Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Systém ČEZ má problémy. Firmu opustili manažeři zodpovídající za zákazníky

Energetické společnosti ČEZ se už několik měsíců nedaří rozchodit nový zákaznický systém a zajistit řádné fungování kontaktních center. Firmu opustili manažeři odpovědní za kontakt se zákazníky, podle společnosti to však s problémy nesouvisí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O81n65d26ř46e86j 61V77e27l51k70ý 6480508657471

Přihodím svou aktuální zkušenost s přechodem čísla k čez mobil, nedoporučuji nikomu..

Vše bylo domluveno přišla sim karta, v den konce u starého operátora, přehodím sim karty a ta od čez mobil nefunkční, volám předáno na reklamační oddělení, po pár dnech zkusím zavolat své "nefunkční" přenesené číslo a zvedne to pán který měl mé číslo, že je u čez mobil nový a dostal tuhle sim, mimochodem do této doby mě nikdo nekontaktoval.

Tak po dalších urgencích, kde mě přijde, že na reklamačním nikdo nepracuje mě došla nová sim karta problém stejný, takže shrnutí první části.. 14 dnů nefunkční číslo a mé číslo měl nový zákazník ale bylo vedeno na mě.. naštěstí nikde nevolal než to zablokovaly.

Část druhá po měsíci mě dorazí vyúčtování o 300% vyšší než mělo být, koukám ve smlouvě vše v pořádku volám opět na zak. linku a tam mě řeknou že nemám nastavený žádný balíček takže platím vše co provolám, opět předáno rekl. oddělení....

To byla má zkušenost s čez mobil, ihned přecházím opět k předchozímu operátorovi, nechápu, jak může tato firma ještě fungovat s tímto přístupem, čekal bych to spíše od menších společností..

0/0
19.1.2017 9:15

J51a68r32o16s74l86a64v77a 26M27a83c92i63g93o66v24á 7442323129108

Jo kdyby montáž elektroměru trvala měsíc, tak je to úspěch. Standardně na to má s novým zákaznickým systémem ČEZ Prodej 23 pracovních dní a ČEZ Distribuce 5 pracovních dní, to je celkem 28 pracovních dní na montáž. Ale už jsem zažila, že se montáž podařila až po 2 měsících o přepisu na jiného odběratele ani nemluvě.

0/0
16.1.2017 19:35

J33a16n96a 13W38y46r79w11o75l57o94v41á 9631250275663

Můžu potvrdit. Přepis i změna tarifu se podařila s 3 měsíčním zpožděním. Na vyřízení reklamace čekám už týden. Ještě jednou mě naštvou a půjdu ke konkurenci;-O

+1/0
16.1.2017 17:04

Z83d37e21n84e82k 27S87e98i29d13l 6674245330847

No, ono se jim podařilo zredukovat služby tak, že se pomalu nedovoláte ani k nahlášení poruchy. A když už se dovoláte k nějakému živáčkovi, tak i přes to, že nahlásite poruchu na určité adrese, tak se dozvíte, že vás nemá v systému a začne na vás vyzvídat u kterého velkého města asi tak můžete bydlet. Když jsem se zeptal kam jsem se dovolal, tak jsem zjistil, že to je prakticky přes celou republiku, což by v celku nevadilo, kdyby jim ten systém fungoval a neměli v něm chyby.

+1/0
16.1.2017 8:41

Z55d13e27n62e47k 28S61e34i12d45l 6504835750497

Zapomněl jsem podotknout, že vypadla elektřina v půlce obce.

+1/0
16.1.2017 8:42

I68v87a60n98a 77H48e57r60m94a89n24n50o88v19á 8133193420216

Ještě v létě aplikace ČEZ online spolehlivě nahrazovala zákaznické centrum. Dnes hlásá bludy přímo neskutečné. Ještě v létě bylo ukončení odběru, včetně vyúčtování otázka 10ti dní. Dnes po měsíci nic. Návštěva zákaznického centra je na den dovolené a následně týden na psychickou zotavenou. Nevím, co se tam děje, ale někdo ničí to, co fungovalo.

+5/0
15.1.2017 16:53

Z86d52e72n49ě38k 45K61o78r48f 8316128187493

Ja jsem pred 14 dny online pres cez online menil mesicni zalohy a v pohode (podotýkám jsem realny zakaznik ne placena pozitivní sluzba:-)).

+1/0
15.1.2017 8:25

M41a42r22t59i60n 24V16y24s54k45o96c52i32l 3722338765720

Ja delal revizi, tak jsme volali na linku, za 25 min nam to zvedli, jo, rozpeceteni HDS, dobra, ale do 14 dnu potrebujeme i revizi a veskere smlouvy. Tech 14 dni ubehlo 7.12., od te doby maji najednou na vsechno cas a rozpecetena skrin jim nevadi. Mam sto chuti se pripojit na ty AYKYny, ktere do HDS vedou a kaslat na ne. Fakt exoti. Nedovedu si predstavit, ze bych tam chtel bydlet a pres mesic cekal na debilni elektromer.

