- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak tedy na ježdění po městech a po dálnici jsou tímto vybaveni. A budou taky kupovat něco do lesa a hor?
Panečku, jak se dají pěkně rozfovrovat peníze ve státní firmě. Prosil bych trochu
skromnosti za peníze daňových poplatníků
Grand Vitara je poslední SUV s uzávěrkou a redukcí i jako ženská jsem projela všude(důležité jsou i pneu!). Manžel měl rok tohle Hjondé služebně a byl pouze naštvaný. Proč potřebují Lesy SUV, když chtějí jezdit do terénu, co třeba Amarok, Hilux apod? Ale asi jsem hloupá.
Grand Vitara je poslední SUV s uzávěrkou a redukcí i jako ženská jsem projela všude(důležité jsou i pneu!). Manžel měl rok tohle Hjondé služebně a byl pouze naštvaný. Proč potřebují Lesy SUV, když chtějí jezdit do terénu, co třeba Amarok, Hilux apod? Ale asi jsem blbá.
Vážení to nejsou auta pro lesníky na kontrolu do lesa, to nakoupili hlavně pro manažery jako služební vozidla, ale hlavně pro domácí využití .
Před tím měly lesy č.r. Suzuki Grand Vitara což mělo alespoň integrovaný rám, 20cm světlou výšku, uzávěru a redukci - prostě se počítalo s provozem v terénu.
Hjóndé je určeno jen pro boj s retardéry a obrubníky na městské periferii..
Grand Vitara je poslední SUV s uzávěrkou a redukcí i jako ženská jsem projela všude(důležité jsou i pneu!). Manžel měl rok tohle Hjondé služebně a byl pouze nasr...ý. Proč potřebují Lesy SUV, když chtějí jezdit do terénu, co třeba Amarok, Hilux apod? Ale asi jsem blbá.
Skodovka u nas ma velky vliv na zivotni uroven. Hjondé u nas zamestnava jen cvicene opice, kdezto skoda ma u nas vyvoj a krome mraku cvicenych opic zamestnava tez tisice inzenyru a to vetsina ceskych.
Tak ta sleva je samozřejmě těžko uvěřitelná. Pokud v tom nebude háček, tak si to lze vysvětlit jen obrovskou marží, kterou na tomto autě mají.
Přesto se člověk musí ptát, kolik v tom autě bude jezdit lesníků najednou. Jestli by jim opravdu nestačilo nějaké malé Suzuki. Pokud to tedy mají na ty okresky a občas zaparkovat na kraji lesa. Pořád by to vyšlo levněji i bez slev a hlavně nesrovnatelně levnější provoz.
nějak musí zvýšit prodej na českém trhu :-), reklama v TV byla drahá a neúčinná, takže raději prodají pod cenou státu, aby lidem ukázali, že jejich auta porazila škodovku ( ne kvalitou, ale dumpingovou cenou ), hned je velký nadpis v novinách a to vše zdarma
Pochopil jsem správně, že vítěz tendru nesplnil kriteria VŘ a vyhrál?
Pochopil jsme správně, že vítěz tendru byl určen bez možnosti vítěze reálně auto vyzkoušet?
No co se divím státní zakázka.
Do osmi měsíců mají být vozy vyrobené v moravskoslezských Nošovicích dodány. Jeden přijde včetně tříletého servisu na 372 763 korun bez DPH,“ uvedl Radovan Srba, obchodní ředitel Lesů ČR.
Takže vč.dph 451000 Ká se servisem......kdo z vás to má? Ty ale umí ,,smlouvat,,