Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Češi nejvíce kupují menší a levnější auta, vedou Škoda, Hyundai a Dacia

V Česku se čím dál více rozevírají nůžky v nákupech aut firmami a domácnostmi. Zatímco firmy kupují čím dál větší vozy, u nákupu domácností vedou hlavně menší a levnější vozy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M47a32r15t10i54n 67N74o19v85o38t58n30ý 6184891476

Cim to asi bude,asi tim ze mame ty vysoke platy?

0/0
15.1.2017 14:44

J38i45ř70í 96V44e54s18e95l37ý 3650712910170

Průměrný věk vozového parku v ČR v roce 2016 stoupl na 15,1 roku!!!

Průměrný plat za celou EU je 3 x vyšší než v ČR.

2/3 lidí v ČR nemá ani ten průměrný plat za ČR.

S výplatou např. 15 tis. Kč hrubého měsíčně neumřete hlady.

Průměrný věk vozového parku v ČR.....

+5/0
14.1.2017 9:16

P69a69v78e27l 72S36t14r31n65a57d 5653468447452

Pozor smažte to!!! Hnusná reklama na áčka...

+1/0
14.1.2017 9:01

M92a97r58e69k 44M66a84t11i90k79o 2290876223399

A také dostanete jako fleet zákazník takovou cenu, že by i člověk co chce koupit fábii, koupil octavii.

+2/0
13.1.2017 13:35

P36e76t43r 82S75e67d48i26v58y 6407568815847

Tak to neni prekvapive. CR je unikatni rozevirajici se tendenci mezi prijmy obyvatelk a firem. Zatimco CR je krajem neuveritelne levne pracovni sily, firmy realizuji i diky tomuto neuveritelne zisky. Kdyby se to nedarilo tak dlouho po revoluci drzet, nebylo by mozne, aby za dve dekady vzniklo tolik miliardaru. Tento trend je podporovan jeste vladou. Umele drzi nizkou mzdu vyssi minimalni mzdy a kdyz to nestaci, sahne se po intervencich, coz opet rozevre nuzky mezi lidmi majiteli firem. Firmam to prihraje dalsi zisky, lidi ozebraci. No a dlouhodobe jsme krmeni tim, jak roste HDP, coz je absolutne nemistny ukazatel. Je to totiz ukazatel toho, jak roste firemni sektor. Dokud si toto vse lide neuvedomi a rust se nebude vykazovat rustem realne mzdy a kupni sily v porovnani s ostatnimi zememi EU, tak se chlacholime zbytecne.

+4/−3
13.1.2017 10:33

M25a72r87t15i60n 10K19o24l96á78ř 1955364349325

u nás jsou ty nůžky mnohem méně rozevřené než ve vyspělých ekonomikách....problém naší společnosti je, že tady neexistuje v podstatě střední třída obyvatel, lépe řečeno, tato skupina obyvatel je velmi malá....

+7/0
13.1.2017 10:36

V67l77a97s97t84i23m73i94l 88Š23t81e69c76h95e76r 1485275229625

Střední třída ubývá z toho důvodu,že je nízká podpora malého a středního podnikání.Stát podporuje ty velké.Navíc ani běžný občan si neváží lidí,kteří začínají podnikat.Podnikatel u nás je brán jako zloděj a podvodník.

+5/−1
13.1.2017 10:52

V80l68a38d13i74s68l87a13v 24B38u97r46y56š51e44k 1809472597424

tak ono to že si běžný občan neváží těch co podnikají bude asi mít nějaké důvody, tak jako všechno, běžný občan nadělá nic jen tak, stačí když si uvědomí, běžný občan, kolik platí státu na daních a odvodech a pak se dozví od známého, příbuzného či někoho jiného, kolik platí on, jako podnikatel a hned ho považuje za zloděje, podvodníka a za parazita

+7/0
13.1.2017 11:10

V71l67a20s29t82i73m32i89l 33Š22t47e58c60h83e72r 1525625389745

Je vidět,že ekonomika není vaše parketa.Rv

0/0
13.1.2017 10:48

V33l39a96s20t59i66m89i75l 35Š28t41e25c38h87e84r 1495945699485

kupoval jsem nové Berlingo,najeto 60 tisíc a zatím ok,dokonce nic nevrže a cena super.

