Diskuze

Leo Express ruší dočasně čtvrtinu spojů, jeho vlaky projdou úpravou

Soukromý dopravce Leo Express zrušil od pondělí část svých vlakových spojů. Důvodem jsou úpravy pětice jednotek Stadler Flirt, které dopravce má.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To neumí zajistit náhradní soupravu? Co to je za firmu?

0 0
možnosti

Proč se tady stále řeší dva dopravci,kteří nemají ani 2% trhu.Ale rozhodovat by chtěli stejně,jako by n ̈měli přws 50°%.To je možné jen u nás.Vlastním 2ˇ% akcií nějaké továrny,tak si s něma mohu tak leda vytřít.....

0 1
možnosti

Vlastnit 2% ČEZu by nebylo špatné, co myslíš?

1 0
možnosti

Dneska jsem viděl žlutý blesk, tuším RJ1004 v Hranicích na Moravě. Zřejmě problém s vozem a potřeba ho vyřadit. Na takovou fušku si pozvali četu z ČD Carga ;-D;-D;-D. Kdyby tam nebyli, tak tam stojí do teď

10 0
možnosti

J27a74n 16V93a61l76o60u79c74h

10. 1. 2017 10:43

A uvědomělí soudruzi z CARGA jim to jistě udělali zadarmo....

Nikoli, RJ si zaplatí službu, na kterou by se nevyplatilo někoho zaměstnávat a CARGO tam za ty peníze pošle lidi, kteří jsou stejně v práci a už zaplaceni. Čili výhodné pro oba.

3 0
možnosti

Do odvolání se zvyšuje podíl masa ve výrobcích a snižuje se počat separátů. Také do odvolání.

0 0
možnosti

*oprava: počet separátů..

0 0
možnosti

Odvolávám... co jsem odvolal... a slibuji, co jsem slíbil. Chceme jen lukrativní tratě, lukrativní časy. Jo, to bych chtěl každý.

2 1
možnosti

To je ale překvapení, že soukromý podnikatel má zájem vydělávat! Kdyby socanští hejtmani nezabetonovali regionální tratě, taky by se tam soukromí doravci tlačili.

1 1
možnosti

Podle stránek Evropské komise by se mělo na všech 5 souprav dosazovat ECTS level 2 (druh zabezpečení a komonikace vlaku s dopravní cestou) pro provoz v Čechách, Polsku a na Slovensku. Cena 1 573 000 EUR, z toho 85% bude dotace. Ukončení projektu červen 2019.

Pokud by se dělala úplná polonizace, jednalo by se ještě minimálně o úpravy radiového spojení, sběračů (uhlík x měď) a vnějšího osvětlení podle požadavků polského drážního úřadu. U některých vozidel se v minulosti dělala i úprava do polského profilu v dolní části - například zmenšení pluhů. Nevím, zda by se to jednotek LEO týkalo.

5 0
možnosti

I11v49a55n 59H41o89l35a49s

9. 1. 2017 22:57

Jen pro pořádek - opravdu to není jen pro provoz v Čechách, ale v celém Česku.

1 1
možnosti

Vidím, co názor to rozdíl. Já měl nejhorší zkušenosti opakovaně s regiojetem. Z mých třech jízd s tímto dopravcem 2x nefungovala klimatizace a 1x jsme nedojeli kvůli poruchy vůbec a nechali nás někde v polích. O arogantnosti některých stevardů ani nemluvě. Co jsem slyšel od ostatních ve vlaku, tak to, že jim nefunguje klíma je zcela běžné. Já už s tímto dopravcem nepojedu i kdybych měl kdo ví co dostat "zdarma" a byl i o pořádnou částku levnější. Vybírám pouze leoše anebo pendolino a rád si za kvalitu připlatím.

17 2
možnosti

No vidíte, jezdím RJ pravidelně a žádný problém jsem nepotkal

1 0
možnosti

A to jako jde, když mají od SZDC pridelenou kapacitu trati? Snad budou platit i když nic v danem case nepojede.

4 0
možnosti

Napadá mne fakt, že pomalejší vlaky mají v jízdním řádu zakomponovány pobyty na předjetí Leošem. Nyní v nich budou cestující čekat na nic.

3 0
možnosti

Když se nějaky dopravce vnuti do jizdniho řadu měl by ho dodržet do prvni upravy grafikonu. Když ne měl by mit zato sankce. Je to podvod na cestujicich.U nas v ČR je všechno možne bez pokut.

6 0
možnosti

Rád by som videl, či niekto pôjde Praha - Varšava radšej v tomto ako v normálnom vlaku bez novín zdarma... hodinu sa v tom vlaku vydržať dá (ak ste sami na štvorke).. viac nie

4 5
možnosti

Jel jsem LE 3 hodiny a úplně v pohodě.

2 0
možnosti