- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Celá kauza jasně dokladuje, že masový automobilismus kvůli své morální a technické zastaralosti není schopen nabídnout produkt důstojný 21. století. Na normálním trhu by takové automobilky zkrachovaly, ve skutečnosti jsou ovšem natolik provázány s vládami, že platí to samé co pro banky: too big to fail. Proto budou vlády v případě finančních problémů tisknout další bankovky, stavět z eráru další parkoviště pro onen smradlavý zevlující plech, poskytovat zvýhodněné úvěry a daňové prázdniny, dokud se těmi novými zastaralými plechovkami zcela nezadusíme.
Lidé se běžně na několik hodin denně zavírají do těch popelnic, vzájemně si překáží, smrdí si pod nos, dalších několik hodin denně na to všechno vydělávají. Naši předkové by to považovali za otroctví, dnes to nazýváme "blahobytem"
Pan je nejaky asocialni ekoterorista??
Ze strany USA je to pochopitelná ochrana vlastního trhu. Mají-li stanovená nějaká emisní pravidla, pak se musí dodržovat. VW si naivně myslel, že v USA, stejně jako v EU, platí pokrytecká legislativa, kdy nereálné legislativně dané emisní limity lze obcházet s plnou podporou zákonodárců, kteří si na tom rovněž notně přihřívali svou polívčičku. Bohužel, to co "funguje" v EU, nefunguje jinde.
Automobilkám to nevadí, dostávají od státu dotace.
Masový automobilismus je zřejmě nejvíce dotované odvětví.
A kdy budou platit ostatní výrobci?
Podvod s emisemi zjistili jenom VW, u těch ostatních je to diskutabilní, možná nesouhlasí emise, ale nemají nainstalovaný program, co to úmyslně obchází. Takže proč by měli něco platit.
Budou platit ještě 30 let po skandálu.Budou platit pořád