Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nošovický Hyundai zažil rekordní rok. Výrobu táhl Tucson, skončí ix20

Nejvíce aut v historii sjelo loni z výrobních linek společnosti Hyundai Motor Manufacturing Czech v Nošovicích na Frýdecko-Místecku. Firma v roce 2016 vyrobila o téměř pět procent více aut než o rok dříve.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M85i36c93h37a58l 57M12r25a70z29i14k 6537947254790

hmm Tucson je celkem povedeny a nova i30 taktez, moc pekny design a pekne svezeni.

+1/0
4.1.2017 21:53

P77a72v49e15l 23Ř51a52p71e18k 7542446369885

My ten Detroit prostě vybudujeme. Ulice jsou těmi zastaralými plechovkami naprosto ucpané, zabírají místo na všech možných i nemožných místech, no a my nevymyslíme nic lepšího než rekordní výrobu dalších aut. Tohle je ekonomická časovaná bomba.

+2/−3
4.1.2017 19:04

O77n90d23ř29e68j 86L43o25š98o95t78h 9580642214322

Děláme to, o co je zájem a co nás uživí. Sice bychom mohli začít všichni na louce chytat motýly, ale obávám se, že z toho bychom se moc nenajedli :-P

+2/0
4.1.2017 19:31

P80a52v79e22l 21Ř78a48p51e20k 7192356459405

Zato aut se najíme ;-D

0/−2
4.1.2017 20:26

O90n67d47ř79e66j 87L95o12š41o69t38h 9940292104282

V podstatě ano, protože auto, které vyrobíme, někdo koupí za peníze a my si za to můžeme koupit jídlo. Za chytání motýlů, vítání uprchlíků, vydřepávání v neziskovkách, blokování staveb pomatenými ekology, za to nám nikdo nedá ani korunu a z toho se opravdu nenajíme :-)

+5/0
4.1.2017 21:18

J17i38ř81í 42S97c72h58w96a74c95h 8848784688646

měl bys rozlišovat mezi chytáním motýlů a jejich pojídáním.....;-D

0/0
4.1.2017 21:40

V77á88c76l29a95v 44H42o17s82c56h 8336508922841

jj, lide chteji mala auta, ale aby se tam vlezl klavir :-))

+6/0
4.1.2017 15:58

R33o79m92a13n 50P65o19l22á46č75e47k 5646949825

U ix20 se ani nedivím. Takový kočkopes ani velký, ani malý...

+1/−5
4.1.2017 15:22

M67i21c11h20a16l 35F21r73ý93d61a 1212269713832

Výroba ix20 se přesune pár km za hranice do Žiliny

+2/0
4.1.2017 15:23

R86o88m56a73n 91S65m92a33t39a75n65a 6325882397338

To asi ťažko. Tam idú taktiež na plnú kapacitu. Skôr sa to presunie do Turecka.

0/0
4.1.2017 15:53

J80i46ř37í 32H41o96d76a31n 6214767983330

Nebo do Ruska.

0/0
4.1.2017 16:12

A22n62t31o29n63í76n 61S47v53o20b54o41d64a 3174123879212

jako i40

0/0
4.1.2017 23:26

P80e82t53r 73M46a70r30š24á49l50e71k 9205892334619

Kromě toho taky klesá celý segment těchto subkompaktních minivanů.

http://carsalesbase.com/european-sales-2016-q1-q3-small-mpv-segment/

Lidi dnes chtějí spíš crossovery.

+1/0
4.1.2017 15:27

M39a43r72t69i62n 23K27a78r78á83s91e26k 9398353448298

No je relativne male a levne, a presto se tam relativne v pohode vejdou 4 dospeli i s bagazi....

+2/0
4.1.2017 15:27

O26n92d76ř46e40j 37N13o96v23á80k 9567534869389

To vůbec nebylo špatné auto, jen trochu mátlo tím označením X => nebyla to čtyřkolka ... a bez akcí bylo poněkud drahé ....

+1/0
4.1.2017 15:33

P85e23t75r 80M70a11r92š83á19l42e95k 9905362444209

No hlavně má konstrukčně zprasenou zadní nápravu.

0/−2
4.1.2017 15:37

O36n10d97ř56e72j 34N79o61v29á63k 9267624269259

To neumím posoudit ... ale to prý mají i nové Octavie ... že prý ty novější to mají horší, než ty starší modely ...

0/0
4.1.2017 16:10

S75t84a41n64i13s12l30a24v 45K50r34e86j29c11a49r 6127296113134

Ano, Hyundai ix 20 byl nástupce Hyundai i20. V lepším provedení. Je to podobné jako u Fabie scout.

0/0
4.1.2017 17:35

L98u66b18o32m73i34r 18M32a96c23h64o 2542350185527

nie, nebol. i20 je pokračovaním modelu Getz, a má svojho nástupcu, kým ix20 je malé MPV (ako aj Kia Venga).

+2/0
4.1.2017 18:58

M54i39c92h70a22l 97F68r12ý22d77a 1542329323592

Opravte si ten nadpis experti!!!!!!

+2/−1
4.1.2017 15:22

V60o26j63t59a 53L92e51j50s75e18k 1661885479749

Jaky Tuscon? Snad Tucson, exLupo...

+2/0
4.1.2017 15:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.