Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Další konkurence na silnici. Leo Express otvírá novou autobusovou linku

Tuzemský dopravce Leo Express znovu posiluje svoje působení v autobusové dopravě, každý čtvrtý cestující firmy už jede autobusem. Zatím poslední novou linkou je spojení Vídeň - Ostrava - Varšava.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J14a16n 49Č77e90r98m17á94k 4479888375897

zajímavé, co lidí tu stále omílá mantru, že dopravci ze ziskových velkých tratí dotují ty regionální, neziskové...;-D;-D;-D

Nerad bych vám bral iluze, ale regionální linky jsou dotovány kraji a obcemi, které si je objednávají, nikoliv dopravci...

Tento blud se snažily šířit především ČD, které se současně o ony údajně prodělečné tratě snažily a snaží spolu s oranžovou klikou udržet si monopol a nedat z nich soukromníkům ani pražec!!

0/0
4.2.2017 9:11

M94a35r34i82e 41V51a84ř26e90k36o57v58á 3617199414231

Je to sice hezký, ale nenormální. Copak je v pořádku aby smrdělo spoustu autobusů, místo jednoho vlaku, který pobere nesčetněkrát více cestujících?

+1/0
17.1.2017 16:37

J51a68n 89T94a18r45a81b17a 4796786619179

Cestujícím z Kolína a Pardubic do Vídně??? Hehehe, z Pardubic jezdí Railjet do Vídně každé dvě hodiny a za rovné tři hodiny je tam a to za cca pětistovku. Tomu nemůže Leobus konkurovat ani omylem. Jen blázen by se kodrcal do Olomouce a tam přesedal na bus. A z Kolína stačí dojet do Pardubic, tam přesednout na Railjet a je to stejný příběh..

+9/0
16.1.2017 18:58

J90a33n 34T71a55r58a39b98a 4216106909669

Ještě doplněk pro ty co netuší, jak se na koridoru dá kodrcat. Pokud sedíte v černé uskákané tramvaji, tak ano.

0/−2
16.1.2017 19:07

R86o60m74a76n 57S90t25o80n67e92k 1529773989411

je to stejně pohodlne jako pendolino a nic neskače

0/0
16.1.2017 21:51

J81a58n 52T26a13r61a89b76a 4356676129859

Ani omylem. V economy málo místa a i na rovných kolejích to skáče jak koza. Jet s tím 100km se dá, jízda do Košic je utrpení. Pendolino i Railjet jsou o x levelů výš.

0/0
18.1.2017 15:12

J12a13n 79S41ů12r50a 4775333183562

Zkusil jste někdy porovnat jízdu v InterPanteru a Flirtu?

0/0
16.1.2017 21:52
Foto

J70a15n 58Č87e62r79m49á96k 4809558715247

přesně totéž mě napadlo také...

Krom toho, pokud už bych chtěl takovou cestu podnikat tímto způsobem, pojedu raději přes Brno, nikoliv přes Olomouc...

0/0
4.2.2017 9:17

M75i79r55e94k 96K38r76o19u35p17a 8746719877222

No tak k nám do Horní Dolní ten funebrbus nikdy jezdit nebude. A proč? Protože paštikář i ten druhej vyžerou jen to lukrativní, ostatní nechaj státním a ještě je pomluvěj.

U vlaků by to měl stát dělat tak, že pokud chce provozovat vlaky na x % lukrativních tratí, musí je provozovat i na stejném % těch nezajímavých. To by se panečku oba kroutili jak žížaly.

+5/−2
16.1.2017 18:47

M11i35l90o11s10l75a33v 35P86r47o67c24h98a19z37k38a 7854558246878

Státním? To jsou které busy?

+1/0
16.1.2017 18:49

M36i98r84e16k 52K48r55o98u30p63a 8396869987502

Myšleno to bylo tak, že těm, co zajišťují ZDO. Špatně jsem se vyjádřil, opravuji.

+1/0
16.1.2017 18:53

M78i23l15o78s55l94a89v 50P91r18o37c82h39a66z80k96a 7304298576108

Ale ona to není vůbec pravda, protože oba už chtěli i regio tratě, je to dotované, takže taky výdělečné.

+1/0
16.1.2017 19:01

J84i12ř49í 83P57l61a29v34s14k33ý 9170796241579

je naprosto logicke, ze soukromnik podnika v takovem oboru, kde se da vydelat ... on to totiz nedela jako nejakou "sluzbu verejnosti", ale pro mrzky zisk.

0/0
16.1.2017 18:54

P40e23t32r 17N98o28v96a85k 3160767789697

Oni ti ostatni taky. Ty tzv. nelukrativni linky jsou stedre doyovany

+1/0
16.1.2017 19:16

J18a88n 27V33a43l20o38u98c64h 6752737308300

Ó, jak velice se mýlíte. Na těch "lukrativních" musí sakra počítat, aby nebyl ztrátový (když ČD jsou najednou v té relaci jezdí "komerčními nedotovanými spoji" ani ne za poloviční jízdné než před nástupem "zlých soukromníků", kdy, ač monopolní, tam byly ztrátové).

