Diskuze
Stát za úklid sněhu platí až pět set za hodinu, nejvíce na železnici
Děkujeme za pochopení.
H77y43n36e26k 63Z60d25e51n67ě55k
Pětinásobná cena ze 120 je 600, což je z 508 docela daleko, čili kdyby autor lépe počítal, napsal by: více, než čtyřnásobná...
T25o41m61á37š 45A65u85g36u17s28t45ý53n
Pan Sura a opet senzace za kazdou cenu? Porovnava neporovnatelne, je logicke, ze v ruznych mistech, v ruznych podminkach, jsou ruzne i nabidky. A uklizet kolejiste asi bude narocnejsi, nez chodnik. A to i pro firmu, mtera tim ma podstatne vyssi naklady (skoleni, rizikova prace atd)
P73e19t58r 18B27á71č62a
Mně se líbí ať jde o jakoukoliv statni zakázku z jakéhokoliv odvětví , tak je tak šíleně přemrštěné to je neskutečný. Pohlídat si tyhle krivarny, tak se tady pak nemusí dělat machry s eet a kontrolním hlášením.
J46i83ř24í 76E25r76b46e58n
Ne, ty peníze se vyhazují na hromadu v podobě kubíků sněhu, jež je nutno vymést třeba z výhybek
P61e85t65r 17K97e54t26t33n68e26r
Ty co berou podporu tech je dost. Placený jsou. Na nádraží se jen mohou skladovat lopaty a kostata. A když bude makat dobře ať dostane podporu o 40% vyšší. Ale to co je nastaveno je lichva. Z cizího krev neteče. Ale to neni cizí. To je naše daňových poplatníků.
P66e54t42r 53N87o26v12o24t74n69y
A kdo to hejno nezaměstnanejch bude hlídat, aby je nepřejel vlak a aby udělali, co mají, rychle a dobře?
J65a54r56m16i34l66a 81P61í38c96h92o81v70á
Není to tak dlouho, co bylo zrušeno nevolnické nařizení, že každý majitel domu je povinen uklízet chodníky okolo svého domu, zadarmo a na své náklady. Když kolem přejelo prohrnovadlo, měl odhrnutý sníh znovu na chodníku, protože odvoz sněhu se neprováděl, jen přetahovačka, kdo ho komu nahrne na odklízené plochy. Nikoho taky nezajímalo, že potřebujete minimálně koště a posypový materiál, to si měl dotyčný nevolník obstarat za své, ale ještě to mělo být provedeno do 7 hodin ráno, a pokud ne, hrozily obce pokutami. Když bylo toto nařízení konečně zrušeno, zveřejnilo jedno jihočeské okresní město s 35.000 obyvateli, že ho zimní údržba chodníků vyjde ročně na 10 miliónů (!), a to ještě minimálně u poloviny chodníků je cedule, že "chodník se v zimě neudržuje". Nikdo už dneska nespočítá, jaké hodnoty tedy vytvářeli nevolníci po xx let z donucení a zadarmo!
K67a19r76e84l 44U13r20b75a48n
To byla daň za to, že máte soukromý pozemek a k němu chodník..
J31i91ř22í 56P16l91a94v97s73k11ý
a ze by treba nejake odborarske netahlo vzalo do pracek misto mavatka hrablo, a jednou za rok slo delat neco uzitecneho, to by jako neslo ?
J76i92ř17í 39E59r82b40e72n
Ta vaše odborářská netáhla mají celoročně dost práce ve fabrice. Odbory jsou totiž sdružením zaměstnanců, víme?
P63e93t71r 32Ž84á82k
Osobně mi to, že úklid sněhu na železnici stojí podstatně víc, než zametání chodníků, přijde naprosto normální. Ti lidé musí projít nějakými bezpečnostními školeními, být vybaveni ochrannými pomůckami, dodržovat předpisy a bezpečnostní pravidla atd., což jednak stojí peníze přímo a jednak to znamená, že na to nelze najmout úplné hotentoty za minimální mzdu. Normální člověk, který po pár dnech nepřestane do té práce chodit, pochopí jak se při té práci chovat a neudělá průser, za šest pětek na hodinu fakt dělat nebude.
Stejně tak mi přijde normální, že ceny jsou na různých místech různé, říká se tomu tržní prostředí. Jasně, pravděpodobně si někde někdo nějaké prachy bokem ulejvá a pokud kolega Sůra o nějakém takovém případu ví, tak jen ať ho vytáhne na světlo, ale obecně naznačovat že "oni kradnů" a přitom si to nepodložit je jen trapné pokračování kampaně na očernění ČD/SŽDC, kterou zde kolega vede.
V74o43j21t40ě66c20h 64C92i26g33á64n92e76k
Souhlasím. Pokud redaktor chce prokazovat nějakou "levárnu", ať zveřejní konkrétní smlouvu, uvede reakce zainteresovaných stran atd.
Takovéto rádoby statistické srovnání je spíš zavádějící.
J60a88n 65H40o32r91s80k93ý
Že úklid na kolejích je třikrát dražší než úklid chodníku - to je tedy novinářský objev století!
I74v12i46c35a 61B72o47j21i53č
A ta cena je za jednoho dělníka, nebo pět, nebo malotraktor s radlici a dvěma deníky?
Konec nadvlády programátorů. Pozic ubývá, na jednu se hlásí stále víc lidí
Premium Ochota firem splnit uchazečům skoro jakýkoli požadavek a velmi nízká konkurence. Tak by se ještě...
Výrazně zpomalte rychlovlaky, vzkazují obce k nové trati. A koleje chtějí skrýt
Postavte rychlotrať v tubusu, a nebo na ní výrazně snižte rychlost. Tak by se daly zjednodušeně...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pořád Big Mac, ale už spíše Big Tech. Co ukázal výpadek u fastfoodového obra
Když McDonald’s ve 40. letech minulého století poprvé otvíral, zákazníci vybírali menu z papírových...
Soláry, kam se podíváš. Elektrárnám dochází místo, musí být kreativní
Elektřina ze slunce bude podle Mezinárodní agentury pro energii (IEA) v příštích několika...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kofola sáhla do svého loga. Nově v něm bude hranaté srdce
Nápojářská skupina Kofola po devíti letech sáhla k úpravě loga. Ikonický lísteček lékořice na svých...
Trest pro exšéfa zadlužené Evergrande. Doživotně nesmí obchodovat s akciemi
Chuej Kcha Jen, šéf zadlužené čínské realitní firmy China Evergrande, má celoživotní zákaz...
Japonsko už nemá záporné úroky. Centrální banka po 17 letech zvýšila sazbu
Japonská centrální banka (BOJ) v úterý podle očekávání jako poslední na světě upustila od záporných...
Cena elektřiny bude příští rok nižší než letos, říká analytik Matoušek
Premium Dobrá zpráva: v příštím roce bude celková cena elektřiny nižší než v tomto roce. Ta méně dobrá zní,...
Irové svolili k nemyslitelnému. Na trh začali dodávat whiskey s příchutěmi
Ochucené whisky vyrábějí palírny ve Spojených státech i Kanadě již několik desítek let a nejsou tak...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!