Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na Slovensku plánovali mou vraždu kvůli byznysu, tvrdí Radim Jančura

Ještě nedávno označoval Radim Jančura Slovensko za vzor a hrozil českým politikům, že tam svůj byznys přestěhuje. Teď se situace otáčí. Jančurův RegioJet výrazně omezí působení na Slovensku a na vině jsou opět podle Jančury politici. Jeho konec na trase Bratislava - Košice je na Slovensku aktuálně největší kauzou v dopravě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B66r23a31n36i46s96l71a50v 15Č54e56r19ň66a42n94s13k32ý 8150752610

Dotované cestovné bolo aj predtým . Dôchodca 75% ,študent 60%. Kapacita v dotovaných vlakoch pre "zadarmistov" je obmedzená na štvrtinu súpravy a každý si musí kúpiť dopredu nulový lístok. Bežne keď si študent pýta lístok tak pri okienku zisťuje na ktorý vlak je ešte voľný... Dosť to zdržuje pri kúpe lístka ostatných.

Takto sa cestuje v dotovaných vlakoch Regiojet Bratislava - Komárno.

https://www.cas.sk/clanok/495024/otrasna-skuska-nervov-vo-vlakoch-do-komarna-cestujeme-horsie-ako-dobytok/

0/0
9.1.2017 11:59

M92i61c55h32a51e80l 14S91t83a68n12o75v51s33k82ý 6117355128134

Nevím, jak na Slovensku, ale v Čechách se na dotovaných spojích jezdí tak, jak si to kraj objedná (a doplatí prokazatelnou ztrátu). Když si objedná spojů málo, je narváno. Když si jich objedná hodně a dopravce je nepřistaví, má zaděláno na tučnou pokutu.

0/0
9.1.2017 13:57

M65i95c23h73a38e75l 66S19t27a85n41o24v39s55k52ý 6467535848264

Ježdění zadarmo na Slovensku není férová konkurence nejen pro Regiojet, ale i pro autobusové dopravce. Jenomže vláda tak rozhodla a vlastně přihrála cestující Slovenským drahám. Že to je síla mi říkal jeden průvodčí v poměrně plném vlaku z Humenného do Košic - otočil to několikrát tam a zpět, ale za celý den měl asi 50 platících cestujících.

Obštrukcema, které si na Jančuru vymysleli politici nakonec dosáhli svého. Odchází. A pokud se vám tenhle pán nelíbí (mě je ukradenej, jedu s tím, kdo mi momentálně víc vyhovuje), tak s ním nejezděte. To je nejlepší "pomsta". Já si letenky taky kupuju jinde, protože "nejlevnější" prodejce Student Agency je momentálně nejdražší. Používejte hlavu a nemusíte nikoho střílet.

+1/−2
8.1.2017 3:16

V53a89l70e24n87t38i81n 68R78y83b76á26ř 6964890934653

Tento člověk bude plácat kolem sebe pokud českou a slovenskou republiku neovládnou pouze jeho vlaky a autobusy ,je stejný jak babiš nemá rád konkurenci .

+6/−2
7.1.2017 23:38

V34a24c85l57a37v 61H80a74j62e83k 3416259779

Je jedna země, která Německu za deportaci židů i platila.

+3/0
7.1.2017 21:12

M66i30c38h76a49e81l 58C26h92a38r20v63á15t 9299318463642

To že sebestředný pan Jančura stále brečí, jak všichni konkurenti kradou, podvádějí a zneužívají dotace, na to jsme si už zvykli, ale že by ho chtěl někdo nedejbože zavraždit? Se zdá, že se jeho fobie prohlubuje.:-/

+6/−1
7.1.2017 19:18

M36i21r20o85s17l52a24v 54Z65i94k62m19u43n23d 6748962367638

A Jančura snad NELŽE .... kdo lže, ten krade - nechal nedávno inzerovat .... kde je těch 7 tříd ve vlaku, o nichž před řadou let v TV velkoústě mluvil ?

Zatím má na skříni všech vozů jen označení "2", tedy druhá třída .... takže LHAL a tedy podle vlastních slov - krade !!!

+1/0
9.1.2017 17:49

J15i19ř95í 68K23o53c83u74r96e91k 6295264965758

Pro všechny, co by ho raději viděli zastřeleného a ještě radši na vlastní oči mám jeden vzkaz: Schvalování vraždy je trestný čin.

