Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Místo zvlhčovače dodal obchod dražší kráječ. S reklamací nespěchal

Suchý vzduch v domě se Ivo rozhodl řešit nákupem zvlhčovače. Obchod mu však dodal třikrát dražší kráječ a reklamaci začal řešit po dvaapadesáti hodinách. Čerstvé překvapení má i Tomáš. Svoji objednávku domácího kina zrušil, protože e-shop nedodržel slíbený termín dodání. Přišel mu ale růžový vysavač.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F87r93a73n77k 92N42o29v48a22k 5395645521709

Tak oni mu misto zvlhcovace za 1500 poslou krajec za 5500.. Jako omluvu dostane MALLplus clenstvi.

To pak objedna telefon za 5.000 a dostane pracku za 50.000 :D

0/0
2.2.2017 8:39

T57o44m16á23š 98V85í72z93e61k 2145257810378

Mall by se měl přejmenovat spíš na Problem.cz. Po zkušenostech z předloňských vánoc už jsem se letos nenechal zviklat a nakupoval jinde. Vánoce tudíž byly super. Mall = expresní doprava dva týdny, poslána jen půlka objednávky, po vrácení měsíc a půl dolování peněz. Pomohlo až pohrození ČOI. Již nikdy!

0/0
31.1.2017 11:15

J25i27ř55í 54H95o49u29š83a 6795829602904

Mall.cz se poslední rok velmi zhoršil po všech stránkách, jak u popisu zboží tak při vracení peněz, nebo při nedodržení doby dopravy.

Co se týče Datartu mám s ním ty nejlepší zkušenosti, hlavně co se týče vracení zboží, dovezu na prodejnu a vrátí peníze ihned a neřeší to;-D

0/0
26.1.2017 15:41
Foto

T10o31m87á14š 72S92v27o55b75o45d28a 7170591635784

Pozor na E-shop ROZBALENO.CZ Silně použité zboží prodávají jako z výstav a nové. Na vrácení peněz čekáte až 60 dnů. Nerezová varná konvice Tefal byla prorezivělá a DVD SENCOR nefunkční. !!!!!!

0/0
18.1.2017 12:51

J62i64ř35í 88J57o94z65a 3268113920661

Datart je taky katastrofa. Ram prijde clovek reklamovat vyrobek, predlozi uctenku a oni na to zda mam jen tu uctenku a ze samotna ucetenka nestaci... V Datartu uz nekoupim nikdy nic, nehodlam se s nimi dohadovat a resit to pres COI

0/−1
18.1.2017 5:38

P42e24t33r 85V77a61l55e31č98k64a 6847888879

Copa pán, co dostal kráječ... Ale ta paní, která místo kráječe má zvlhčovač, ta musela zvlhnout blahem... :)

+1/0
17.1.2017 18:53

D20a97v35i60d 79L98o47u94d42a 2698657297547

Ojedinělé to není. Mě se to stalo u Mall.cz poprvé před dvěma lety, kdy mi přišla místo vánočních dárků sekera. Teď na vánoce se to stalo znovu, jako dárek pro bratra mi poslali kulmofén.

Na problém reagují připravenou šablonou, člověk jim musí zboží vrátit sám... přepravu neobjednají.

0/0
17.1.2017 17:02

J93a12n 95H44r14a85z20d16i59r12a 9325889679656

Moje zkušenost s Mall.cz

Objednávka 6.1.2017 - krmivo pro psy skladem, dodání do 2-3 prac. dnů

platba předem platební kartou

skutečnost: do dnešního dne jsem nic

Dvě urgence na tel. linku, velké omluvy, ale jinak zhola nic, Údajně je zboží u dopravce, ale nebyli mi schopni dát číslo zásilky

Druhý operátor dokonce žádal, abych si to vyřešil u dopravce sám. Jak? Když nemám číslo zásilky.

Věřím, že zásilka dorazí, je to druhý případ při platbě předem.