+1/0
13.1.2017 9:41

M54i38c52h77a63l 89F75r78ý46d62a 1822979803512

Mitsubishi ASX - on si je fakt někdo schopen koupit auto na základě reklamy???8-o

+1/−5
13.1.2017 9:19

K72a36r13e74l 57Z60a62c92e96k 7961719901967

A co je na něm špatně? Za tu cenu je to fakt zajímavé auto.

+1/0
13.1.2017 10:23

M19a69r75t44i77n 81K23o82l45á80ř 1605424299825

s motorem z Citroenu....

0/−1
13.1.2017 10:24

K86a53r23e51l 29Z59a72c65e60k 7811739471197

To znamená, že nejezdí? Nebo nefunguje?

+1/0
13.1.2017 10:25

M85a61r41t54i16n 72K92o66l19á70ř 1285154269665

jezdí a nějaký čas funguje....ale když si kupuji japonské auto, nechci v něm francouzský motor

+2/−1
13.1.2017 10:26

J67i36r55i 51G42a37z76d74a 8484833544514

tak zrovna naftaky od PSA patrui k tomu nejlepsimu. Ostatne treba Mercedes ma taky motory od Renaultu. Delaji to tak vsichni. Citroen zase mival benzin od BMW, atd.. Mohou si ty motory "koupit" , ci pripadne na nich spolecne spolupracovat, nevim co je na tom spatneho....co jsou hrozny blabobly vzdycky.

+1/0
13.1.2017 10:33

M40a33r52t18i92n 69K39o71l37á31ř 1145354549695

no naftáky jsou peklo...když si kupujete japonský benzín, tak čekáte spolehlivý, výkonný japonský motor, nebo tedy alespon jako já...chvíli jsem uvažoval o koupi ASX, ale zavrhl jsem to ve chvíli kdy jsem zjistil že má motor z Citroena...

+1/−1
13.1.2017 10:38

V35l26a77s81t93i45m13i92l 15Š38t14e39c41h19e41r 1215235569105

Řekl bych,že dneska už to není o značce,ale o tom,jak se to auto povede.Někdo nadává na francouze,jiný na němce a naopak někdo zase chválí.

+5/0
13.1.2017 10:58

J63i41r69i 24G10a76z57d74a 8534393464324

naftaky jsou peklo v cem? jednoho mam, znova bych sel do benzinu, ale ne kvuli tomu , ze jsou "peklo"...:-) spis si myslim, ze doba pokrocial a benizn mi preci jen prijde sofistikovanejsi, cistsi a vhodnejsi pro moje pouzivani

+1/0
13.1.2017 10:58

P30e95t72r 12P60e96t65r 8881188478472

taky ten motor od BMW v citroenu (1.6 THP), byla paradoxně nejporuchovější pohonná jednotka, kterou pak stáhli z nabídky.

+1/0
13.1.2017 12:33

M28a23r13e63k 38M30a39t25i18k56o 2340896373659

Tak to nechcete ani Mercedes, do některých typů se montuje renault ;-)

To asi v Mercedesu sakra přehlédli nekvalitní motor ;-D

0/0
13.1.2017 13:37

A12n76t15o45n69í58n 62S67v16o83b42o67d17a 3804243569672

to nesmíte ani starší BMW dokonce ani MB Citan a další :-)

0/0
13.1.2017 13:50
Foto

M90i25r92o50s10l95a23v 29S54t23e23i38n74e95r 6158444453585

Rozhoduje za prvé cena, za druhé cena a za třetí vyhlídka na brzké nebo drahé opravy.

České vzdálenosti jsou ve srovnání s okolními státy také mnohem menší- na dopravu z Prahy do Rokytnice nepotřebuji šestiválec, spíš místo na zavazadla.