Krom toho on židy do koncentráku nevozil, aby si zasloužil trest jako pro masového vraha.

+1/0
7.1.2017 18:50

R54i41c46h76a88r66d 55B43a30r34t34o36š 4929305409291

Tak hlavně že jsi to přežil, co bychom si bez tvých mediálních výstupů počali :-P.

+4/−1
7.1.2017 15:13

V50a39c31l93a82v 59H26a25j51e72k 3636689489

Nový vůz stojí kolem 50 mega, ani velká rekonstrukce není zadarmo 10 ́20 mega. Zkuste to vynásobit 3500 vozy ať máte nějakou představu..

+1/−1
7.1.2017 14:36

M56i73c75h46a21e66l 67S43t59a59n74o48v62s61k48ý 6877285568814

Nepočítej v absolutních číslech, ale relativních. Když má někdo 100x víc vagonů, má sice náklady na jejich rekonstrukci 100x vyšší, ale má taky 100x větší objem dopravy, takže teoreticky i 100x větší příjmy. A protože je to "státní" dopravce, ztráta ho nebolí, on mu to ministr ŤukyŤuk v nejhorším něčím zaplácne. Třeba že mu dovolí prodat nádraží, které dostal od státu zadarmo.

0/−1
8.1.2017 3:20

V21a62c62l13a84v 44H22a65j79e22k 3126589919

zjevně o tom nic nevíte a nerozumíte tomu.

0/0
8.1.2017 20:08

J11a45n 12H57r55u83z68a 8904798839927

V 90. letech, kdy začaly jezdit autobusy Student agency na trase Praha-Brno jsem Jančurovi fandil. Oproti ČSAD to byly špičkové služby. Ovšem ve střetu se státní konkurencí, která je dotovaná z našich daní nemůže vyhrát. To by si lidé měli uvědomit. Všechny ty vlaky a MHD "zdarma" musí někdo zaplatit a Marťané to asi nebudou.;-)

+2/−1
7.1.2017 11:27

M18i56r16o58s77l22a76v 56Z53i69k49m48u37n49d 6858122497898

"Zdarma" .... zajímavé, že celkem nikdo nekritizuje bezplatné cestování osob starších 70 let v MHD Praha, v Maďarsku jezdí v "osobních" vlacích zadarmo osoby starší 65 let - kdokoli z celého světa - jen na osobní průkaz ....

Pan Jančura by měl být vyšetřen konziliem psychiatrů, zda mu na mozku nesedí náhodou nějaký ošklivý šváb ....

+7/0
7.1.2017 13:34

J15i27ř79í 32K30o18c26u50r59e92k 6375604195618

Ano, běžná tkatika při obírání o mejetek: Vlastníka prohlásit za nesvéprávného a majetek převezme stát. Komunisti to tak dělali.

+1/−3
7.1.2017 18:30

M11i47r85o89s75l83a38v 69Z95i36k96m60u41n88d 6398742437608

Nikdo nehodlá panu Jančurovi zabírat majetek ... RegioJet je a.s., akcionářem může být i nesvéprávná osoba, akorát musí mít ustanoveného opatrovníka, který jedná jménem opatrované osoby v rozsahu omezení svéprávnosti ...

To vyšetření by mělo při pozitivním nálezu "švába na mozku" za následek, že "úřad pro zjišťování dezinformací" by měl podklad pro prohlášení všech výroků "žlutého pána" za dezinformaci vyplývající z jeho "švába na mozku" ....

0/0
9.1.2017 17:45
Foto

B35r83o58n63i18s47l40a49v 70G46a73b58r18y95š 2782639261

Ten člověk je vážně neuvěřitelný... ;-D

Chlubí se super vlaky i službami, ale nakonec ti, kteří mají vlaky ZSSK zdarma, jedou právě s nimi. A přitom jsem předpokládal, že se na ZSSK vyrojí spousta pomluv jako na ČD, že i zadarmo je státní moloch drahý.

Když jsem ale já napsal, že je cirkusák pro mě drahý, protože na jízdence ušetřím asi 30 % sumy, tak to bylo taky špatně.