Je to poslední můj nákup u Mall

+1/0
17.1.2017 16:52

R61o37m64a24n 77K74o46n77e59č68n14ý 4454118553

Tak neco podobnyho jsme meli taky.Krmivo pro psa,platba kartou predem,dodani tez stejne.Tyden pryc a nicpak,tak se tam psalo,svedlo se to na dopravcetom,ten o nicem nevedel,a porad dokola.Tak jsem koupily granule jinde,ty nam dosli jak meli a o dve hodiny pozdeji nam dosli I ty z Mallu

+1/0
17.1.2017 16:56

P71e10t54r 66V65o32ň67k52a 2347633599973

Toto má jednoduché řešení, žádná platba předem, pak se prodejce snaží doručit včas, aby dostal zaplaceno, jak zaplatíte předem, nemusí se snažit, čekací černý Petr pak spadne na Vás.

0/0
17.1.2017 20:20

R78o81m60a94n 13K70o22n43e85č66n76ý 4544878533

Treba u tohoto vysavace,je divny to, kdo ho, platil?Pokud to kino jen tak zrusil,tak asi chtel platit az pak,tak jak to je?

+1/0
17.1.2017 16:45
Foto

D17a25v51i36d 40S67c83h64n44e59b57e65r33g44e97r 9185138103643

V předvánočním shonu se tohle dá pochopit ač by se to stávat nemělo, ale dát zákazníkovi za vrácení dražší věci členství v klubu MALLplus, kdyby mu dali poukaz na nákup udělají líp.

+2/0
17.1.2017 16:09

M79a95r64e27k 64J65a42n33e67č68k14a 1327986783221

Takové problémy kupujících fakt neznám, asi tím, že nenakupuji na Mall a podobně vypečených eshopech. Nechápu ale, proč takový problém neřeší ti poškození jednodušeji a to odstoupením od smlouvy, než nějakou reklamací, která se může táhnout měsíc. Stačí takové zboží s vyplněným formulářem staženým z obchodních podmínek eshopu obratem poslat zpět ;-)

+1/0
17.1.2017 15:40

M25a51r11t96i33n 90K23o23l47á10ř 1465474479765

jen s tím rozdílem, že náklady na vrácení zpět když se nejedná o reklamaci hradí zákazník...

+1/0
17.1.2017 16:16

M44a76r63e76k 89L18i57b52i 1973853704977

Kdyby v podobných případech zákazník zboží nevrátil, mohl by obchod vymáhat vydání zboží soudně, přestože sám udělal chybu. „Pokud by spotřebitel omylem nabyté zboží nevrátil, může obchod po spotřebiteli vydání věci soudně vymáhat. V takovém případě musí prokázat, že k omylu došlo, tj. mít důkazy o doručení nesprávného zboží spotřebiteli,“ vysvětlil advokát Miroslav Hájek ze společnosti Vilímková Dudák & Partners

VS.

§ 1838 NOZ - Dodal-li podnikatel spotřebiteli něco bez objednávky a ujal-li se spotřebitel držby, hledí se na spotřebitele jako na poctivého držitele. Spotřebitel nemusí na své náklady podnikateli nic vracet, ani ho o tom vyrozumět.

Je tu nějaký už dostudovaný právník, který mi vysvětlí, proč zde neplatí výše citovaný paragraf o neobjedmaném plnění? Děkuji :)

0/0
17.1.2017 15:29
Foto

M44a26r94t39i37n 58P86i21p28e55k 4165158761721

Ale on objednávku udělal, přišlo jiné zboží, tedy je záměna. Toto platí u toho, když Vám někdo pošle domů třeba hrnec a Vy prokazatelně jste neudělal žádnou objednávku na jeho stránkách, ani osobně ani..atd atd. Pán udělal objednávku. To že v ní měl jiné zboží je věc jiná, ale objednávka byla uzavřena.

+3/0
17.1.2017 15:33

M65o81n26i26k28a 28K93o55n32e91c50n55a 7193691631724

Vami citovany zakon byl sepsan z toho duvodu, jak nektere firmy posilali zbozi, aniz sjte si enco objednal. Napsali Vam, ze bud na sve naklady zbozi vratite nebo zaplatite. Takze to je mysleno v pripade, ze ste nic neobjednal a prisel Vam balik.

