Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Aplikace dobývají firmy, poslední pevnost tradičních taxi dispečinků

Stále víc firem zkouší alternativní „taxislužby“ typu Uber či Liftago. Po úspěchu, který si aplikace získávají mezi soukromými uživateli, tak letošek může být rokem přerozdělování trhu firemních klientů. Ti jsou poslední - a lukrativní - doménou klasických taxi dispečinků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J27i78r33i 80D84o77m20i95n21i75k 1521288501210

No a teď se do toho ještě spojil Google s Uberem

0/0
13.1.2017 23:46

J73a62n 22Z18a56b94a85b10a 8854924848254

Stejně dneska už téměř každý dispečink má nějakou aplikaci. Jsou i takové, které vám řeknou maximální cenu předem.

Jediné co změní fungování přepravy je změna nesmyslných podmínek pro smluvní přepravu.

+1/0
13.1.2017 21:59

P75e28t67r 71Š55i74m26e16k 2339537266488

Vysvětlí mi někdo, proč v rámci např. měsíčních poplatků za internet, platíme předražené taxíky zhýčkaným zaměstnancům těchto firem?

+1/−2
13.1.2017 20:27

A76n43t28o73n33í24n 82S63v52o55b10o32d65a 3824253649442

zvolte si jinou společnost, která vám nabídne levnější a nebo kvalitnější služby, jak jednoduché

+5/0
13.1.2017 20:31

J27i91ř39í 94K68o11c91u37r49e30k 6765114445878

Jo chlape, podívej se na výplatí pásku a pořádně. Na to, co jde tobě a kolik jde státu. Proti tomu je 200 kč za 1 GB dat jenom pakatel.

0/0
13.1.2017 22:40

A29n46t72o40n22í75n 21S75v71o20b31o72d29a 3274453159722

Takže Jančura prohloubí ztrátu u taxi a nebo si sežene dotace? Na CNG auta byla dotace pro firmy, ještě by jim mohli přiklepnout to, že v Praze budou moci jezdit jen ekotaxi Jančury :-(

+1/−1
13.1.2017 19:10

R59o61b70e16r60t 85H53o17m41o36l46k83a 2920152612181

Vím, že jste to myslel jako absurditu. Ale kdyby někdo vymetl tu taximafii napojenou na magistrát a kamarádíčkující s Policií, to by bylo super. Jezdí i za 100,- na km, okrádají na daních úplně brutálním způsobem... Prostě divoký západ.

0/0
13.1.2017 20:52

A67n80t84o91n51í12n 88S33v50o30b29o73d95a 3804733909432

taxíka jsem si na ulici nikdy nevzal. Vždy jsem si ho zařizoval přes slušnější firmu. Zahraniční pracovníci mají čísla na taxislužby, které jejich zaměstnavatel uzná

0/0
13.1.2017 21:02

R57o26b49e72r81t 67H60o28m33o80l48k73a 2910772142681

Ježíš, to je jasný. Taxi na ulici nikdy! To je ekonomický nesmysl. Zvlášť v době aplikací...

0/0
13.1.2017 21:09

A64n61t45o59n23í30n 56S72v47o64b40o66d78a 3204593629542

já si ho nevzal ani za komunistů, něco již pamatuji

0/0
13.1.2017 21:15

R50o45b88e22r44t 85H22o34m72o28l31k50a 2580582512241

Já jel taxíkem 2x v životě. Bylo to po operaci palce u nohy. Nebyla plánovaná, měla to být jen kontrola, jinak bych si zařídil odvoz. A druhý den rano do práce, nemoh sem si ani pořádně stoupnout. Jinak jsem nikdy neměl důvod...

0/0
13.1.2017 21:18

A15n41t29o37n41í29n 36S68v76o35b27o36d93a 3494223309852

posílal jsem taxík pro tchýni, abych nemusel na Ruzyň, stálo to 500 Kč, takže jsem ušetřil spoustu času a nervů :-), dnes parkují na Ruzyni a taxík nepotřebuji

0/0
13.1.2017 21:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.