Poslední dobou se o něm píše skoro pořád a už se bojím otevřít lednici. Budu rád, když ta jeho parodie na železniční dopravu skončí.

+9/−6
6.1.2017 21:35

R32o34m36a26n 79N79o42v24a91k 6419571522536

to nas bude vic R^

+3/−1
6.1.2017 21:45

J54i89ř88í 95K46o59c74u63r37e35k 6675454965298

Jo, kdyby vás vyhodili z práce a místo toho najali týpka, jehož mzdu bude hradit stát, tak by to bylo asi OK. Žejo

0/−1
7.1.2017 18:32

J34o88s32e12f 33H91o59n20e27š 7381152970663

Proč si nestěžuje na predátorské ceny konkurence?

+8/0
6.1.2017 19:29

F77u83j75a33n 48J18a22r92o30s13l27a17v 8829275657568

Pavel Král 50948

Jakou přesně proměnu přinesl Jančura? Zeptejte se jeho cestujících, není jich málo !!!

+2/0
6.1.2017 18:23

V70a98c89l21a43v 44H93a67j51e35k 3506309619

kávičku zdarma;-D

0/0
7.1.2017 21:13

M39i77c78h18a54e76l 95S58t51a91n22o58v21s22k94ý 6127975158844

Proč ne. Hlavně přinesl pohodlný vagony a slušné průvodčí v době, kdy ČD jezdili z koženkovými rozhrkanými vagony, měli jen pár předražených Pendolín a kolikrát i nepříjemné průvodčí.

A také srazil cenu dolů. Že se za ty léta nikam moc neposunul je holt osud. Lidem, co s ním jezdí, to asi vyhovuje, a když ne, můžou jet tramvají od Leo Expresu nebo nepohodlným Pendolínem s předraženou místenkou.

Berte Jančuru jako low-cost dopravce. Na levné letecké společnosti také nikdo moc nenadává. Když mě někdo odveze do Košic lehátkovým vlakem za 400 Kč a přidá mi k tomu 2 kafe a jednu snídani, tak zatnu zuby. Když chci lepší vagón, musím jet s Českým drahami za tisícovku bez snídaně (omlouvám se za nepřesné ceny, do Košic jsem jel naposledy loni v červnu)

0/−1
8.1.2017 3:29

V76a92c60l80a44v 98H76a65j49e40k 3396809659

ty měly ČD na řadě vlaků daleko dříve než Radim přišel.

0/0
8.1.2017 20:10

J86a52n 98V50o87j39t13í18š21e79k 6742491475296

Že se nikam neposunul není osud ale jeho naprosto špatný manažerský rozhodnutí jezdit pod nákladama. Chudáček si myslel, že to udělá stejně jako s autobusama do Liberce, ale zapomněl, že když ČD nerozdávaj kafe a nemaj místenky, že maj víc cestujících a nižší náklady (samozřejmě ne jenom kvůli tomu kafi) a můžou si za tu cenu dovolit jezdit taky. Tak mu to teď holt celý prodělává a nemůže se posouvat.

Jo a místenka v pendolinu stojí 30 korun.

0/0
9.1.2017 13:07

M31i84c81h55a55e32l 51S24t76a61n83o27v36s19k77ý 6287915128604

No právě, teď jezdí ČD také levně. Tehdy ne a za místenku na Pendolíno chtěli 300,-

0/−1
9.1.2017 13:54

V82a77c55l34a52v 12H56a27j55e73k 3836489109

jenomže to musíte vidět v kontextu. ČD provozují dopravu i na tratích nebo v časech, kdy je to vysloveně ztrátové. Sice dostanou uhrazenou prokazatelnou ztrátu, ale vzhledem k dlouhodobému podfinancování ČD jak za komnačů, tak za Klausů a spol. v letech 1989-2003 či spíše až do 2008, to umožňoval získané prostředky použít na nákup či rekonstrukce vozidel. Takže ceny se sice kvůli konkurenci na této trati snížili a přiblížili k nákladům ale toto se negativně promítlo do tržeb jcelku. Takže je třeba proto méně peněz na náhradu tolik kritizovaných koženek. :-)

0/0
10.1.2017 9:07

M68i58r38o46s27l55a56v 34B19u63č11e83k 6733353541844

Vymezování se proti p. Jančurovi opravdu nechápu. On přinesl v nebývale krátké době proměnu - ve prospěch zákazníka - cestujícího. Jasně se prokazuje přínos trhu , konkurence. Ty báječné časy ČD + ČSSD + Odborářů = dotace , se konečně rozhýbaly. Více takových Jančurů v naší zemi ... :-)

+5/−10
6.1.2017 17:53

P81a11v12e55l 57K45r67á48l 5160369304138

Jakou přesně proměnu přinesl Jančura?

