Diskuze

InterPantery jsou poruchové, rychlíky vyšší kvality zachraňují staré vozy

České dráhy řeší další nepříjemnost s kvalitou vagonů od Škody Transportation. Kvůli závadám mají nedostatek rychlíkových jednotek InterPanter a musí je nahrazovat starými vozy. V jízdním řádu přitom mluví o rychlících vyšší kvality (Rx).
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

InterPanter považuji z pohledu cestujícího za jeden z nejméně povedených výrobků, které ČD nakoupily. Podvozek je tvrdý, "háže" a už se mně stalo, že člověk cítil i rázy nepodobné těm, které známe z béček. Pokud porovnám s Leošovým Flirtem, pak se jedná o neporovnatelné. Díky jacobsonovým podvozkům Flirt na koridoru plave a jízda je velmi příjemná. Také odpadávají přechody mezi nízkopodlažní a vysokopodlažní částí pomocí schodů a je možné rozvážet občerstvení. Argumenty, že InterPanter je zastávkový vlak s velkou fluktuací cestujících neuznávám. Pokud jedete z Blanska/Letovic do Prahy, tak v tomto vlaku strávíte více než 2,5 hod.

O rozdělení prvních tříd ví každý. Ten, kdo zadal požadavek na rozptýlení jedniček po celé soupravě by měl být okamžitě od ČD vyhozen. Jen blázen dá peníze za první třídu v tomto výrobku.

Jako cestující upřednostňuji kvalitu. A je mně jedno odkud - česká, německá, francouzská, korejská nebo čínská. Žraloci jsou polské, Flirty byly v Polsku montované a oboje považuji za velmi kvalitní výrobky. Toť můj názor.

1 0
možnosti

Made in CZ. Vůbec mě to nepřekvapuje.

1 3
možnosti

torchu odbocim, nemate někdo informaci, kdy se uskutecni rekonstrukce vozu 1.tridy Pendolina?

0 0
možnosti

zlatej Railjet s Taurusem R^.ČD udělaly velkou chybu,když neuplatnily opci na nákup dalších souprav za zvýhodněnou cenu...!Rv

4 3
možnosti

na tom se podepsal Zemanův uřednický nevolený ministr pan Žak

6 0
možnosti

Každá nová česká jednotka snad měla nějaké věci, které se musely vychytat. Některá je povedenější, některá méně. Stejně jako v Anglii mají úspěšný "low cost" IC 125 od BritishRail. Který jezdí v "půjčovnách" i po 40 letech. Nějak souběžně vyvíjeli HST, který měl jako první naklápěcí skříň. A přestože měli jezdící jednotku v provozu (s problémy), celý vývoj zahodili kvůli útokům médií, nálad proti BR a nepodpoře politiků. Jednotky sešrotovali.

Dnes, po privatizaci BR, nemají nic. A technologie naklápění se stejně ukázala jako funkční (Pendolino a spol). A dodávají jiní. Příliš papežští, příliš liberální..

0 0
možnosti

Oprava, ten naklápěcí od BR se jmenoval Advanced Passenger Train (APT)

0 0
možnosti

Skoro to vyapdá že v budoucnu v každé soupravě nebo alespoň lokomotivě ze Zplzně bude muset jezdit servisní četa.

1 0
možnosti

Radsi nakoupit u Siemensu :)

0 0
možnosti

Nojo, hold naši dědové uměli vyrobit mašiny, které jim tyhle moderní nešahaj ani po paty

0 0
možnosti

I78v31a69n 76H33o76l13a60s

6. 1. 2017 15:13

Holt naší dědové zaslouží hold (a většinou i uměli psát správně česky).

2 0
možnosti

To si takhle jeden den postěžujete v diskuzi a dva dny na to vyjde článek R^

0 0
možnosti

J53a58n 61S96ů92r55a

6. 1. 2017 14:45

od toho jsou diskuze, díky za tip:)

4 0
možnosti

Dejte do Fotogalerie i ty jejich slavné "koženky"! Ve Francii jezdí 300km/h v TGV s komfortem a tady s ČD v koženkách až 140km/h. Století stejné jen národní dopravce jiný.