0/0
17.1.2017 17:10

I53v24a36n35a 56H96e28l18d72o87v60á 6361577889692

Já jsem objednala dva výrobky na Alza.2712. mi přišla sms,že zboží odeslalu.30.12.jsem zjistila na poště,že došel jedn balík ze dvou a že musí počkat až přijde druhý balík.Také zjistili,že alza druhý balík neodeslala.28.,29,30.jsem volala na Alzu a vždy mi slíbili,že se do večera ozvou.2.1.jsem se rozčílila a chtěla jsem okamžitě vrátit peníze.Vyhrožovala jsem obch.inspekcí a facebookem.3,12.mi přišel dobropis.Ale mělo to háček.Buď jsem si mohla vyzvednout peníze na nějaké pobočce/nejbližší 50 km daleko/anebo vyplnit dotazník a přiložit dobropis a naskenovat to/skener nemám/.4.12.mi hlásila pošta,že tam mám baláky.Takže mi poslali dobropis a ještě balíky.Vyzvedla jsem si dobropis a balíky jsem nechala poštou vrátit.Takže na Alze taky radšu nenakupovat.

+1/0
17.1.2017 15:19

M57a10r26t51i75n 35K80o67l52á13ř 1875924139875

to se vám může stát kdykoli....to byste za chvíli nemohla nakupovat nikde....nicméně já si platbu předem vždy rozmyslím, právě kvůli takovým nesmyslům jako je pak řešení dobropisů....

+1/0
17.1.2017 15:21
Foto

M80a48r26t56i55n 12P91i77p50e26k 4685638181531

no vidíte, co se může stat, já na Alze kupoval asi 20 krát a vždy naprosto ok. Chybuje každý, důležité je, jak se k té chybě pak postaví

+1/0
17.1.2017 15:28

I39v66a66n96a 43N31o91v54a91k27o87v46a 2712562839312

mate smartphone? Tak to ofotte.

0/0
18.1.2017 5:56

L68i13b24o29r 90N48á43b79ě12l85e77k 3785583102822

Když chci něco urgentně řešit, beru do ruky telefon. On napíše mail a hned spouští stopky....

0/0
17.1.2017 15:16

Z22d27e37ň37k84a 45V89e59s81e95l36á 8569975687180

Ale má písemný důkaz, že to chtěl řešit a kdy. ;-)

0/0
17.1.2017 21:01

I39v45a93n29a 56N64o48v88a61k90o32v86a 2942562529222

mail steje neni uznany dukaz.

0/0
18.1.2017 5:57

Z95d90e44ň74k29a 44V28e97s84e78l53á 8429335647900

Ale když se budete s kýmkoliv dohadovat, jestli jste něco řešila už v určitý den, tak co je průkaznější - tvrdit, že jste někam volala a s někým mluvila (a už si stejně nepamatujete s kým), nebo když můžete říct: "Hele, dne toho a toho jsem posílala e-mail na tuto adresu, obsahem je toto, můžu Vám to ještě jednou poslat, pokud jste to ztratili"?

0/0
18.1.2017 8:36

J45o20s92e56f 42K84a39r52f27í72k 7372745466610

To doručování a prokazování o doručení všeho možného je děsné. Tchánovi přišel na dobírku mobil a v obalu byl kus akurát asfaltu. Měl jediné štěstí, že byl balíček trochu potrhaný, tak ho nechal otevřít přímo na přepážce...

On málo kdo zásilku otevírá, když má u toho 2 nezávislé svědky, kteří potvrdí, že byl neporušený obal a v něm opravdu to co tam bylo:-P

0/0
17.1.2017 15:15

J58o93s12e38f 82M39u65ž63á92t87k94o 5265953437773

Tak stačí vyprat prádlo nebo starý šáhnout na švába a je vlhko hned. kdepak mašina za dva litry.

+1/0
17.1.2017 14:55

M21i16c65h96a98l 86Š75v11é10d20a 4379662482260

Nechápu, rpčo ještě někdo nakupuje na Mall.cz když je tolik jiných spolehlivějších internetových obchodů.

