Diskuze

Déja vu Dieselgate. Američané obvinili Fiat Chrysler kvůli emisním podvodům

Americká Agentura pro ochranu životního prostředí (EPA) ve čtvrtek obvinila italsko-americkou automobilovou skupinu Fiat Chrysler z používání softwaru, který umožňuje obcházet normy pro emise oxidů dusíku u zhruba 104 000 automobilů s naftovým motorem. EPA to uvedla v tiskové zprávě. Fiat Chrysler s jejími závěry nesouhlasí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P72a73v87e41l 89Ř48a49p59e38k

12. 1. 2017 22:39

Absurdní automobilová kultura přináší další z neuvěřitelných příběhů, které prostě normálně nevymyslíš.

0 3
možnosti

Kyby ti, co ty pi....ny vymýšlí jezdili hromadnou dopravou, tak se ušetří hodně emisí

2 0
možnosti

https://m.youtube.com/watch?v=hLZ_ZgpEHZE

Bez kouře není zábava. Takhle si představuji auta do měst plných smogu

0 0
možnosti

Pokud to fiat bude odkupovat za cenu ojetin, tak to bude pár kaček

1 0
možnosti

Kdo bude za Fiatem v řadě?

2 0
možnosti

Další pán na holení :-D ..

2 0
možnosti

Kdyz se daly dohromady firmy Daimler Benz a Chrysler, vzbudilo to to nevoli jak v Nemecku, tak v USA. Nemci nechteli aby jejich premiova znacky byla znehodnocena vyrobcem podradnych aut a amici zas nechteli kooperovat s nacisty. tak se spojily dva vyrobci podradnych aut a podvadeji stejne jako nacisti.

1 2
možnosti

A komentuje to Vokoun s podřadnou češtinou.

2 0
možnosti
Foto

USA se chce zbavit osobních aut na naftu, proto to kopání kolem sebe.

2 0
možnosti

J25i16ř83í 21T80e16p62r

12. 1. 2017 19:54

Měli bychom obvinit američany Z VYDÍRÁNÍ !

5 1
možnosti

Určitě. Ty normy nastavili schválně a TAJNĚ. A teď je vytáhli a chtějí uplatňovat.

Beztak mají normy pro benzín a diesel stejné jen proto, aby ničili evropské automobilky.

0 0
možnosti

řídící jednotka má software, který umí spoustu věcí, umí se učit podle řidiče, umí postupně zatěžovat motor podle ujetých kilometrů, také umí řídit spaliny podle toho, jak se používá. Takže se při měření na zkušebně zapne tak, aby to vyhovovalo zkoušce. Stejně je na tom i bezpečnost auta, při testu vyhoví, protože hodně aut je stavěno na crashtest :-(, v provozu je to jiné

2 0
možnosti