- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Osobne po Sanderu ve vybave stepway pokukuji jako nahrade za dosluhujici Saxo D
Tam kde Sandero konci v plne palbe tak fabia zacina. Navic bydlim na vesnici kde se uplatni vysoky podvozek. Skodovka je i s paketem na spatne cesty neskutecne nizka.
Jde ve stejných šlepějích jako AZNP Mladá Boleslav - Škoda Auto .
Dacia dělá prostě auta, které lidi potřebují ...."what else ??" (kopíruji reklamu na kávu)
Hodně úspěchu. Má to logiku.
Jisti lide jiste ano. zrovna vcera mi prisel ADAC Motorwelt. A nova Dacia Sandro dCI 90 smrdi vic nez 40 let starej naftovej Mercedes.
Prodali přes sto tisíc modelů ...
Automobilka s největším počtem modelů prostě jede!
Netusite nekdo proc je logan levnejsi nez sandero? Vypada to, ze to jsou stejne auta, jen logan ma navic kufr, coz byva zpravidla drazsi....
Nemá zadní stěrač, vzpěry 5 dveří... asi ten kufr přijde výrobně levněji než ty páté dveře. A ještě je Logan hezčí.
Vzhledem k tomu, že ceny aut značek typu Škoda nebo Hyundai rostou na českém trhu šílenou rychlostí, tak se dá očekávat, že na tom nejvíce vydělá Dacie.
Dokud do Sandera dávali osvědčenou 12-istovku s 55(54)kW, tak se jednalo o celkem rozumnou koupi. Každé navýšení Euronormy sice jízdní projev vždy o trochu víc zmršilo, ale stále to bylo vhodné na nenáročné ježdění. Ale myslím si, že ten 3-válcový litr, co tam strkají nyní, bude velký propadák. S tak malým točivým momentem v takto velkém (těžkém) voze se z toho stane totální mrtvola. To už si prostě rozumný člověk snad nemůže koupit. A s 0,9 TCE už zase roste cena a klesá spolehlivost. No - uvidíme za rok.
Takže v těch testech, kde říkají, že to auto má překvapivý odpich, lžou? (Nevím, jen se ptám, četl jsem to na všech webech, co ten nový tříválec zkusili)
Mám Dačku z roku 2006, do dnes má najeto 340 tisíc. Jediný problém jsem zaznamenal že velmi často odcházejí kulové čepy řízení , ale pár nových stojí 500,- tak zase není co řešit. Jinak absolutně bez problémů. Výměna rozvodového řemenu včetně vodní pumpy a napínacích kladek a řemenu na alternátor, serovo a klima to celé se vejde do 3500,- což je cena poloviční proti domácím koncernu a jde udělat za odpoledne na chodníku na sídlišti , nejsou třeba žádné servisní přípravky . Prostě auto velmi jednoduchý a spolehlivý. Nevim co to auto vydrží , ale očekávám že půl milionu najezdim a pak to vyhodím
Tchan vlastni stejne auto - logan 2006. Motor je nejvetsi devizou auta, ale chytnul nejaky spatny kus a trochu opakovane zlobi chlazeni - unik z okruhu neznamo kde, cidlo teploty - uz treti beze zmeny, unik hydraulickeho oleje z posilovace rizeni a brzo odchazi podvozkove dily ac s tim jezdi malo a po hezkych cestach. Proste meli asi fakt smulu na konkretni kus, ptz jak ctu, tak tento model je dle jinych majitelu fakt nesmrtelny...
Kupec tohodle by si měl uvědomit, že si dal vlastňák. Čím míň škodovek se u nás prodá, tim nižší bude životní úroveň.
Takže se tu všichni plácaj po ramenou, jak si nastříleli vlastňáky.
Ono se ukáže za 10let, čí auta budou pořád použitelný. A který auta se budou ještě lesknout, ale už na dvoře kovošrotu. Já jsem měl fabii 10let a vydrželo to všecko. Na 300tkm šla do drtičky.
Rekl bych ze tech 10 let to da v pohode, a po 10 letech uz ma vetsina auto obecne cenu velmi malou....