Diskuze

Italové koupili řecké státní dráhy Trainose. Nikdo jiný je nechtěl

Řecký účetní dvůr v pondělí schválil prodej řeckých drah Trainose italské státní železnici Ferrovie dello Stato (FS). Italský přepravce, který byl jediným uchazečem, jenž předložil závaznou nabídku, zaplatí za Trainose 45 milionů eur (1,2 miliardy Kč).
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VM

Jen na okraj .. Thessaloniky (Soluň) - Atheny za cca 5 hod. ( 560 km ) .. :-) A vlaky jezdí přesně ..

0 0
možnosti
PN

Jednou za tři hodiny. Cenu jsem radši ani nehledal. :-)

0 0
možnosti
IS

Jedni co jsou zvyklí nic nedělat a v zimě tancovat a druzí co jsou zvyklí nikoho neposlouchat.........;-D;-D;-D

To bude obchod století.

0 1
možnosti
PV

P42e56t52r 51V62i48n87a94ř

17. 1. 2017 11:57

..a ČD bychom mohli prodat leda nějaké partě mykologů, aby si naškrabala tu padesátiletou houbu a plíseň z jejich vlaků.. ;-D

1 9
možnosti
Foto

Houbu máte leda mezi prsty u nohou. Kolik asi vozidel starších padesáti let provozují ČD?

6 1
možnosti
Foto

Škoda že to nenapsal Sůra, mohl to dohodit Radimovi. Ten by mohl provozovat pak ten svůj kolotoč po celém Řecku. Tam je teplo, na to je potřeba klimatizace :-)

4 3
možnosti
PK

Kdybych tehda vyhral ten dvoumiliardovej jackpot, tak jsem si je mohl koupit. Vzdycky jsem chtel vlacky :)

14 0
možnosti
Foto

Tyhle byste nechtěl.

0 1
možnosti
FN

Jen tak pro zajímavost, když se ta částka 1,2 mld. rozpočítá jen na 2500 km žel. tratě (tedy bez strojů, vybavení, budov, el. sítě), vychází to 480 Kč na metr tratě, takže 240 Kč na metr jedné kolejnice.

Když pak vezmeme, že metr kolejnice váží cca 60 Kg a výkupní cena je 5 Kč/Kg....

Tak vlastně Italové mohou řecké dráhy přinejhorším se ziskem sešrotovat ;-D

14 1
možnosti
JK

zajimava uvaha a predesilam, ze nejsem expert, ale koupil jenom dopravce nebo i infrastrukturu?

0 0
možnosti
RZ

To je fantazie.....jeden bankrotar koupil druhého bankrotare.

3 1
možnosti

A71l41a36n 47Ř48e52p69k14a

17. 1. 2017 9:30

že neměl zájem Jančura :D Mohl konečně provozovat dopravu na celé žel.síti, i když ne u nás a ukázat, jak se to má dělat po Jančurovsku na víc ne jedné trati ;-D

3 2
možnosti
PN

Nikde jsem neviděl prohlášení, že by Jančura chtěl vlastnit infrastrukturu.

0 0
možnosti
IS

a o ČD by někdo zájem neměl...za kačku? Idealně DB...ale asi i ti Taliani by byli lepší....

2 7
možnosti
MR

Byl bych radsi taky pro ty taliany, ale nejradeji pro japonce...

1 0
možnosti
MK

Před cca 7 lety, když se řecká krize poprvé dostala do popředí, jsem někde četl článek... A ten článek říkal, že řecké státní dráhy jsou tak neefektivní, že by se vyplatilo je zrušit a vozit místo toho zbylé cestující taxíky. Také zmiňoval, že v Řecku probíhají protesty proti jejich privatizaci, ale jsou poněkud předčasné, neboť je nikdo na světě koupit nechce.

No, tak se nakonec kupec našel.

7 0
možnosti
MS

Italové asi čekali až spadne cena ;-D

1 0
možnosti