Na těch "nezajímavých" dopravu objednává stát/kraj a ztrátu+mírný zisk doplatí. Proto se ČD drží lokálek, kde má vlaková četa početní převahu nad cestujícími, zuby nehty. Někdo si vymyslí, že "z naší dědiny jezdí dělníci do okresního města na pět hodin". Tak se jim vypraví vlak. Že jsou to z oné oblasti 3 lidi a z toho 2 jezdí autem, protože nádraží je v polích a vlak jede dvojnásobnou dobu, už objednavatel neřeší a vysolí dotaci kolem 100kč/km na prohnilý motoráček, který "hodné ČD" obětavě v zájmu blaha lidu vypraví...

+2/0
16.1.2017 19:10

J93a75n 65K46r68k 1101567683802

presne tak. a beda, kdyz nekdo chce o podobne linky skutecne soutezit, to se CD apod muzou zblaznit vzteky.

+1/0
16.1.2017 19:29

J35a66n 73K22r29k 1391127983942

presne naopak. lokalni linky jsou relativne lukrativni, protoze jsou dotovane mistni samospravou, tj jisty prijem. Jenze ti obvykle nemaji zajemo spolupraci s nikym jinym nez mistnim CSAD ci jejimi klony, pripadne CD. Zadny statni dopravce uz dlouho neni.

+1/0
16.1.2017 19:27

T71o14m87á52š 39K16ř80í89ž96e51k 6243926637496

Představa, že bych jel busem s ožralejma Polákama, tak to raději ne

+11/−1
16.1.2017 17:54

M12i85l15o51s41l48a46v 76P32r11o37c62h60a58z30k89a 7984958656798

Já to zkrátím, představa, že bych jel busem, tak to raději ne ))

+3/−2
16.1.2017 18:47

M11i25r42e51k 45K58r64o78u12p15a 8536879717272

Taktak. Stačí mi 15 minut s pubertální mládeží a mam toho plný brejle a facky v pohotovosti. Natož pak 11,5 hodiny s nějakými ožraly.

0/0
16.1.2017 18:50

R71o35m24a86n 70S59t58o94n81e86k 1259763559311

Je rozdil platit 300 kč a nebo 1000 kč z čd:-)

0/0
16.1.2017 21:52
Foto

T68o16m51á28š 37D82v47o85ř53á63k 3165813826676

S tramvajema to moc nejde, tak zkusíme bus...

+4/−2
16.1.2017 17:49

J73a27k56u48b 90K42o86r94e75c 6214350151313

Co nejde s tramvajema?

+1/0
16.1.2017 18:19
Foto

T15o43m54á36š 68D13v43o20ř95á62k 3355603876786

http://ekonomika.idnes.cz/leo-express-rusi-cast-spoju-kvuli-technickym-upravam-pd8-/eko-doprava.aspx?c=A170109_135926_eko-doprava_suj

0/0
16.1.2017 18:25

M84i80l60o80s87l75a90v 31P63r39o75c84h22a44z73k40a 7394918316618

Zkus něco ty, ukaž nám jak se to dělá, rád dám klobouk dolů když něco dokážeš, ale za kecání na netu není důvod.

0/0
16.1.2017 18:39
Foto

T41o52m97á37š 46D78v49o56ř76á64k 3315873136636

My jsme tady od makání, nebo kecání na netu?

Spíše bych řekl od kecání, když už...

0/0
16.1.2017 18:45

M11i23l25o40s47l38a40v 83P79r24o59c82h90a97z46k65a 7324428386358

Pravda, to jde v ČR každému v kecání jak by to kdo měl dělat jak to dělá blbě.

0/0
16.1.2017 18:48

J46a42n 81S33ů43r18a 4365433533982

Jde o úpravy, které musí udělat kvůli ETCS2

0/0
16.1.2017 21:53

J18i87ř80í 57D43o59š25l98í54k 7925308573729

Jednoznacne pozitivum, pro lidi z Olomouce, kde ackoliv je Viden bliz nez Praha, prime spojeni dosud chybelo.

+1/0
16.1.2017 17:38

J83a76k63u87b 51K20o21r41e87c 6584760261683

Jezdi tam tiger express. Jen si nejsem jist jestli zastavuje ve vidni ve meste nebo jen na letisti.

+1/0
16.1.2017 18:21

Z40d90e96n38ě12k 96H40r79u16b71ý 9114428642

Akorát vyžírá nejlepší spoje. Naštěstí na lince Plzeň - Klatovy ho lidi úspěšně bojkotují.

+2/−4
16.1.2017 17:16

J85i49ř33í 87P44l15a88v69s97k55ý 9790306831329

co jineho by mel jako podnikatel delat, nez vybirat takove linky, ktere jsou ekonomicky zajimave ?

+7/−2
16.1.2017 17:39

P41e66t30r 38D14l40o73u29h33ý 5117259904334

U soukromé firmy nelze předpokládat, že by se hrnula do komerčně nezajímavých spojů. Pokud to tedy finančně nepodpoří stát/kraj/obec. A co se týče těch nejzajímavějších spojů, tak jsem raději, když tam urve nějaký zisk třeba Leo než kupříkladu německá firma.

