Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Lukrativní monopol STK přetrvává, vše komplikuje úřední systém licencí

Stanice technické kontroly (STK) jsou v Česku lukrativním byznysem s omezenou konkurencí. Chce-li do něj někdo vstoupit, úřady mu dokážou jeho plány značně narušit. Příští rok celý obor čekají změny.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J95a52n 29D22v79o58ř47á48k

9. 1. 2017 23:05

Super! STKček bude víc, bude větší koonkurence, a když řeknu, že půjdu příště jinam, tak projdu s ještě horším střepem než dnes! ;-D

1 0
možnosti

V dnešní době je STK theater na n-tou.Papírování, jako když jdete kupovat jadernou ponorku. Než se dostanete na řadu, tak Vás předběhne dalších 10 kamarádíčků těch, co dělají na STK.

8 z 10-ti pracovníků se věnují těm kamarádíčkům, poslední 2 se věnují těm "normálním". Uběhnou 2-3 hodinky zbytečně promrhaného času. Do protokolu napíšou blbosti, jako

že je lehce prodřená brzdová hadice, která vede volně v prostoru a nemá se o co odřít. A jak to tu někdo psal, že služební auta počet závad 0, tak se svým soukromým vždy alespoň 3 lehké.

Větší korupci, jak na STK, jsem v životě nezažil. Většina lidí to řeší způsobem "tak jsem si nechal udělat STK" . Prostě zaplatí, a na STK nejdou, a přestože mají auto v téměř dezolátním stavu, tak mají obvykle počet závad 0.

0 0
možnosti

J25a64n 12H56r48u35z60a

9. 1. 2017 13:05

Já se objednávám on-line a ještě se mě nestalo, že by mě nevzali na dohodnutou dobu. Pouze mezi emisemi a STK vždy čekám 30-60 min. Vlastní STK se účastním a s technikem probírám co bych měl do příští STK opravit. Víc než vlastní kontrole se technik věnuje fotografování ze všech stran a úhlů včetně interiéru a následném zadávání do systému ministerstva dopravy. Byl jsem s mnoha auty na mnoha STK a žádnou korupci jsem nezaznamenal. Tedy v Brně a okolí. Jak to funguje v Čechách netuším. Jinak stanic STK mám kolem bydliště víc jak prodejen potravin. A znojemské problémy jedné firmy mě nezajímají.;-)

0 0
možnosti

J69a37n 70Š22m75í15d96a

9. 1. 2017 9:15

Německo je mj.i automobilová velmoc. Celý systém (evidence vozidel, výroba a distribuce RZ, STK) je u nich nastaven pokud možno co nejefektivněji a hlavně pro potřeby lidí, v tomto případě řidičů; naproti tomu u nás je "někým", kdo má na tom zájem (peníze, ego úředníka-já jsem papež) nastavován systém s co největším počtem překážek.Jó, holt Češi byli na sebe vždycky "svi.ě".

0 0
možnosti

A bude to ještě horší, teď jedna ubyla (STK Kopřivnice).

0 0
možnosti

P64e85t93r 43H39o57r50á79k

8. 1. 2017 22:16

Nefunkční systém STK, přes který léta procházejí vraky nesplňující technické požadavky.

0 2
možnosti

J87a27n 64H40r33u86z77a

9. 1. 2017 13:07

Pohádky jedné babičky, tedy alespoň v současnosti.

0 0
možnosti

Proč je jich v Německu tolik? Protože tam STK dělá každý lepší autoservis.

3 0
možnosti

Zase mají trochu jinak hozené daně na auta oproti ČR... Všude je něco.;-)

0 0
možnosti

Mám P406 HDi r.v. 2000 v ČR od 2004 t.č.270tkm. Již od r 2008 při každých emisích poslouchám jak je ten motor v háji, je nutné vyměnit vstřiky, čerpadlo apod. A světe div se, teď když je ráno 20 pod nulou, tak auto s motorem totálně v háji chytá na drc. Kde je chyba? :-P

4 1
možnosti

Třeba v tom, že smrdíte sousedům pod okny? ;-)

To že to jede neznamená že to nesmrdí. Jede i parní lokomotiva.

0 5
možnosti

Příští týden pojedu na STK a čeká mě v nejlepším případě čekání 1 hodinu na emise a druhou hodinu ve vymrzlém autě na STK, no prostě paráda.

0 0
možnosti

To je nápad jet na STK v takových mrazech. ;-)

1 0
možnosti

Tak cena šla za poslední dobu na téměř dvojnásobek. Což je jen další náklad k dalniční "známce", spotřebním daním, dph, pojištění, silničním daním atd, atd.

K tomu to jejich de.ilní měření kouřivosti u naftových motorů. Kdy vytáčejí milionkrát na plný knedlík motor z volnoběhu do omezovače. (Takový standardní provoz naftového motoru) A nejradši si někteří nechávají podepsat papír, že v případě selhání rozvodů (totálka) za nic nezodpovídají. No nekup to za ty 2L. Každé 2 roky.

K tomu de. metodika, že motor sice má kouřivost bohatě pod limitem. Ale protože se hodnoty liší o jimi určenou nereálnou hodnotu, tak opakují a vytáčí stále dokola jak kojoti..

Přitom auto vůbec v reálném provozu nekouří. Ale s testy má problém.

Ten test podle mě vůbec neodráží reálný provoz. Prostě se těm lenochům za ty peníze nechce mít brzdu na zatížení.

A pak člověk vidí na silnici různé auta, které při rozjezdu jde mračno dýmu a pod. A stk mají.. Takže stejně buď se vesele uplácí, kamaráduje nebo ta metodika je o ničem.

12 0
možnosti

Nesmysl je uz jen to, ze na STK se musi chodit po dvou letech, a to bezohledu na najete kilometry.

5 0
možnosti
  • Nejčtenější

Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů

22. dubna 2024  15:55

Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...

Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí

15. března 2024  15:02,  aktualizováno  24.4 9:32

Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko

23. dubna 2024  10:37

Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...

Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh

22. dubna 2024

Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu

23. dubna 2024  20:16

Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...

Švédsko se připravuje na válku. Investuje nejen do energetické infrastruktury

24. dubna 2024

Švédsko se připravuje na možný válečný střet s Ruskem. V současné době se zaměřuje zejména na...

Na léto jsme připraveni. Letiště Heathrow čeká nejrušnější sezonu v historii

24. dubna 2024

Největší londýnské letiště očekává letos historicky nejrušnější letní prázdninovou sezonu. Počet...

Česko může být vzorem racionálního přístupu k závislostem, říká adiktolog

24. dubna 2024

Oblast závislostí nepatří mezi priority, které by politici kandidující do nadcházejících voleb do...

Kurýři preferují flexibilitu. Tu ale ohrožuje nová evropská legislativa

24. dubna 2024  15:52

Pokud nová evropská legislativa omezí flexibilitu, kurýři a partnerští řidiči taxislužby raději...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!