Diskuze
InterPantery jsou poruchové, rychlíky vyšší kvality zachraňují staré vozy
Děkujeme za pochopení.
V24á75c37l69a76v 51K46y93s25e13l44k94a
InterPanter považuji z pohledu cestujícího za jeden z nejméně povedených výrobků, které ČD nakoupily. Podvozek je tvrdý, "háže" a už se mně stalo, že člověk cítil i rázy nepodobné těm, které známe z béček. Pokud porovnám s Leošovým Flirtem, pak se jedná o neporovnatelné. Díky jacobsonovým podvozkům Flirt na koridoru plave a jízda je velmi příjemná. Také odpadávají přechody mezi nízkopodlažní a vysokopodlažní částí pomocí schodů a je možné rozvážet občerstvení. Argumenty, že InterPanter je zastávkový vlak s velkou fluktuací cestujících neuznávám. Pokud jedete z Blanska/Letovic do Prahy, tak v tomto vlaku strávíte více než 2,5 hod.
O rozdělení prvních tříd ví každý. Ten, kdo zadal požadavek na rozptýlení jedniček po celé soupravě by měl být okamžitě od ČD vyhozen. Jen blázen dá peníze za první třídu v tomto výrobku.
Jako cestující upřednostňuji kvalitu. A je mně jedno odkud - česká, německá, francouzská, korejská nebo čínská. Žraloci jsou polské, Flirty byly v Polsku montované a oboje považuji za velmi kvalitní výrobky. Toť můj názor.
K18r86y19š40t94o93f 84L91a53n70í78k
torchu odbocim, nemate někdo informaci, kdy se uskutecni rekonstrukce vozu 1.tridy Pendolina?
P12e86t98r 33K86u31č44e65r19a
zlatej Railjet s Taurusem .ČD udělaly velkou chybu,když neuplatnily opci na nákup dalších souprav za zvýhodněnou cenu...
V39a25c55l44a92v 67H93a67j16e15k
na tom se podepsal Zemanův uřednický nevolený ministr pan Žak
J26a69n 42J16e87m27e39l81k57a
Každá nová česká jednotka snad měla nějaké věci, které se musely vychytat. Některá je povedenější, některá méně. Stejně jako v Anglii mají úspěšný "low cost" IC 125 od BritishRail. Který jezdí v "půjčovnách" i po 40 letech. Nějak souběžně vyvíjeli HST, který měl jako první naklápěcí skříň. A přestože měli jezdící jednotku v provozu (s problémy), celý vývoj zahodili kvůli útokům médií, nálad proti BR a nepodpoře politiků. Jednotky sešrotovali.
Dnes, po privatizaci BR, nemají nic. A technologie naklápění se stejně ukázala jako funkční (Pendolino a spol). A dodávají jiní. Příliš papežští, příliš liberální..
J60a11n 70J41e65m92e49l93k11a
Oprava, ten naklápěcí od BR se jmenoval Advanced Passenger Train (APT)
M36i25c45h34a35e12l 78C71h63a95r12v35á90t
Skoro to vyapdá že v budoucnu v každé soupravě nebo alespoň lokomotivě ze Zplzně bude muset jezdit servisní četa.
D34a47v64i62d 41Č54e92r44n68o91h62o18r58s59k67ý
Radsi nakoupit u Siemensu :)
M82i89k51u52l73á92š 40K90a68l90i44n40a
Nojo, hold naši dědové uměli vyrobit mašiny, které jim tyhle moderní nešahaj ani po paty
I78v31a69n 76H33o76l13a60s
Holt naší dědové zaslouží hold (a většinou i uměli psát správně česky).
V94í11t65ě66z33s82l26a75v 52B21o87c72h
To si takhle jeden den postěžujete v diskuzi a dva dny na to vyjde článek
V94á70c96l23a64v 28M15i58k82u85l87i82c43a
Dejte do Fotogalerie i ty jejich slavné "koženky"! Ve Francii jezdí 300km/h v TGV s komfortem a tady s ČD v koženkách až 140km/h. Století stejné jen národní dopravce jiný.
I86v90a56n 71H36o73l67a85s
Ani ne tak národní dopravce, jako spíš státní dopravní politika.
O74t67t87o 25P38o90s88p29í68š71i82l
Asi všechno, co bylo na našich kolejích nové, si tímhle prošlo. Pendolino, Elefanty, Stadlery, nové vozy od Siemnsu, nové lokomotivy Škody i Siemens a i ty slavné rekonstruované křápy RegioJetu... A nakonec po té, co se odladily mouchy, jsou lidi za nové (nebo rekonstruované) vozy nebo mašiny rádi.
Jistě, poruchovost lidi naštve a člověk se může ptát, proč to nejde rovnou napoprvé. Ale chybu těžko hledat jen u jednoho dopravce nebo jednoho výrobce.
M77í80l41a 62P81i45š47t61ě74l98á39k
Je to pravda, pamatuji se když přišel do provozu Peršink a můžu říci, že to byla dost poruchová mašina.
Konec nadvlády programátorů. Pozic ubývá, na jednu se hlásí stále víc lidí
Premium Ochota firem splnit uchazečům skoro jakýkoli požadavek a velmi nízká konkurence. Tak by se ještě...
Výrazně zpomalte rychlovlaky, vzkazují obce k nové trati. A koleje chtějí skrýt
Postavte rychlotrať v tubusu, a nebo na ní výrazně snižte rychlost. Tak by se daly zjednodušeně...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pořád Big Mac, ale už spíše Big Tech. Co ukázal výpadek u fastfoodového obra
Když McDonald’s ve 40. letech minulého století poprvé otvíral, zákazníci vybírali menu z papírových...
Soláry, kam se podíváš. Elektrárnám dochází místo, musí být kreativní
Elektřina ze slunce bude podle Mezinárodní agentury pro energii (IEA) v příštích několika...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kofola sáhla do svého loga. Nově v něm bude hranaté srdce
Nápojářská skupina Kofola po devíti letech sáhla k úpravě loga. Ikonický lísteček lékořice na svých...
Japonsko už nemá záporné úroky. Centrální banka po 17 letech zvýšila sazbu
Japonská centrální banka (BOJ) v úterý podle očekávání jako poslední na světě upustila od záporných...
Cena elektřiny bude příští rok nižší než letos, říká analytik Matoušek
Premium Dobrá zpráva: v příštím roce bude celková cena elektřiny nižší než v tomto roce. Ta méně dobrá zní,...
Irové svolili k nemyslitelnému. Na trh začali dodávat whiskey s příchutěmi
Ochucené whisky vyrábějí palírny ve Spojených státech i Kanadě již několik desítek let a nejsou tak...
Musk přiznal užívání ketaminu. Je v zájmu investorů, abych pokračoval, tvrdí
Miliardář Elon Musk v rozhovoru s bývalým moderátorem CNN Donem Lemonem přiznal, že užívá ketamin....
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!