Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Češi loni v e-shopech rekordně utráceli, na odvoz zboží chybí řidiči

Češi loni utratili v českých internetových obchodech 98 miliard korun, meziročně o 21 procent víc. Obrat trhu vzrostl i díky úspěšnému předvánočnímu období. Podíl e-commerce na celkových maloobchodních tržbách stoupl na 9,5 procenta. Na rychlý růst on-line trhu ale nestíhají reagovat dopravci, kterým schází řidiči.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L69i10b89o77r 72N97á96b45ě32l44e90k 3735473222952

Rozvoz - práce v nekončícím shonu, tuny zboží pod rukama, milion přesčasů. Šéfové vesměs prasečí chování. Neberte to za podprůměrný plat. Já bych to už dnes nedělal...

+1/0
4.1.2017 17:53

D60a24v15i74d 11K98u65č59e80r40a 8374886505262

přesně jak zaznělo níže ... pokud se řidičům bude platit taková almužna, jako je jim placena, dělat to nebudou ... Taky jsem se chvíli živil jako řidič dodávky a je to bída nad bídy ...

0/0
4.1.2017 11:38

M52a80r25e67k 16P19o66s28p81í19š25i16l 2155555141

Tak řidičům zaplaťte. Ale ne bonusama! prostě základní plat. Prémie to je taková vábnička na blbce. Pak se šéf blbě vyspí a nebo nebudete dostatečně leštit kliku a máte po prémiích.

+1/0
4.1.2017 8:44

V73l12a50d87i68m66í61r 81F24i34b64i13g50e18r 5464441191564

Práce rozvažeče balíků není nic moc. Každé ráno v 6 nebo kolik vám naloží plné auto balíků a rozvez to jak umíš. Většinou jezdí dlouho, popřípadě je nechají se otočit ještě jednou. Jezdí se dodávkami, tak to pracovní dobu neeviduje, tak bývají často přepracovaní. Navíc jsou některé balíky docela těžké tak si pěkně mákne.

0/0
4.1.2017 6:45

F28r78a62n75t16i41š12e39k 42K42r94á59t93k93ý 9192557175388

Podmínky řidičů u většiny balíkovek jsou takové, že to dělá jen ten kdo zrovna nemá nic jiného. Pokud se upraví podmínky, zájemců bude dost. Zvláštní je, že třeba UPS má řidičů dostatek.

0/0
3.1.2017 21:38

M86a10r80t59i89n 98K10o43l50á15ř 1265194459745

to ano, ale taky UPS nemá tolik klientů, protože jsou drazí....

0/0
4.1.2017 12:42

J16i58r85k75a 51N96o95v18á85k 6392335295859

to chce nakupovat ve slušných shopech, např. 30.12. jsem udělal objednávku na německém amazonu, platba kartou asi 150€.

doprava samozřejmě zdarma, po objednání dodací datum 18.1., pak to posunuli na 4.1. a dneska (3.1.) mě volalo UPS kdeže jako jsem, že pro mě mají balík.

nějak nemám co bych vytknul, stejně tak jsem měl balík před vánoci, bylo to podobný.

a to vůbec nemluvím o tom, že zboží bylo i přes urputnou snahu ČNB o pětikilo levnější než v ČR.

0/−2
3.1.2017 18:24

A64l39e70n93a 93V11e17s56e18l75á 3683881625748

Možná jsem vás špatně pochopila - ale mít domluvenou dopravu na 4.1., aby mi pak 3.1. někdo volal kdeže jako jsem (a já byla nejspíš pětadvacet kilometrů daleko v práci) - to bych teda dodavateli měla co vytknout!

+2/0
3.1.2017 19:08

J71i89r95k23a 33N95o30v52á44k 6172435145199

no ano, bylo to tak, řekl jsem že doma nejsem a dohodli jsme se na zítra na místě a čase. mě to připadá ok, zkusili to, když to nevyšlo, nic se neděje, zavolali a na zítra jsme dohodnutí.

0/0
3.1.2017 19:28

A42l77e24n50a 35V69e23s45e13l78á 3213311185378

Tak aspoň že tak. Na druhou stranu - já objednala na českém malém e-shopu na Nový rok večer, druhého dostala mail, že bude doručeno třetího. Třetího ráno přišla esemeska s časovým údajem, kdy bude doručeno - a to taky dodrželi.

Takže mi ten popis 30.12. objednám a dodání se mění z osmnáctého na čtvrtého, pak na třetího, pak znova na čtvrtého nepřijde jako nějak uchvacující.

0/0
4.1.2017 11:48

J27a96n 82K26r86u87p32k33a 9281884262107

Trh práce v teorii reaguje naprosto stejně jako jiné trhy-prostřednictvím poptávky a nabídky. Problém je, že kapitalismus byl dávno nahrazen propojením politické a ekonomické moci. Proto nemáme ani kapitalismus, ani politiku.

0/0
3.1.2017 18:23

L32u64b21o93š 63M59a89š90í73n 9779936347438

Je potřeba řidičům udělat takové podmínky aby jich nebyl nedostatek.

+1/0
3.1.2017 17:33

J28a49n 39L68u20d84y 6919250689

DPD dodací lhůta během celého prosince: 1 týden ;-D. Když jsem jel pro balík osobně na depo Velké Přílepy, tam všichni pohoda. Sedí, nohy křížem a všichni v ruce mobil. Takhle to vypadalo na celnici před třiceti lety. Fakt služby ....

0/−1
3.1.2017 17:18

P12e55t61r 89H56o25c86h19m59a34n 2330346465571

Jakože balíky maj rozvážet ty lidi z těch kanclů? To je asi stejný, jako si stěžovat, že vlak má zpoždění a bába co prodává lístky si tam jen tak sedí...

+3/0
3.1.2017 21:05
Foto

T33o18m25á60š 40D26v62o49ř12á57k 3815673476916

Když chybí řidičí, tak je třeba šáhnout do štrozoku a pořádně začít lidi platit...

+14/0
3.1.2017 16:10

J63a17r14o34s84l63a61v 65N42o72v13á74k 1136643280

pochopitelně, kdo jde apoň někdy nakupovat a nechce bydlet s rodičema, tak vidí, že si nemůže dovolit pracovat za 80 Kč (plus mínus autobus) :-)

+3/0
3.1.2017 17:28

L69u11k19á81š 91K16l59i93n33k60á97č15e62k 3521139188

Na druhou stranu cena dopravy musí být taková aby bylo možné ty lidi slušně zaplatit. Mám pocit že balíkové služby jsou extrémě levné...

0/0
3.1.2017 18:38
Foto

T88o76m94á54š 51D30v97o48ř81á94k 3665753526576

Zdroje tu jsou...;-)

0/0
3.1.2017 19:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.