+1/0
15.1.2017 18:01

L25i97b36o18r 72V88e95n94g48l32á62ř 4264685192394

kdyby se starali o to co maji o elektrinu, mozna by to fungovali. ale nabizeji plyn, mobilni tarify a podobne nesmylsly a pak to tak dopada

+4/0
15.1.2017 0:22

R91o80b74e18r56t 95S53v57o27b14o71d97a 6363511846235

Všchny velké firmy v energetice nabízejí všechny tyhle služby.

0/0
15.1.2017 12:17

L88i55b70o57r 85V19e23n33g68l33á62ř 4644755832604

jeden z poslednich podniku ktere vlastni stat a tak to dopada. nutno hned vymenit vedeni a prodat do soukromych rukou

0/−2
15.1.2017 0:16

P38a76v87e23l 39D90u57p67a25č 2289541778899

Jste na omylu,je to polostátní podnik.Stát vlastní pouze část akcií.

0/0
15.1.2017 11:15

J67i26ř97í 68S96o47c49h37o22r 1482802163701

Takhle to dopadne, když se tomu šéfujou lidi, kteří o elektřině nic neví a rozbijou to co fungovalo.

+3/−1
14.1.2017 18:04

L61a84d86i72s90l91a51v 30K20a69l59o62u71s 7835966971120

Dejte mi peníze,lidi a materiál a postavím třeba vzducholoď.☺☺☺

+3/0
14.1.2017 16:32

S42t67a64n44i42s11l16a63v 95B78u46r21i11a63n 5493414334297

Já jsem začal využívat ON-line systém ČEZu a funguje to bez problémů, včetně řešení různých požadavků. Vše, včetně fakturace, bylo rychlé a správné.

+4/0
14.1.2017 16:18

M95a82r37t55i62n 85V48y46s15k38o19c43i74l 3642398245450

To by ta banda musela byt schopna od rijna sparovat mou osobu s danym odbernym mistem, v kazdem mailu, ktery mi od tech smejdu prijde ,,Zaregistrujte se do CEZ on-line", ale ze se ta mzaregistrovat nejde jim nevadi. A 16 let od platnosti zakona o elektronickem podpisu vam sdeli ,,Elektronicky podepsane dokumenty neprijimame" vysmech...jako by nejaky cmaranec na naskenovane smlouve mel nejakou vyssi vahu, nez elektronicky podepsane PDF.

+1/0
14.1.2017 22:05

M48i47r16o26s51l85a66v 36B95u71č83e97k 6683943231394

Společnost ČEZ, chápu jako ukázkového molocha, který slouží ke vstupu a obohacení vybraným personám. Perpetum mobile - nemůže zkrachovat - přebytky hospodaření opět získá stát. Pak i zóna spekulací - machinací - solární byznys. Sám si vyrábím - sám si prodávám ... Opravdový byznys ráj ! Pak je tu ovšem ten nepodstatný a ještě furt otravuje - Běžný člověk se svými potřebami ! Všechno maří - nejlépe se jej zbavit ! Je úžasné, v jakém protipólu je zde Baťovo heslo - Náš zákazník - náš pán ! ... :-)

+5/−1
14.1.2017 15:56

O60n77d11ř28e14j 22F12r58a93n64c 4109351858

Nesmysl, zkuste řešit nějaký problém s alternativním dodavatelem a pak mluvte. ČEZ je drahý, ale služby má dobré.

+2/0
14.1.2017 17:56

J45a70r56m70i48l13a 92P84í23c79h41o51v87á 5352887754613

Jak s kterým. Nebudu jmenovat, taky jsem několikrát přecházela, ale jsou mezi nimi firmy, které si zákazníka váží.

+1/0
14.1.2017 18:20

J17a69n 23H29r45u14z61a 8234268439357

ČEZ drahý nebyl (e-tarif) a vše fungovalo do loňského července. Od té doby nejsem schopen z nich vyrazit přepis a stále se snaží inkasovat z mé banky ačkoliv jsem to svolení pochopitelně zrušil. Jestli tohle jsou dobré služby tedy nevím.;-D

+2/0
14.1.2017 23:10

M14a67r56t30i65n 11V19y35s23k51o96c55i20l 3452758635310

Asi čekají, až to nevydržíte a dojdete na pobočku, ať si vás můžou skásnout...