+3/0
16.1.2017 17:41

R26o91m76a14n 61P55o86l34á70č17e98k 5236719375

Pokud se najde dost masochistů co tím chtějí jet proč ne. Já bych radši připlatil a jel v klidu vlakem...

+16/−1
16.1.2017 16:50

M98i41c45h27a18e27l 73C97h22a85r43v96á11t 9899668263312

To zas bude pláče a výčitek od Jančurů....;-D

+3/−3
16.1.2017 16:48

J72i53ř80í 71N76e31v51r27l74a 8962973699597

Tak at se jim dari.:)

P.S.: Pane Suro, zase tam mate pravopisnou chybu s vedlejsi vetou, na redaktora idnes (od ktereho bych cekal brilantni cestinu) nejak casto, ne?:-P

0/0
16.1.2017 16:29

H30a24n42a 13P74r86o87k83o16p72o58v28á 8789900703641

Co je myšleno tou "pravopisnou chybou s vedlejší větou" (nevylučuji ovšem, že už je to opraveno)...?

0/0
16.1.2017 17:32
Foto

T53o96m66á54š 84D35v69o89ř64á31k 3205933986436

Nejste tu na Timesech...;-)

0/0
16.1.2017 18:13

O30n75d38r62a 64P29a64ř96í24z78e38k 7461659795312

Hmmm, co na to Jančura?

0/−1
16.1.2017 16:26

O53n96d39r79a 62P30a10ř40í25z73e93k 7531519475522

Radku Neumanne, asi děláte pro "žlutý mor".

0/0
16.1.2017 19:20

K75a92r84e72l 52P82e89c25k36a 7506980565814

Vypadá jak pohrebák.

+9/−3
16.1.2017 16:00

K87a25r48e68l 88V68a21c33h79u23t 9453232309453

Jestli nemá být naše zem jen 3-4 velkoměsta a jinak NIC, jestli i na malých městech a na vesnicích mají žít lidé, pak tahle "konkurence" je fatální překážkou a fatálním omylem - a to proto, že si vyzobává jen lukrativní a MAX. výdělečné trasy, čímž likviduje celý dosavadní fungující systém. Dopadne to jako s Poštou... :-/ Vlastně hůř, protože dopravci asi nejsou a asi nebudou ochotni vydělávat si na přežití blbinama, namísto toho, aby dělali dopravu.

+2/−9
16.1.2017 16:00

J22i88ř69í 74P23l58a70v12s44k61ý 9920376481639

mozna vas to prekvapi, ale JEDINYM duvodem existence libovolne soukrome firmy je docela obycejna tvorba zisku ... nikoliv preprava osob, dorucovani zasilek, prodej potravin, ani nic jineho. ty firmy nepodnikaji proto, "aby se lidi meli dobre", ale proto, aby na tom vlastnik ci vlastnici firmy vydelali. ano, az takhle jednoduse ten kapitalismus funguje ...

+9/0
16.1.2017 16:49

M81i13l38a63n 72L27i52n98h35a34r63t 8824366297956

To je ale přesně důvod, proč by tohle žádný soukromník neměl možnost dělati. Tj. z těchto lukrativních linek se dotovala přeprava v regionech a na venkově. Ačkoliv Vám jako pražákovi to je asi jedno, že...?:-/

+1/−4
16.1.2017 16:58

J79i48ř58í 32P47l76a36v65s75k85ý 9960206841799

to jako ze by soukromnik nemohl koupit autobus, a nasledne s nim vozit lidi ? a auto si koupit soukromnik muze, nebo to dame taky na povolenku ?

nenapada me jediny duvod, proc by mel cestujici z linky pha - ova jakkoliv dotovat levnejsi jizdne jinym cestujicim na lince horni zakopane - samota u tti vlku ...

+2/−1
16.1.2017 18:10
Foto

J85a75n 61Č29e57r51m76á83k 4819498125917

tomu vážně věříte?...

Nerad bych vám bral iluze, ale regionální linky jsou dotovány kraji a obcemi, které si je objednávají, nikoliv dopravci...

Tento blud se snažily šířit především ČD, které se současně o ony údajně prodělečné tratě snažily a snaží spolu s oranžovou klikou udržet si monopol a nedat z nich soukromníkům ani pražec!!

0/0
4.2.2017 9:09

M22i63c44h20a39e32l 51C16h63a22r44v15á10t 9859548473622

Pokud chcete, aby dálkové autobusy zastavovali i u vás v Dolní Lhotě, tak si holt asi budete muset pořídit svoji autobusovou firmu.;-)

+1/0
16.1.2017 16:50

P76e75t16r 66D28v48o58r12a62k 5779768282953

A davaji tam zdarma i eroticke casopisy "Leo"?

+9/−3
16.1.2017 15:59

O66n18d29r54a 63P71a30ř64í55z73e68k 7771259735402

To už dnes nefrčí, nemyslíte?

+2/0
16.1.2017 16:27

T56o29m71á96š 39T30a14t73í94č35e92k 5250852180768

V nudě na dálnici se můžou hodit. :-)

0/0
16.1.2017 18:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.