- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
vzdyt to bude 100 kc na 10 dni, to neni drahy. Pravda, ze pro naftaky to bude vyrazne horsi, ale asi Nemci nechteji, aby jim tam setrilci s naftou zbytecne smradili
Oddělení dálnic od ostatní silniční sítě (formou mýta) je největší nesmysl.
a) Ty peníze nejsou potřeba - např. ŘSD dostává sotva polovinu otho co se vybare jen na spotřební dani z paliv. Do silnic - zásadního systému pro přežití státu by mělo jít i DPH z paliv, automobilů atd. Stačí peníze neodklánět jinam než odkud se vybraly.
b) Popírá to hlavní důvod pro jejich stavbu - vyvedení dopravy z ostatní sítě a obcí.
Problém není mýto v Německu,ale výše mzdy v ČR.
Pro nás to bude jednoduše drahý.
Mně se ten návrh líbí, konečně se to obrací a budou víc platit lidé s naftou. Ještě u nás otočit zdanění paliv, aby se za benzin neplatila vyšší spotřební daň než za naftu a budu spokojen.
Já nechápu co je u nás komu do toho, co si Němci zavedou. Je to jejich interní záležitost. Když se to někomu nelíbí, nemusí tam jezdit. Leťte letadlem, jeďte přes Rakousko.
Proč to asi dělají ? Někdo ji musí zaplatit běžence. Ale ne z německé kapsy. Holt ta rovnost v EU není zcela rovná.
odhadovany zisk je 300-500mio, utecenci stoji rocne 20miliard eur. Jak se maji ostatni krajiny podilet? Navic Nemecko je nejvetsi prizpivatel do EU pokladny
kdyby tu vladl Trump bylo by to asi stylem... zadny poplatky platit nebudeme a kdyz, tak je zaplati Nemecko, neb uvalime 20% dan na dovoz, coz nam zdrazi nemecky zbozi min o tech 20% a zaplati to cesky spotrebitel
A proč to nezavedou i ostatní země?Jsme si přece rovni.
No ostatni zeme uz to zpravidla maji zavedene...