+1/0
17.1.2017 14:54
Foto

M11a90r69e80k 45B36a83š50i13s49t34a 7353812263150

Řešil bych to jednoduše, kontaktoval Mall.cz s tím že v určený termín čekám doma, jinak chci uhradit veškeré náklady s vratkou zboží. Náklady vratky bych chtěl poslat dopředu na účet.

0/0
17.1.2017 14:44

M60a25r87t94i73n 16K66o71l76á47ř 1745814929115

to byste mohl, nicméně takhle to nefunguje:-)

+4/0
17.1.2017 15:10
Foto

M28i55c72h27a46l 91P96a34ř45í59z17e93k 8691123256711

Tak v Mallu jsem zakázal nakupovat celé rodině. Neschopnost řešit reklamace, nedodání zboží i předem zaplaceno. A další objednávky krmiv stáli taky za to. Změna místa odběru objednávky ok. Jenže za 14 dní přijel kurýr s dalším krmivem, které jsem už zrušil před 14 dni. Jo Mall nikdy.

+2/0
17.1.2017 14:44

J72a15n 59V95e48l93e48k 2706738205447

Dá se očekávat, že na reklamaci neodpoví hned. Obzvláště pokud je to velký obchod. Do dvou dnů se to dá tolerovat.

Jinak já raději využívám převzetí balíků v některém v odběrných míst blízko domova. Mám kontrolu nad tím co přebírám a pokud to je přímo pobočka obchodu, tak zde zboží můžu rovnou reklamovat a nemusím ho nikam posílat.

0/−1
17.1.2017 14:33

Č28e91s42t70m53í90r 49K83u93b61á18č44e34k 2183360

?? V dnešní době tolerovat 2 dny? Pane, to je neslýchaná kravina. Pokud jsem malej soukromníček prodávající pájené desky přes eshop, taky reaguju hned. Pokud jsem takovej obrovskej kolos, chlubící se množstvím zásilek, musím mít patřičné zázemí. Půldenni nereakce na mail znamená, že volám a požaduju vysvětlení.

Jojo pořád si, národe český, od samé dobroty necháváš srát na hlavu. A že za to ta slečna na reklamacích nemůže? Má mě buď spojit se skladníkem, který chybu udělal, nebo ji vyřešit. Zadarmo tam určitě nesedí.

0/0
2.2.2017 7:58

P78a37v87e79l 45M63a56t14a73s 1691325950627

Stačí si na Heuréce přečíst diskuzi o Mall.cz. Kdo si ji přečte, v životě už u Mallu nic nekoupí!

+4/0
17.1.2017 14:10

J33i16ř11í 52K35r57á77t42k12ý 3880632124

Já tam párkrát něco kupoval a vždy bez problémů. Ty diskuse na Heuréce a pod. jsou dost zavádějící. Tam píšou jen ti nespokojení zákazníci, nezřídka takoví ti věční stěžovatelé a prudiči. Spokojený zákazník je spokojený a nemá potřebu psát na Heuréku, že vše bylo jak má být. Proto jsou tam obvykle jen negativní ohlasy, kterých je vzhledem k celkovému počtu realizovaných nákupů jen zlomek.

+9/0
17.1.2017 14:45

M30a28r31t20i63n 69K34o87l22á25ř 1205824929735

a ty kladné ohlasy píšou zaměstnanci a jejich příbuzní:-) heuréka je v tomhle o ničem...

0/0
17.1.2017 15:13

P79a71v86e67l 11V30a93ň85h60a86r59a 9648187762390

Myslite tu statistiku 93% doporucuje, celkova spokojenost 4.5/5, 98% doruceno v poradku, prumerna doba dodani 3 dny? A to nejsem jejich fanda, sam u nich jiz nenakupuji...

0/0
18.1.2017 8:51
Foto

J93a75k48u34b 76S25o45b35o93t20k98a 6974188497186

Před vánoci vyřizovali průměrně 37.000 objednávek denně. Dá se čekat, že se u několika kusů můžou splést.

+13/−4
17.1.2017 14:04

P94a28v59e61l 76M15a54t44a87s 1421185430667

S tou jejich reklamou a sliby si omyl nesmí dovolit!

