- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To neumí zajistit náhradní soupravu? Co to je za firmu?
Proč se tady stále řeší dva dopravci,kteří nemají ani 2% trhu.Ale rozhodovat by chtěli stejně,jako by n ̈měli přws 50°%.To je možné jen u nás.Vlastním 2ˇ% akcií nějaké továrny,tak si s něma mohu tak leda vytřít.....
Vlastnit 2% ČEZu by nebylo špatné, co myslíš?
Dneska jsem viděl žlutý blesk, tuším RJ1004 v Hranicích na Moravě. Zřejmě problém s vozem a potřeba ho vyřadit. Na takovou fušku si pozvali četu z ČD Carga . Kdyby tam nebyli, tak tam stojí do teď
A uvědomělí soudruzi z CARGA jim to jistě udělali zadarmo....
Nikoli, RJ si zaplatí službu, na kterou by se nevyplatilo někoho zaměstnávat a CARGO tam za ty peníze pošle lidi, kteří jsou stejně v práci a už zaplaceni. Čili výhodné pro oba.
Do odvolání se zvyšuje podíl masa ve výrobcích a snižuje se počat separátů. Také do odvolání.
Odvolávám... co jsem odvolal... a slibuji, co jsem slíbil. Chceme jen lukrativní tratě, lukrativní časy. Jo, to bych chtěl každý.
To je ale překvapení, že soukromý podnikatel má zájem vydělávat! Kdyby socanští hejtmani nezabetonovali regionální tratě, taky by se tam soukromí doravci tlačili.
Podle stránek Evropské komise by se mělo na všech 5 souprav dosazovat ECTS level 2 (druh zabezpečení a komonikace vlaku s dopravní cestou) pro provoz v Čechách, Polsku a na Slovensku. Cena 1 573 000 EUR, z toho 85% bude dotace. Ukončení projektu červen 2019.
Pokud by se dělala úplná polonizace, jednalo by se ještě minimálně o úpravy radiového spojení, sběračů (uhlík x měď) a vnějšího osvětlení podle požadavků polského drážního úřadu. U některých vozidel se v minulosti dělala i úprava do polského profilu v dolní části - například zmenšení pluhů. Nevím, zda by se to jednotek LEO týkalo.
Jen pro pořádek - opravdu to není jen pro provoz v Čechách, ale v celém Česku.
Vidím, co názor to rozdíl. Já měl nejhorší zkušenosti opakovaně s regiojetem. Z mých třech jízd s tímto dopravcem 2x nefungovala klimatizace a 1x jsme nedojeli kvůli poruchy vůbec a nechali nás někde v polích. O arogantnosti některých stevardů ani nemluvě. Co jsem slyšel od ostatních ve vlaku, tak to, že jim nefunguje klíma je zcela běžné. Já už s tímto dopravcem nepojedu i kdybych měl kdo ví co dostat "zdarma" a byl i o pořádnou částku levnější. Vybírám pouze leoše anebo pendolino a rád si za kvalitu připlatím.
No vidíte, jezdím RJ pravidelně a žádný problém jsem nepotkal
A to jako jde, když mají od SZDC pridelenou kapacitu trati? Snad budou platit i když nic v danem case nepojede.
Napadá mne fakt, že pomalejší vlaky mají v jízdním řádu zakomponovány pobyty na předjetí Leošem. Nyní v nich budou cestující čekat na nic.
Když se nějaky dopravce vnuti do jizdniho řadu měl by ho dodržet do prvni upravy grafikonu. Když ne měl by mit zato sankce. Je to podvod na cestujicich.U nas v ČR je všechno možne bez pokut.
Rád by som videl, či niekto pôjde Praha - Varšava radšej v tomto ako v normálnom vlaku bez novín zdarma... hodinu sa v tom vlaku vydržať dá (ak ste sami na štvorke).. viac nie
Jel jsem LE 3 hodiny a úplně v pohodě.