Diskuze

Češi loni v e-shopech rekordně utráceli, na odvoz zboží chybí řidiči

Češi loni utratili v českých internetových obchodech 98 miliard korun, meziročně o 21 procent víc. Obrat trhu vzrostl i díky úspěšnému předvánočnímu období. Podíl e-commerce na celkových maloobchodních tržbách stoupl na 9,5 procenta. Na rychlý růst on-line trhu ale nestíhají reagovat dopravci, kterým schází řidiči.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Rozvoz - práce v nekončícím shonu, tuny zboží pod rukama, milion přesčasů. Šéfové vesměs prasečí chování. Neberte to za podprůměrný plat. Já bych to už dnes nedělal...

1 0
možnosti

přesně jak zaznělo níže ... pokud se řidičům bude platit taková almužna, jako je jim placena, dělat to nebudou ... Taky jsem se chvíli živil jako řidič dodávky a je to bída nad bídy ...

0 0
možnosti

Tak řidičům zaplaťte. Ale ne bonusama! prostě základní plat. Prémie to je taková vábnička na blbce. Pak se šéf blbě vyspí a nebo nebudete dostatečně leštit kliku a máte po prémiích.

1 0
možnosti

Práce rozvažeče balíků není nic moc. Každé ráno v 6 nebo kolik vám naloží plné auto balíků a rozvez to jak umíš. Většinou jezdí dlouho, popřípadě je nechají se otočit ještě jednou. Jezdí se dodávkami, tak to pracovní dobu neeviduje, tak bývají často přepracovaní. Navíc jsou některé balíky docela těžké tak si pěkně mákne.

0 0
možnosti

Podmínky řidičů u většiny balíkovek jsou takové, že to dělá jen ten kdo zrovna nemá nic jiného. Pokud se upraví podmínky, zájemců bude dost. Zvláštní je, že třeba UPS má řidičů dostatek.

0 0
možnosti

to ano, ale taky UPS nemá tolik klientů, protože jsou drazí....

0 0
možnosti

to chce nakupovat ve slušných shopech, např. 30.12. jsem udělal objednávku na německém amazonu, platba kartou asi 150€.

doprava samozřejmě zdarma, po objednání dodací datum 18.1., pak to posunuli na 4.1. a dneska (3.1.) mě volalo UPS kdeže jako jsem, že pro mě mají balík.

nějak nemám co bych vytknul, stejně tak jsem měl balík před vánoci, bylo to podobný.

a to vůbec nemluvím o tom, že zboží bylo i přes urputnou snahu ČNB o pětikilo levnější než v ČR.

0 2
možnosti

Možná jsem vás špatně pochopila - ale mít domluvenou dopravu na 4.1., aby mi pak 3.1. někdo volal kdeže jako jsem (a já byla nejspíš pětadvacet kilometrů daleko v práci) - to bych teda dodavateli měla co vytknout!

2 0
možnosti

J98a87n 83K29r52u85p93k51a

3. 1. 2017 18:23

Trh práce v teorii reaguje naprosto stejně jako jiné trhy-prostřednictvím poptávky a nabídky. Problém je, že kapitalismus byl dávno nahrazen propojením politické a ekonomické moci. Proto nemáme ani kapitalismus, ani politiku.

0 0
možnosti

Je potřeba řidičům udělat takové podmínky aby jich nebyl nedostatek.

1 0
možnosti

J76a53n 52L77u50d73y

3. 1. 2017 17:18

DPD dodací lhůta během celého prosince: 1 týden ;-D. Když jsem jel pro balík osobně na depo Velké Přílepy, tam všichni pohoda. Sedí, nohy křížem a všichni v ruce mobil. Takhle to vypadalo na celnici před třiceti lety. Fakt služby ....

0 1
možnosti

Jakože balíky maj rozvážet ty lidi z těch kanclů? To je asi stejný, jako si stěžovat, že vlak má zpoždění a bába co prodává lístky si tam jen tak sedí...

3 0
možnosti

Když chybí řidičí, tak je třeba šáhnout do štrozoku a pořádně začít lidi platit...

14 0
možnosti

pochopitelně, kdo jde apoň někdy nakupovat a nechce bydlet s rodičema, tak vidí, že si nemůže dovolit pracovat za 80 Kč (plus mínus autobus) :-)

3 0
možnosti