Diskuze

Levné Dacie dál válcují trh s auty. Sandero dohnalo v Evropě Fabie

Sázka na cenově dostupná auta vychází automobilce Dacia čím dál více. Rumunská značka vlastněná Renaultem loni v Evropě rostla téměř dvakrát rychleji než celý trh, její model Sandero se už blíží do první dvacítky nejprodávanějších aut.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Osobne po Sanderu ve vybave stepway pokukuji jako nahrade za dosluhujici Saxo D

Tam kde Sandero konci v plne palbe tak fabia zacina. Navic bydlim na vesnici kde se uplatni vysoky podvozek. Skodovka je i s paketem na spatne cesty neskutecne nizka.

2 0
možnosti

Jde ve stejných šlepějích jako AZNP Mladá Boleslav - Škoda Auto .

0 0
možnosti

Dacia dělá prostě auta, které lidi potřebují ...."what else ??" (kopíruji reklamu na kávu):-)

Hodně úspěchu. Má to logiku:-).

1 0
možnosti

Jisti lide jiste ano. zrovna vcera mi prisel ADAC Motorwelt. A nova Dacia Sandro dCI 90 smrdi vic nez 40 let starej naftovej Mercedes.

0 2
možnosti
Foto

D18a79v53i60d 27K54r98á71l

31. 1. 2017 12:46

Prodali přes sto tisíc modelů ...

Automobilka s největším počtem modelů prostě jede!

;-€

5 0
možnosti

Netusite nekdo proc je logan levnejsi nez sandero? Vypada to, ze to jsou stejne auta, jen logan ma navic kufr, coz byva zpravidla drazsi....

1 0
možnosti

Nemá zadní stěrač, vzpěry 5 dveří... asi ten kufr přijde výrobně levněji než ty páté dveře. A ještě je Logan hezčí.;-D

0 0
možnosti

Vzhledem k tomu, že ceny aut značek typu Škoda nebo Hyundai rostou na českém trhu šílenou rychlostí, tak se dá očekávat, že na tom nejvíce vydělá Dacie.

11 0
možnosti

Dokud do Sandera dávali osvědčenou 12-istovku s 55(54)kW, tak se jednalo o celkem rozumnou koupi. Každé navýšení Euronormy sice jízdní projev vždy o trochu víc zmršilo, ale stále to bylo vhodné na nenáročné ježdění. Ale myslím si, že ten 3-válcový litr, co tam strkají nyní, bude velký propadák. S tak malým točivým momentem v takto velkém (těžkém) voze se z toho stane totální mrtvola. To už si prostě rozumný člověk snad nemůže koupit. A s 0,9 TCE už zase roste cena a klesá spolehlivost. No - uvidíme za rok.

2 0
možnosti

Takže v těch testech, kde říkají, že to auto má překvapivý odpich, lžou? (Nevím, jen se ptám, četl jsem to na všech webech, co ten nový tříválec zkusili)

0 0
možnosti

Mám Dačku z roku 2006, do dnes má najeto 340 tisíc. Jediný problém jsem zaznamenal že velmi často odcházejí kulové čepy řízení , ale pár nových stojí 500,- tak zase není co řešit. Jinak absolutně bez problémů. Výměna rozvodového řemenu včetně vodní pumpy a napínacích kladek a řemenu na alternátor, serovo a klima to celé se vejde do 3500,- což je cena poloviční proti domácím koncernu a jde udělat za odpoledne na chodníku na sídlišti , nejsou třeba žádné servisní přípravky . Prostě auto velmi jednoduchý a spolehlivý. Nevim co to auto vydrží , ale očekávám že půl milionu najezdim a pak to vyhodím

5 0
možnosti

Tchan vlastni stejne auto - logan 2006. Motor je nejvetsi devizou auta, ale chytnul nejaky spatny kus a trochu opakovane zlobi chlazeni - unik z okruhu neznamo kde, cidlo teploty - uz treti beze zmeny, unik hydraulickeho oleje z posilovace rizeni a brzo odchazi podvozkove dily ac s tim jezdi malo a po hezkych cestach. Proste meli asi fakt smulu na konkretni kus, ptz jak ctu, tak tento model je dle jinych majitelu fakt nesmrtelny...

1 0
možnosti

Kupec tohodle by si měl uvědomit, že si dal vlastňák. Čím míň škodovek se u nás prodá, tim nižší bude životní úroveň.

Takže se tu všichni plácaj po ramenou, jak si nastříleli vlastňáky.

5 5
možnosti

Škoda dobrá ale drahá.

1 1
možnosti

Ono se ukáže za 10let, čí auta budou pořád použitelný. A který auta se budou ještě lesknout, ale už na dvoře kovošrotu. Já jsem měl fabii 10let a vydrželo to všecko. Na 300tkm šla do drtičky.

0 0
možnosti

Rekl bych ze tech 10 let to da v pohode, a po 10 letech uz ma vetsina auto obecne cenu velmi malou....

1 0
možnosti