Diskuze

Místo zvlhčovače dodal obchod dražší kráječ. S reklamací nespěchal

Suchý vzduch v domě se Ivo rozhodl řešit nákupem zvlhčovače. Obchod mu však dodal třikrát dražší kráječ a reklamaci začal řešit po dvaapadesáti hodinách. Čerstvé překvapení má i Tomáš. Svoji objednávku domácího kina zrušil, protože e-shop nedodržel slíbený termín dodání. Přišel mu ale růžový vysavač.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak oni mu misto zvlhcovace za 1500 poslou krajec za 5500.. Jako omluvu dostane MALLplus clenstvi.

To pak objedna telefon za 5.000 a dostane pracku za 50.000 :D

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

J71i12ř36í 89H90o53u63š55a

26. 1. 2017 15:41

Mall.cz se poslední rok velmi zhoršil po všech stránkách, jak u popisu zboží tak při vracení peněz, nebo při nedodržení doby dopravy.

Co se týče Datartu mám s ním ty nejlepší zkušenosti, hlavně co se týče vracení zboží, dovezu na prodejnu a vrátí peníze ihned a neřeší to;-D

0 0
možnosti
Foto

Pozor na E-shop ROZBALENO.CZ Silně použité zboží prodávají jako z výstav a nové. Na vrácení peněz čekáte až 60 dnů. Nerezová varná konvice Tefal byla prorezivělá a DVD SENCOR nefunkční. !!!!!!

0 0
možnosti

J33i18ř85í 28J28o72z25a

18. 1. 2017 5:38

Datart je taky katastrofa. Ram prijde clovek reklamovat vyrobek, predlozi uctenku a oni na to zda mam jen tu uctenku a ze samotna ucetenka nestaci... V Datartu uz nekoupim nikdy nic, nehodlam se s nimi dohadovat a resit to pres COI

0 1
možnosti

Copa pán, co dostal kráječ... Ale ta paní, která místo kráječe má zvlhčovač, ta musela zvlhnout blahem... :)

1 0
možnosti

D82a12v92i21d 75L29o64u88d94a

17. 1. 2017 17:02

Ojedinělé to není. Mě se to stalo u Mall.cz poprvé před dvěma lety, kdy mi přišla místo vánočních dárků sekera. Teď na vánoce se to stalo znovu, jako dárek pro bratra mi poslali kulmofén.

Na problém reagují připravenou šablonou, člověk jim musí zboží vrátit sám... přepravu neobjednají.

0 0
možnosti

Moje zkušenost s Mall.cz

Objednávka 6.1.2017 - krmivo pro psy skladem, dodání do 2-3 prac. dnů

platba předem platební kartou

skutečnost: do dnešního dne jsem nic

Dvě urgence na tel. linku, velké omluvy, ale jinak zhola nic, Údajně je zboží u dopravce, ale nebyli mi schopni dát číslo zásilky

Druhý operátor dokonce žádal, abych si to vyřešil u dopravce sám. Jak? Když nemám číslo zásilky.

Věřím, že zásilka dorazí, je to druhý případ při platbě předem.

Je to poslední můj nákup u Mall

1 0
možnosti

Tak neco podobnyho jsme meli taky.Krmivo pro psa,platba kartou predem,dodani tez stejne.Tyden pryc a nicpak,tak se tam psalo,svedlo se to na dopravcetom,ten o nicem nevedel,a porad dokola.Tak jsem koupily granule jinde,ty nam dosli jak meli a o dve hodiny pozdeji nam dosli I ty z Mallu

1 0
možnosti

Treba u tohoto vysavace,je divny to, kdo ho, platil?Pokud to kino jen tak zrusil,tak asi chtel platit az pak,tak jak to je?

1 0
možnosti
Foto

V předvánočním shonu se tohle dá pochopit ač by se to stávat nemělo, ale dát zákazníkovi za vrácení dražší věci členství v klubu MALLplus, kdyby mu dali poukaz na nákup udělají líp.

2 0
možnosti