0/0
15.1.2017 17:57

M86i61c33h75a68l 27D12r92n65o72v26s35k51ý 3194359858593

Najednou se vám všem ČEZ jako fackovací panák hodí. V této zemi stále neexistuje distributor elektřiny ( srovnatelný je pouze RWE, který se teď jmenuje nějak nezapamatovatelně ) který má tak vstřícný zákaznický servis. Výkřiky těch, co odebírají jinde, ustanou při prvních potřebách změn. To, že tady někomu vadí významný podíl státu na vlastnění Čezu je úplně k smíchu, protože díky tomu a zrovna těmhle, pánové Bureš a Sobotka zacpávají hubu koblihama, když si k tomu, za radostného přispění drobnějších akcionářů, luxují většinu Čezovského zisku. Jestliže si tedy ČEZ provádí systémové změny, jež mají jediný cíl - ušetřit, je to výhradně důsledek tlaku akcionářů, respektive státu. Však zanedlouho si opět kolem silnic na plakátech přečteme. " vyšší důchody ze zisků Čezu " apod.

+2/−7
14.1.2017 15:54

J58a19n 21J83u30r32n34í79č50e48k 7647710664194

RWE je někde v ČR distributorem elektřiny? Kde má distribuční území, že mi není známo?

0/−3
14.1.2017 15:58

M98i38c96h91a38l 81D12r37n97o39v28s72k45ý 3464199878983

Chytl jste mě za slovo... měl jsem samozřejmě na mysli prodejce.

0/0
14.1.2017 16:01

J86a30n 33H85r27u54z19a 8134408109517

RWE, dnes innogy je distributorem plynu např. v Jm kraji. Elektřiny nikde. Pokud bych hodnotil call centrum podle vstřícnosti a také odbornosti rad pak E.ON je pro mne jednička. RWE (innogy) je celkem také dobrá. Věřím, že i ČEZ je fajn, jen se jim nedaří přejít od slibů k činům (alespoň aktuálně nyní). Chápu, že ty ženy na sluchátku a u komplu nemohou za své managory a jejich "zdařilé" změny.

+2/0
14.1.2017 23:16

J88a76n 63J37u92r15n16í35č23e22k 7427570764554

http://www.a-tender.cz/distribuce_elektriny_a_plynu_v_cr.html

0/0
14.1.2017 15:59

D80a23v53i12d 59Z88a43j40d60á64k 8835462850221

Je to ve vsech firmach stejne. Veze se nwco,co funguje a nenahradi to necim lepsi. Ale necim totalne nefunkcnim. Pak se nabere hromada "manazeru", kteri zacnou obesilat akcni plany, reporty a hromadu hovadin.

+2/0
14.1.2017 15:54

J21a51n 82F34r50i11s85c18h 9613646440

Manažeři firmu opustili, jelikož byli za ten bordel přímo zodpovědní. Dnešní stav je takový, že jednoduchá operace, která dříve zabrala minutu, tak to stejné současný systém zvládne asi tak za 20 min :) Firma šetřila na implementaci, teď sklízí ovoce. ČEZ není žádná vyjímka, spoustu firem už nasazení nového nevyladěného systému úplně položilo.

+6/0
14.1.2017 15:39

J51a40r13o61s84l74a86v 74S18t70u72p94k58a 6387509619554

a co ty zakazniky drzi u takove firmy?

0/0
14.1.2017 15:33

R46o13s71t18i68s30l22a12v 69C59i32b36u53l94k14a 2909479240464

No, bohužel pokud bydlíte v kraji, kde je distributorem ČEZ Distribuce, tak nemáte na výběr. Sice dodavatele si můžete vybrat, jakého chcete, ale distributor je pořád ČEZ...

+13/0
14.1.2017 15:41

L12u36k98á79š 19M58ü20l14l49e77r 6869750221603

Jojo.. CEZ ma na vse cas a vubec nefunguje v terminech... ale zkus poslat penize o neco pozdeji... to jsou s upominkou bleskovi...

+1/−1
14.1.2017 15:27

J33a62n 25H61r71u42z71a 8814488819147

Já jsem požádal v srpnu o přepis a zablokoval inkaso. Žádná upomínka dodnes nepřišla, přepis neproveden.;-)

+1/0
14.1.2017 23:19

D37a52v81i27d 77H89e67r89i35a24n 6534196147911

Tak proto mi najednou dali pokoj, dřív pořád otravovali s nějakýma službama a teď je klid.

0/0
14.1.2017 15:27

T98o20m19á18š 62N91a71v56r23á92t70i51l 6757859522144

Kolik asi ta sranda "upgrade" systému stála ? Kdo tu zakázku realizoval ?

