- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A kolik z toho měl Kapsch?My postavíme dálnice a Kapsch vybírá.Je to jako s vodou.Položíme potrubí a Veolie vybírá.
Spíše by mě zajímalo, co stát za těch 10 let co vybral 77 mld. Kč postavil za dálnice? Tedy plus nepočítaje cca 25 mld Kč z dálničních známek.
D0 - jižní část okruhu celkem 23km, D1 - rekonstrukce a nový úsek 16km a od r. 2006 skoro 100km, D3 - několik úseků celkem 32km a dál se staví, D4 - postaveny dva úseky a další se staví, D6 - celkem 37km od roku 2006, D7 - několik úseků cca 25km, další se staví, D8 - úsek přes Středohoří, pak ještě D35, D48 a D55 pár menších úseků. Takže celkem cca 300km a další desítky km se zprovozní do roku 2020. Slušné ne?
Stát nevybral nic. Vybral Kapsch. Chybí mě informace kolik z těch 10 miliard zůstalo státu.
Vybral stát, Kapsch pouze zprostředkoval výběr ...
Od té doby, co na nedaleké silnici 1. třídy nainstalovali mýtné brány, stoupl počet kamiónů objíždějících mýtné brány po silnici 3.třídy, která vede nedaleko našeho domu. Takže veškeré mé díky patří ministerstvu dopravy a firmě Kapsch, která mi tímto značně zhoršila kvalitu mého života. Ještě jednou díky a jen doufám, že škody vznikající objížděním nejsou vyšší než vybraná suma, z které hlavně kyne zahraniční firma.
V tomto skoro investigativním článku chybí důležitá informace.
Kolik bylo zaplaceno a kolik zůstalo firmě Kapsch ?
jenže podle šimonovského, ministra dopravy v roce 2006, se mělo vybírat 10 mld ročně už tehdy a to bez silnic 1.třída. Navíc myslím, že 20% jde Kapschemu....mýtné je zjevně nastaveno velmi nízko.
Těch cca 200 milionů za zničené Pendolino, vzniklé následkem vyhýbání se tomuto absurdnímu mýtnému systému, je v té částce už započítáno?
Když se dají dohromady obrovské náklady na vybudování a provoz, k tomu škody páchané objížděním placených úseků, tak si myslím, že to výběr od zahraničních přepravců ani nepokryje, a na tento mýtný podfuk tudíž akorát doplácíme. Aneb stát vybral, lidé prodělali.