- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Minulý týden o víkendu zas nešla T-mobilu televize. Taky se člověk dozví, že chyba není u něj, až když se dovolá. Řeknou mu děláme na tom, čau. Máme u nich internet, tv, dva paušály a když chce člověk převést simku z inrtnetem v tabletu do nějakého paušálu s daty, tak mu řeknou, že až vyprší v říjnu smlouva.
Nic si z toho nedělejte, doma mi nejede VDSL linka od O2 už více než týden.
Nahlásím poruchu - chyba je prý na mé straně, špatný modem. OK, jedu 50 km do prodejny a koupím nový, beze změny.
Nahlásím znovu poruchu s tím, že jsem si dle jejich rady koupil nový modem, zbytečně a stále to nejede. Modem mi zpět nevezmou, neměl jsem si ho prý kupovat, vrátit nejde a poruchu odstraňují už týden, ještě tu nikdo ani nebyl, prý nemají termín, do kdy to musí být, důvod k odstoupení od smlouvy to taky není.
Tomu říkám super kvalita za velice nízké české ceny :-D
nefugoval internet? aspon lidi delali neco uzitecneho
Nemá to co do činění s výpadkem O2 a jejich sdílením sítě?
Nefungoval mi a nefunguje LTE. Ale šla mi aspoň 3G, takže stačilo změnit režim sítě na 3G
Tak to jste měl kliku. Já si s tím hrál (3G, restart) a nic nepomohlo.
určitě bude odškodnění...třeba snížení FUP
Asi delali mozna nakej restart ustreden v Brne bbo mi zrovna před chvili asi na 5 minut nesel mobilni net. Vypinani, zapinani ani restart tel nepomohl tak to tipuju na sit.
Zjevně management opět zběsile šetřil na IT specialistech
Nejen že nefungoval Internet, ale v době 10 - 12 hodin se nedalo ani dovolat na infolinku T-mobile a získat informaci. Kvalitní službu si představuji jinak., budu uvažovat o změně internetového připojení. Kdo má dobré zkušenosti ve středních Čechách, dejte vědět i ostatním zde v diskuzi.
Tou dobou se nedalo dovolat nejen na infolinku.