- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak znovu. S použitím jaké logiky usuzujete, že pokud je firma ve ztrátě (ZSSK), tak je její konkrétní produkt (IC vlak) dotovaný a z čeho. ZSSK jsou ve ztrátě třeba proto, že si na úvěr zakoupili nové vozy, protože jinak by jejich obnova trvala desítky let. Je to normální způsob financování, ostatně i Jančura nebo LE jsou z tohoot důvodu v ztrátě. Leo asi víc, protože kromě splácení úvěru má navíc vysoké odpisy.
Pan Jančura bude vždy nespokojený, v Česku i na Slovensku. Tak ať jezdí nějakou lokálku....
Kdo lže, ten krade > nedávná inzerce pana Jančury před krajskými volbami.
Lže pan Jančura, pokud tvrdí, že důvodem jeho odchodu jsou IC vlaky dopravce ZSSK.
Tohhle prohlédne dítě školou povinné, které se vyzná v jízdním řádu.
Z Bratislavy jedou žluté vlaky v 5.33, 11.33, 17.33 ... vlaky IC v 9.47 a 15.47 > tedy pochybná duplicita spojení ....
Z Košic 5.16, 11.16 a 17.16 ... IC 7.31 a 15.31, čili totéž.
Navíc vlaky IC jsou vlaky se zvláštním jízdným ...
Souhlasím s tím, že cokoliv zadarmo je nesmysl. Co ale absolutně nechápu je rezignovanost pana Jančury. Proč se tady ohání žalobami kvůli každé koruně, kterou zaplatí stát za jakýkoliv vlak a na Slovensku prostě řekne "Nejde to" a odejde? U tohohle člověka tomu prostě nějak nevěřím.
Jizdne zdarma je svinstvo a populisticky tah bolsevika Fica, jenomze tohle vubec neovlivnuje jancuruv business na trase Bratislava - Kosice. Jancura je podnikatel, ktrery dovede podnikat pouze tehdy, kdyz nema konkurenci. Kdyz ji ma - stezuje si. Lobbingem pres sve spoluverici ve vlade Fica si vymohl zruseni IC vlaku, ktere mu konkurovali. Fico to udelal a Jancura okamzite zvedl ceny a snizil pocet vagonu. Pak vagony pridal. Vlaky pristavuje dve az tri minuty pred odchodem a nedovedete si predstavit jak to tam vypada, kdyz lidi se tlaci do vlaku. V lete nechladil, v zime netopi, neustale provozni potize, pravidelne spozdeni. Po dvoumesicni zkusenosti s jeho "servisem" jsem zacal znovu jezdit autem na trase BA-KE. Cenove je to o 8 EUR drazsi, cas je prakticky o hodinu a pul kratsi, jelikoz nemusim na nadrazi a zpatky plus jeho zpozdeni. Nad podnikatelem, jako je Jancura nikdo nevyroni slzu.
Chybný podnikatelský záměr, nic více.
Jančora je notorický sťažovatel a neustále hľadá vinníka. Potom je naozaj správne, že sa rozhodol odísť z trasy Bratislava - Košice. Počkajme si však do konca januára.
Tak to tady ví téměř všichni. Říká se mu "žlutý mor".
Slyšel jsem takové historky jako, že Regiojetem BA-KE se dá jet jen pokud vím, že pojedu příští měsíc ve středu. Jinak je věčně vyprodaný. Tak nevím jestli jen Jančurovi prostě nechybí lokomotivy a vozy na Ostravské a Bratislavské lince a potřebuje to nějak kulatně odpískat. Tak obviní politiky. Pravda je, že jízdné zadarmo je svinstvo co křiví trh, ale platící zákazníci se právě těm zdarma cestujícím chtějí vyhnout.
Bylo by zajímavé se taky někdy podívat, jak České dráhy dodržují své standardy pro tzv. rychlíky vyšší kvality. Tam, kde ještě na konci loňského roku jezdil InterPanter, teď zase jezdí hnusné koženkové vagóny z NDR! (třeba tento týden Rx870 Punkva - oba dva dny lokomotiva s B nebo s Bdt )
Mistr Sůra na rozdíl od jiných novin nějak zapomněl v článku uvést, že v IC vlacích státního se platí standardní jízdné a nevztahuje se na ně ona přeprava zdarma.
státní IC, které jsou nonstop ve ztrátě, a jsou dotované státem. To se to jezdí...