- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takže celý ten US- bashing neměl úspěch, otravovali sice s nějakým softwarem a pokutami, nakonec ale sklapli jako kapesní nůž.
Tak doufejme, že koncern nevykazuje přehrání sw v cinklých autech jako nová auta
Hmmm, negativní reklama, taky reklama!!!
Informace stará již mnoho týdnů Teď pouze oficielně potvrzená.
A mimochodem VW byl největší už v roce 2015 až do dieslegate
Možná by si autor mohl dát tu práci a trošku ten koncern VW rozpitvat. Já jsem našel, že to bylo 5,99 mil. aut VW, 1,87 mil. Audi. Škodovku tam máme, Seat nevím, ale odhaduji +-600 tisíc...
Mám úsměv na rtech, když si uvědomím, kolik se u toho slavného VW nebo před tím GM na to množství skládá jednotlivých značek v porovnání právě s Toyotou. To potom ta čísla vypadají úplně jinak
Na druhou stranu některé značky mají téměř nulový příspěvek - Bugatti (pár desítek), Lamborghini (3 tis.), Bentley. Toyota je ale Toyota, Američané na ni nedají dopustit na rozdíl od VW.
Ktery rozumny clovek, krome dzihadistu, by si taky koupil Toyotu
Kvalita se vzdy prosafi.
Das auto!
Jen pro srovnání doplním:
Volkswagen 10,31 milionů (z toho Škoda 1,1 milionů)
Toyota 10,18 milionů
...
Hyundai 7,88 milionů