0 4
možnosti

I86v90a56n 71H36o73l67a85s

6. 1. 2017 15:14

Ani ne tak národní dopravce, jako spíš státní dopravní politika.

5 0
možnosti

Asi všechno, co bylo na našich kolejích nové, si tímhle prošlo. Pendolino, Elefanty, Stadlery, nové vozy od Siemnsu, nové lokomotivy Škody i Siemens a i ty slavné rekonstruované křápy RegioJetu... A nakonec po té, co se odladily mouchy, jsou lidi za nové (nebo rekonstruované) vozy nebo mašiny rádi.

Jistě, poruchovost lidi naštve a člověk se může ptát, proč to nejde rovnou napoprvé. Ale chybu těžko hledat jen u jednoho dopravce nebo jednoho výrobce.

3 0
možnosti

Je to pravda, pamatuji se když přišel do provozu Peršink a můžu říci, že to byla dost poruchová mašina.

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Konec nadvlády programátorů. Pozic ubývá, na jednu se hlásí stále víc lidí

16. března 2024

Premium Ochota firem splnit uchazečům skoro jakýkoli požadavek a velmi nízká konkurence. Tak by se ještě...

Výrazně zpomalte rychlovlaky, vzkazují obce k nové trati. A koleje chtějí skrýt

12. března 2024

Postavte rychlotrať v tubusu, a nebo na ní výrazně snižte rychlost. Tak by se daly zjednodušeně...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pořád Big Mac, ale už spíše Big Tech. Co ukázal výpadek u fastfoodového obra

16. března 2024

Když McDonald’s ve 40. letech minulého století poprvé otvíral, zákazníci vybírali menu z papírových...

Soláry, kam se podíváš. Elektrárnám dochází místo, musí být kreativní

17. března 2024  10:52

Elektřina ze slunce bude podle Mezinárodní agentury pro energii (IEA) v příštích několika...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Kofola sáhla do svého loga. Nově v něm bude hranaté srdce

13. března 2024  13:48

Nápojářská skupina Kofola po devíti letech sáhla k úpravě loga. Ikonický lísteček lékořice na svých...

VIDEO: Střílej po mně! Kameraman natočil téměř celý útok v centru Prahy

Premium Ve čtvrtek zemřelo rukou střelce Davida K. 14 obětí, 25 lidí je zraněných, z toho deset lidí těžce. Jedním z prvních na...

Máma ji dala do pasťáku, je na pervitinu a šlape. Elišku čekají Vánoce na ulici

Premium Noční Smíchov. Na zádech růžový batoh, v ruce svítící balónek, vánoční LED svíčky na baterky kolem krku. Vypadá na...

Test světlých lahvových ležáků: I dobré pivo zestárne v obchodě mnohem rychleji

Premium Ležáky z hypermarketů zklamaly. Jestli si chcete pochutnat, běžte do hospody. Sudová piva totiž dopadla před časem...

Japonsko už nemá záporné úroky. Centrální banka po 17 letech zvýšila sazbu

19. března 2024  6:37,  aktualizováno  8:10

Japonská centrální banka (BOJ) v úterý podle očekávání jako poslední na světě upustila od záporných...

Cena elektřiny bude příští rok nižší než letos, říká analytik Matoušek

19. března 2024

Premium Dobrá zpráva: v příštím roce bude celková cena elektřiny nižší než v tomto roce. Ta méně dobrá zní,...

Irové svolili k nemyslitelnému. Na trh začali dodávat whiskey s příchutěmi

19. března 2024

Ochucené whisky vyrábějí palírny ve Spojených státech i Kanadě již několik desítek let a nejsou tak...

Musk přiznal užívání ketaminu. Je v zájmu investorů, abych pokračoval, tvrdí

18. března 2024  21:48

Miliardář Elon Musk v rozhovoru s bývalým moderátorem CNN Donem Lemonem přiznal, že užívá ketamin....

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!