+8/0
14.1.2017 15:16

T39o53m59á96š 15N30a67v31r32á98t96i17l 6327349182194

Také jsem to řešil v říjnu a na lince byl docela arogantní týpek. Jinak ze strany ČEZ je to naprostý diletantismus. Argumentace že mají mhoho zákazníků je směšná. Banky když přecházejí na nový informační systém a internet banking to dají za víkend. Ale jak tu již někdo psal to by tomu museli "šéfovat" odborníci a né kamarádi.

+10/−1
14.1.2017 15:15

J15i57ř78í 43V61e72s39e29l22ý 3650952680340

Je to říše zla. Studenti ČEZ zbožňují, protože jim náboráři lžou o výhodách a zacházení s lidmi. Letití zaměstnanci dostávají padáka za to, že nesouhlasí s kravinami mladých manažerů. Ti manažeři sice nic neznají, ale mají obrovskou moc vyhodit kohokoliv. Je to říše zla.

+16/−1
14.1.2017 15:12

J17a48r90m14i82l20a 23P64í53c94h93o88v51á 5862407914743

Taky jsem zažila, kdo neviděl, nepochopí.

+3/0
14.1.2017 15:26

M48a90r67e61k 42Š69n38o73b69r 9770805300764

Tohle je ale příběh ve spoustě firmách.

0/0
14.1.2017 22:01

M91a64r70e62k 96J91a57n26e27č51k97a 1947506133821

Soukromá firma je schopna se z kritických chyb poučit, protože by je to mohlo snadno položit, ale ČEZ je dělá opakovaně, akorát s jinými ještě více naivními managery na vedoucích pozicích, kteří si myslí, že jim se to stát nemůže ;-DPoprvé to bylo při slučování energetik a přechodu na systém SAP a nyní podruhé při přechodu na další dobře zaplacený paskvil.

+1/0
15.1.2017 13:05

J49a71n 30K52u88č30e89r56a 1768658543159

No ono to tak trochu je všude, nový manažer musí něco ukázat, tak zruší něco co léta funguje, ale je to fuj staré. Když se situace s velkým usilím podaří stabilizovat tak manaže odejde a šup fuj starý systém, ....

+7/0
14.1.2017 15:06

J31i75ř19í 49N44o83s32e28k 1113347792332

už jsem tam dlouho nebyl ....jsme u jiného dodavatele....ale není to tak dávno co jsem s nimi žádný problém neměl (2 roky?)

0/0
14.1.2017 14:55
Foto

P42e98t26r 31D72v26o63ř46á29k 4348891307157

Jako zaměstnanec dceřiné společnosti ČEZu si nemohu z bezpečnostních (a možná i existenčních) důvodů dovolit kritizovat, ale z vlastní dlouholeté zkušenosti mohu potvrdit, že se všeobecně likviduje to, co spolehlivě funguje, nic jiného, než tuny a tuny zbytečných "lejster" putuje rovnou do "sběrny papíru", byrokracie jak v science fiction (ani za komančů se nám o takové nezdálo ;-() . . . na vedoucí místa, která se i uměle vytvářejí, nastupují kamarádi kamarádů, kteří totálně pošlapou to, to funguje a zavádějí totální nesmysly :-/ Neřeší se základní věci, důležité pro fungování chodu (našeho) podniku, hlavně, že vše sedí papírově . . . Takže se ani nedivím nadpisu článku :-/

+30/0
14.1.2017 14:36

V59l76a87d71i73m24í84r 41V47y52s94o51k42ý 8572592661795

co čekat od státního podniku ;)

+2/−3
14.1.2017 14:40

P64e48t47r 50M29a55l30i73š34k14a 6491895681123

Kéž by se to týkalo jen státních podniků.

+2/0
14.1.2017 21:12

A50d28a29m 39R33y54c39h38l59ý 1658477119613

Poslal jsem jim reklamaci a ani po 40 dnech se neozvali. Teď už nezbývá než se s nima soudit.. jen vědět jak

+2/0
14.1.2017 14:30

J73i36ř31í 83P16o85k61o53r34n81ý 1671193571419

Nepomůže stitnost na ERU?

0/0
14.1.2017 16:59

J50i10ř88í 80P90o56k82o92r10n23ý 1371303421359

Pardon, stížnost.

0/0
14.1.2017 17:00

A34d19a87m 84R80y54c68h98l97ý 1828657829813

No díky za tip

0/0
15.1.2017 13:09

D49a96v93i47d 71T24e96r96i87n59g76l 9657194140

Vubec nechapu ze nekdo v dnesni době jeste je u cezu.Nevidim ani jeden relevantni duvod,oproti levnejsim spolecnostem.

+3/−4
14.1.2017 14:30

P43e30t69r 77N65o28v28o98t72n79y 1341760861

Distribuci si nevyberete.

+5/0
14.1.2017 15:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.