+8/−3
6.1.2017 18:12

J30i93ř96í 31K87o98c78u35r50e28k 6895554845158

Přece žádnou! ČSAD už tehdy jezdilo klimatizovanými autobusy. Vlaky byly také klimatizované, jízdenka Praha-Ostrava stála 300 Kč.

A samozřejmě, že už tehdejší ČSAD provozovalo pravidelné mezinárodní linky ... Nebo to bylo jinak?

+1/−1
7.1.2017 18:35

V35a52c45l70a51v 27H82a90j10e87k 3126479979

Klimatizované byly jak Pendolina, tak vozy na EC, a postupně se zaváděly další vlaky, tak jak postupně dle finančních možností probíhala obměna.

0/0
10.1.2017 9:09

V23a10l91e77n77t48i30n 14R16y43b16á86ř 6524460544163

Hlavně takovou že když z Ostravy jedete regiojetem a je jedno jestli směrem s Prahy nebo na Prahu vždycky má ten slavný vlak zpoždění ještě se nestalo co jsem jel aby neměl.

+1/0
7.1.2017 23:43

M55i60c82h64a12e60l 62S23t62a89n59o61v12s21k15ý 6307105958404

Za zpoždění většinou nemůže dopravce, ale dispečer SŽDC, že ho nepustil včas na trať, protože třeba čekal na zpožděný vlak jiného dopravce.

0/0
8.1.2017 3:31

Z37b36y27n96ě76k 16P65o15p48o39v37s44k40ý 9396538547803

Proč píšete o něčem, čemu nerozumíte?

+2/−1
6.1.2017 19:49

Š56t85e24f58a97n 41F24r64i85č39a 7542548403946

Nevidím jediný přínos. Nakoupil 40 let staré vagony. Nyní jsou padesátileté. Rv

+5/−3
6.1.2017 20:19

M80i32c46h58a74e27l 33S64t66a34n53o96v17s24k60ý 6317275718804

Nakupoval ze začátku převážně staré vagóny 1. třídy z Rakouska a lehce je ještě vylepšil. České dráhy jako reakci na jeho vlaky začaly masívněji rekonstruovat za nemalé peníze rozhrkané vagony druhé třídy z NDR, dneska s nima musí jezdit opravárenská četa a za jízdy spravovat, co se pokazí. České dráhy ale už asi pochopily, že dederónskejma vagonama na trati do Hamburku nikoho neoslní, takže poslední akvizici rakouských vagonů vyfoukly Jančurovi před nosem. Máš radost?

0/−1
8.1.2017 3:37

R60o74m28a48n 53P22o77l29á65č61e51k 5786759925

Nerozhýbal naprosto nic... Do Ostravy i tak jezdilo to nejlepší co ČD měly...

Liberazice železnice v podání ČR je šílenost a ve výsledku to cestující vyhání... Viz Plzen Most a dva dopravci na jedné trati s jinými jízdenkami...

+5/−2
6.1.2017 20:42

R84o95m48a58n 17J17e95s16c39h61k59e 9908735867275

Více Jančurů probudilo i ČD. Nic neroste do nebe. Mne vadí, že jezdí Jančura s autobusy v Brně ke Grandu. Proto se postavilo před 30 lety nové autobusové nádraží na Zvonařce.

0/−1
7.1.2017 8:28

M56i71c77h32a37e67l 23S29t56a28n19o31v14s55k45ý 6117725128274

Jančura a ostatní alternativní dopravci už dávno křičí, že chtějí uznávat jízdenky. Nejvíc jim v tom brání obstrukcemi ČD.

