- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jen na okraj .. Thessaloniky (Soluň) - Atheny za cca 5 hod. ( 560 km ) .. A vlaky jezdí přesně ..
Jednou za tři hodiny. Cenu jsem radši ani nehledal.
Jedni co jsou zvyklí nic nedělat a v zimě tancovat a druzí co jsou zvyklí nikoho neposlouchat.........
To bude obchod století.
..a ČD bychom mohli prodat leda nějaké partě mykologů, aby si naškrabala tu padesátiletou houbu a plíseň z jejich vlaků..
Houbu máte leda mezi prsty u nohou. Kolik asi vozidel starších padesáti let provozují ČD?
Škoda že to nenapsal Sůra, mohl to dohodit Radimovi. Ten by mohl provozovat pak ten svůj kolotoč po celém Řecku. Tam je teplo, na to je potřeba klimatizace :-)
Kdybych tehda vyhral ten dvoumiliardovej jackpot, tak jsem si je mohl koupit. Vzdycky jsem chtel vlacky :)
Jen tak pro zajímavost, když se ta částka 1,2 mld. rozpočítá jen na 2500 km žel. tratě (tedy bez strojů, vybavení, budov, el. sítě), vychází to 480 Kč na metr tratě, takže 240 Kč na metr jedné kolejnice.
Když pak vezmeme, že metr kolejnice váží cca 60 Kg a výkupní cena je 5 Kč/Kg....
Tak vlastně Italové mohou řecké dráhy přinejhorším se ziskem sešrotovat
zajimava uvaha a predesilam, ze nejsem expert, ale koupil jenom dopravce nebo i infrastrukturu?
To je fantazie.....jeden bankrotar koupil druhého bankrotare.
že neměl zájem Jančura :D Mohl konečně provozovat dopravu na celé žel.síti, i když ne u nás a ukázat, jak se to má dělat po Jančurovsku na víc ne jedné trati
Nikde jsem neviděl prohlášení, že by Jančura chtěl vlastnit infrastrukturu.
a o ČD by někdo zájem neměl...za kačku? Idealně DB...ale asi i ti Taliani by byli lepší....
Byl bych radsi taky pro ty taliany, ale nejradeji pro japonce...
Před cca 7 lety, když se řecká krize poprvé dostala do popředí, jsem někde četl článek... A ten článek říkal, že řecké státní dráhy jsou tak neefektivní, že by se vyplatilo je zrušit a vozit místo toho zbylé cestující taxíky. Také zmiňoval, že v Řecku probíhají protesty proti jejich privatizaci, ale jsou poněkud předčasné, neboť je nikdo na světě koupit nechce.
No, tak se nakonec kupec našel.
Italové asi čekali až spadne cena