Před 40 lety jsem každý víkend jezdil v 2 CV z Mnichova do Kolína n. Rýnem, 630 km v jednu stranu. Když jsem si pak pořídil Mercedesa 220, zkrátila se doba jízdy téměř na polovičku.

Mitsubishi bych nebral, náhradní díly i servis jsou někde jinde, než u Škody.

V Egyptě ovšem bylo v r. 1986 plno Peugeotů 504- jednoduchý diesel bez jakýchkoliv zbytečností tam vydržel 20 roků a déle, třeba jako taxík. Dnešní diesly s mnoha agregáty kolem jsou na Francouze ale už moc.

+1/0
13.1.2017 10:56

M29a60r52e47k 88J84a59n16e29č30k69a 1237586113601

Klasická polopravda, tj. Japonec = drahé N.D. Ano, ony ty díly dražší někdy jsou, pokud neexistují v druhovýrobě, nicméně je tady druhá strana mince a to, že Japonci jsou většinou konstruovány tak, že kromě pravidelné výměny oleje, servis kvůli závadám a vadným dílům většinou nepotřebují, takže ve výsledku první argument postrádá význam.

+2/0
13.1.2017 14:53

P88e43t74r 44N24e11c79h91a26n25i44c48k39ý 7403866368330

Tak dnes jsou možnosti operačního leasingu, slušný výběr ojetin, nebo jen předváděčky a ty už se nezapočítávají do statistiky a jsou mnohem levnější.

+1/0
13.1.2017 9:04

V70l32a93d95i24m52í36r 17R90e92t75t91i59n40g64e21r 5765856625405

Nebrecte kdo si kupuje nové auto. Například já. Stojí mně to stejné úsilí jako za Komančů, akorát místo Škoda 120 pořídím Škoda Octavia. I když žijí stále stejně, mám se lépe minimálně v tom co za své peníze dostanu.

+3/−1
13.1.2017 8:59

J98a31r56o48s67l36a32v 53K45a29d75l41e92c 5461529352171

Ale to není socíkem, ale vývojem techniky...;-D

+1/0
13.1.2017 9:07

V64l73a89d47i37m33í18r 14R98e66t83t79i36n62g53e34r 5945336495755

A tvrdím někde, že to tak není? Myšlenka byla v tom, že lze kupovat nová auta i dnes.

+2/0
13.1.2017 9:09

M55i37c87h30a81l 70F70r27ý43d97a 1222879393142

Tak proč si tedy nekoupíte skutečné auto?

0/−5
13.1.2017 9:21

J21i22ř71í 92K71ü97h48r 2440686690476

Jako třeba?

0/0
13.1.2017 9:24

M73i18c66h31a17l 96F22r13ý59d61a 1372859693642

Mercedes?

0/−1
13.1.2017 10:21

K65a61r89e69l 11Z53a94c49e32k 7501419611127

A proč? Auto do 500 tisíc splní naprosto vše, co od něj požaduji. Nemám důvod vyhazovat peníze zbytečně z okna.

+2/0
13.1.2017 10:25

M61a51r36t20i68n 28K81o18l61á14ř 1945364109105

včetně bezpečnosti? to asi ne....

0/−1
13.1.2017 10:31

T84o78m52á83š 35K12r37e15j45č57í 1745661250511

Tomu říkáte auto? Možná tak před 20 a více lety, ale dnes je to jen předražená mašinka k ničemu.

0/0
13.1.2017 10:25
Foto

M33i85r25o88s54l94a60v 60S32t50e68i67n86e56r 6138564943425

Jak se ty časy mění, Mercedesy jsem měl přes 30 roků, rezavěly všechny stejně, jako třeba VW, jenomže byly drahé a tak se lépe udržovaly. V servisu jste také vždy platili prémiový příplatek.

Když mu u E-třídy urezavěl závěs levého předního pera, dal jsem to auto na protuúčet a mám Škodovku. 60 tis. km. bez jakéhokoliv problému.