+1/−10
17.1.2017 14:11

J43a60k97u61b 57Š57a28f48a71n58d26a 7585447461921

Jenže 99.99% zákazníků se při problému neobrátí na iDnes. Takže těch chyb bude podle mě mnohem, mnohem více.

0/0
17.1.2017 17:40

P57e11t32r 85S46c51h91w40a15r56z 7988349483411

Mall není zrovna etalonem spolehlivosti :-/

0/0
17.1.2017 14:00

R59o90m68a80n 77S90t42o21n47e50k 1599313699321

až vstoupi na naš trh amazon tak tyhle eshopy budou koukat a do novin brečet jak jim břebírá zakazniky :-)

+2/0
17.1.2017 13:56

G69a43b12r42i68e60l 85M85e20d32o96n 9254515309924

Ani ne, on Amazon je jenom zastresi a vyresi ty jejich nedostatky s dopravou, reklamaci atd. V Rakousku a Nemecku nakupuje valna vetsina lidi pres Amazon, sam to vyuzivam a uz chapu, proc to vsichni tak oblibuji. Je to opravdu vymakany :-)

0/0
17.1.2017 15:11

M14a57r33t78i16n 22S66m56r76e65č54e60k 1465638813350

Používám Amazon.de a palec hore.

0/0
17.1.2017 17:00

J25i81ř68í 69J71i54n66d65r87a 6555729806468

Tak s mallem mám extrámně špatné zkušenosti. Asi jeden z nejhorších eshopů vůbec. Z kraje prosince (3. nebo 4.prosince) jsem provedl objednávku (zboží skladem slibovaná doba doručení 6. prosince) a uboží nedorazilo. Za celou dobu mi nebyli schopní dodat ani trackovací číslo zásilky. (to i po několika urgencích).

+2/0
17.1.2017 13:48

J83i62ř49í 22J27u42ř92i36c51a 2628203131

No vidíte a já mám zase jenom pozitivní zkušenosti. Za posledních 5 let jsem tam utratil přes 100 000kč ve cca. 30. objednávkách a ani s jedinou nebyl žádný problém. Jenom tu jejich svinskou kartu mi furt nutí, což je obtěžující.

+1/−1
17.1.2017 14:01

P85a35v75e23l 10V48a31ň38h95a81r42a 9818597302590

S jejich objemem verim, ze se tu sejde spousta zajimavych pribehu. Ja musel "jen" na zbozi oznacene skladem a telefonicky overene, ze je opravdu skladem, cekat asi 1.5 mesice a pak mi prislo zbozi doubouchane jako kdyz by s nim hral nekdo mesic fotbal. :-) Od te doby nakupuju u nejmenovane obri konkurence a mam mnohem lepsi zkusenosti (a na tu urcite lidi taky najdou tisice vtipnych historek). :-) Za me opravdu jestli to v radu par dnu obchod vyresil, tak to podle mne do novin nepatri...

+4/0
17.1.2017 13:45

V89a66š90k59o 48R85e20k91t13o15r 7479287301881

Úplně ojedinělé případy to asi nebudou. Před lety jsem objednal velké balení dětských plen a nějaké drobnosti, namísto toho mi přišel pytel psích granulí (dražší než moje původní objednávka). Měl jsem cestu kolem centrály, tak jsem jim to tam hodil. Děkovali převelice, že prý jsou i lidi, co si to nechají a pak zapírají. Sluší se dodat, že to bylo taktéž v předvánočním čase, kdy je holt větší šrumec a víc bridágníků na lince.

+2/0
17.1.2017 13:38

O97n72d28ř57e66j 85Z29d89e52r87a16d50i52č49k12a 6294665623968

Takže mu na e-mail odpověděli třetí den a on s tím jde hned do novin? ;-D

+22/−4
17.1.2017 13:28

T82o12m69á60š 12P71o26l74á42č72e17k 4617305114

asi je to ten zákazník co si myslí že je jediný a každý se jím musí hned zaobírat.

+6/−5
17.1.2017 13:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.