.1.2017 14:22

S34t26a39n47i55s60l16a97v 49S59r96b74a 4575884778294

jenže podle šimonovského, ministra dopravy v roce 2006, se mělo vybírat 10 mld ročně už tehdy a to bez silnic 1.třída. Navíc myslím, že 20% jde Kapschemu....mýtné je zjevně nastaveno velmi nízko.

0/0
2.1.2017 13:22

P66a38v46e70l 39Ř23a95p60e27k 7472886499675

Těch cca 200 milionů za zničené Pendolino, vzniklé následkem vyhýbání se tomuto absurdnímu mýtnému systému, je v té částce už započítáno?

Když se dají dohromady obrovské náklady na vybudování a provoz, k tomu škody páchané objížděním placených úseků, tak si myslím, že to výběr od zahraničních přepravců ani nepokryje, a na tento mýtný podfuk tudíž akorát doplácíme. Aneb stát vybral, lidé prodělali.

+4/0
2.1.2017 11:40

L14u45k84á70š 89A83d71a85m17e62c 7645594451245

Kdyby jen Pendolino, ale i za ty znicene silnice, kteryma si to kamiony stradujou, smrdi lidem pod okny a blokuji plynulost provozu.

0/0
3.1.2017 11:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.