+2/0
13.1.2017 11:03

P10a53v20e70l 79Š66e16d58l74b55a15u78e45r 7118121392835

Tak 60 tis. bez problému snad není nic zvláštního... Nebo je?

0/0
13.1.2017 20:39

V75l87a15s80t15i48m33i56l 11Š24t67e24c80h12e88r 1625425669715

Spíše vývojem na trhu.Ceny šly dramaticky dolu především díky asijským výrobcům jako KIA,hYUNDAI ,kteří to tlačí dolů.Bohužel jde dolů i kvalita provedení a cena za servis.

+1/0
13.1.2017 9:14

J41a62k16u58b 82S94t29a15š55e53k 4157669653574

Jo, asi jako na Kubě ;-)

+1/0
13.1.2017 9:36

J71a37n 67Ř88e60z93n14í85č23e77k 3511481443930

To tedy nevím. Kupní síla je určitě vyšší. A otázkou je, zda by národní podnik Škoda zvládl vymyslet a vyrobit vozy dnes běžné v době centrálního plánování a nedostatku prakticky všeho.

+1/0
13.1.2017 9:49

T52o25m26á12š 43K39r96e31j69č39í 1315851840431

Tak na druhou stranu, Škoda měla vždy dobrá auta a to i za socialismu. Taková Š10, ale i Favorit byly ve své době slušně hodnoceny i na západě.

+2/−2
13.1.2017 10:28

J76a12n 94Ř57e12z66n18í74č30e72k 3801711673540

No, srovnáte-li Fávo a Renault 19, což jsou plus minus rok dobová auta, je ten Renault někde jinde. Výhoda Favorita byla hlavně v ceně, stál na západě polovinu co ten Renault.

0/0
13.1.2017 10:53
Foto

M48i37r16o44s60l35a61v 39S37t12e33i35n59e50r 6668374673745

Škoda měla nakročeno modelem Felicia z r. 1964, v době, kdy jezdily rachotiny, jako Simca 1000 nebo Wartburg to bylo opravdové auto.

Prodalo se jich tenkrát v Německu tisíce, úpadek přišel se Š100 a motorem v kufru.

Problémy se zavěšením přední nípravy a s řazením by se jistě rychle vyřešily, ale přišel ukaz z Moslvy, že se musí dělat auta s motorem v batohu.

0/0
13.1.2017 11:10

J18a69r18o20s82l93a45v 77K84a77d94l52e31c 5711709522811

Každý dle své kapsy. On také provoz vozidla něco stojí.

+7/0
13.1.2017 8:58

P41e33t86r 34H59o81r46á74k 1919333759164

Hoši ze škodovky by měli přiznat, jaké dávají slevy firemním zákazníkům. Abych si o takovou slevu taky mohl říct.

0/0
13.1.2017 8:41

V67l17a92d15i16m63í97r 45R38e54t22t97i82n50g82e44r 5835806615635

Když koupíte těch vozu 50, také dostanete tu slevu.

+2/0
13.1.2017 9:00

P17e68t35r 14H79o49r58á86k 1719453899694

Jde o to, když koupí třeba tři a já jeden.

0/0
13.1.2017 9:11

K69a71r27e70l 11S47l25a17v72í16k 4533864205875

Ale na druhou stranu i firmy jsou domácnosti, zejména ty malé. Takže až tak jednoznačné to specifikovat nejde.

+1/−1
13.1.2017 8:33

V51l18a98d12i90s21l71a22v 97B97u81r87y34š65e15k 1209732927644

to mám zas úplně naopak, v práci 3 válcová fábia junior 1,2 základ bez posilovače řízení, rok snad 2005 a doma za zdaněný peníze SUV 4x4 plná palba 2016

+1/−1
13.1.2017 8:29

M51a38r21t32i22n 42S45e65d53o89n11a 2255476926919

Co to znamena plna palba? U kazdeho to znamena neco jineho.

+1/0
13.1.2017 8:32

P97e49t87r 68H53o77r96á56k 1729283879234

To je s připevněným kulometem na korbě.

+12/0
13.1.2017 8:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.