0/0
8.1.2017 3:38

M41a30r75t34i77n 22S73e53d78o21n19a 2905626866549

Souhlasim ze spolecnosti pana Jancury zpusobily zmeny v doprave CR. Ale konkurence se tomu prizpusobila (cena, kvalita) a dnes vidim pokles kvality u vlaku pana Jancury. Jednou jsem si musel presednout do jineho vozu jak hlasite skripal podvozek, 2x nefungovala v lete klimatizace. Ostatne nefunkcni klimatizace ve vozech pana Jancury stala minuly rok uz i zivot cestujiciho.

+2/0
7.1.2017 8:24

P77a44v93e17l 96K70r57á37l 5340399594878

Z článku vyplývá, že mu konkurují IC vlaky a že v IC vlacích se zadarmo nejezdí. Přesto brečí, že ho zničily vlaky zdarma. Šašek. A taky chudák musel kvůli konkurenci zlevnit. No, nezávidím mu, tržní prostředí, to je peklo :-P Tak snad mu aspoň u nás svěří nějakou trať bez soutěže a přidají nějaké ty dotace, aby si trochu zlepšil náladu. A i ti zlí politici by mu mohli dát přes víkend pokoj.

+10/−1
6.1.2017 17:22

J86a84n 34K16r23i89e10g83l10e25r 4501127965586

problem pochopit psany text?... statni vlaky se z IC stahly, protoze prodelavaly, pocet cestujicich na Slovensku dost omezily socialisticke vydobytky, kdy studenti a duchodci jezdi zadarmo. Takze zbyvaji nestudenti a neduchodci, co si vlaky musi platit, coz stezuje nedotovane, zcela soukrome podnikani. A ted se z toho kolace snazi znovu ukousnout statni IC vlaky, ktere se po dvou letech vraci s vidinou, ze budou v zisku... Tak to proste Jancura odpiskal, protoze vidi, ze se uz vydelat neda. Neni charita, jde o ciste obchodni rozhodnuti. Nevim, proc se tim dal zabyvat. At si na slovensku jezdi jen statni IC...

+5/−4
6.1.2017 17:55

V55a49c74l77a16v 10H39a51j68e89k 3326389189

To je ale v konkurenčním prostředí normální a správný krok ne? Radim zdražil a cenová úroveň začala být opět ekonomicky zajímavá. To je přece přesně to po čem se Radim s Jurou volají.

+1/0
7.1.2017 13:41

J19a44n 59S28ů95r52a 4815233643912

Škoda, myslel jsem, že jsem text napsal srozumitelně, aby ho pochopil i někdo, kdo má problém s pochopením psaného textu. Zjevně se mám ještě co učit

+1/−6
6.1.2017 18:05

P36a83v84e48l 95K53r92á43l 5770669934728

Myslel jsem, že už jste pochopil, že se svými zákazníky máte mluvit slušně. Zjevně se opravdu ještě máte co učit.

+5/−2
6.1.2017 18:12

J97a81n 84S63ů81r81a 4865553823462

Omlouvám se, že jsem upozornil na fakt, že někteří zákazníci zjevně textu nerozumí. Jen nemám rád, když pak někdo v diskuzích na základě vlastní omezenosti lže.

+2/−3
6.1.2017 18:13

P33a66v71e75l 89K80r90á83l 5110159724358

Prosím, doložte mi tedy lež. Že kvůli konkurenci musel zlevnit, je v článku jasně uvedeno. A není snad pravda, že na trasu se vrací IC vlaky, ve kterých jízdné zdarma nefunguje?

+5/0
6.1.2017 18:15

J19a85n 78S25ů53r12a 4715453393932

Nemám tu potřebu. Musel bych se chovat velmi nezákaznicky,takže popřeji hezký zbytek života.

+1/−7
6.1.2017 18:16

P39a52v49e85l 29K24r67á28l 5410829154808

Proč jen všechny debaty kohokoliv s vámi končí stejně? Nejprve máte plná ústa výkřiků o lžích, a na vyzvání, abyste je něčím podložil, prostě diskuzi ukončíte. Upřímně se divím, že vás redakce ještě zaměstnává.

+8/−1
6.1.2017 18:23

Z11b47y25n39ě81k 27P53o96p74o20v70s91k19ý 9586548957123

Ono je těžké najít někoho, kdo by ty nesmysly psal a nečervenal se. Tak asi proto...;-D

+5/0
6.1.2017 19:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.