- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A Čím se řídíme mají v nové nenápadně dole v šedém. Asi aby tak nebylo poznat že samo ČD se dle SPPO neřídí vůbec body o kouření.
A co třeba platit v e-shopu rovnou penězmi, které mám nahrané na in-kartě (jako u průvodčího,nebo v pokladně)
Zase další platební systém
To technicky nejde. penize jsou ulozeny v čipu karty a pro platbu se musi karta dat na ctecku. kdyby to slo, tak uz to davno je.
Po vzoru konkurence????? Pane Sůro, vy si vážně už nevidíte do úst !!!!!
Je pravda, že ČD dosud v e-shopu přednabitý kredit neměly. Měly tam ale platbu pomocí PaySec, což se chovalo skoro stejně, s tím rozdílem, že se tím dalo platit i jinde, než u ČD.
Ovšem ČSOB, která PaySec provozovala, ho nedávno zrušila. Takže spíš byl kredit zaveden z tohoto důvodu, než kvůli konkurenci.
tak jsem vyzkoušel a OK přidání in karty bez problémů přidání dalšího cestujícího tež
tak super zatím spokojen...ještě vyzkouším na telefonu jak to bude vypadat...
prave vyzkouseno. když odhlednu od detinske grafiky (třeba znazorneni razeni vozu v souprave bylo ve starem eshopu mnohem vernejsi), je to velky posun vpred. jen bylo nutne se mezi dobitim kreditu a nakupem místenky odhlásit, v kosiku zustavala i po zaplaceni nabijena castka a místenku tam ne a ne dostat.
Vidím, že šli cestou asi jako zhruba ČEZ. V novém systému nejsou všechna data ze starého.
Na telefonu to nevidím... Ještě bych uvítal abych si na jeden účet dal víc in karet.
Abych řekl pravdu, tak z toho nového portálu moc nadšený zatím nejsem. Určitě je fajn, že došlo ke zjednodušení přístupu k e-shopu (osobně jsem do vyhledávače vždy rovnou psal "shop", aby mě to přesměrovalo na správnou stránku). Ale samotný postup mi nepřijde úplně nejšťastnější. Ano, vypadá to moderně, všechno je obrovské, všude je spousta volného místa. Ale pak má člověk něco najít. Sedím u počítače s rozlišením 1920x1200 a všechno je obrovský, ale než někam najedu, trvá to věčnost. Když dám detail spojení, tak musím rolovat, protože se všechny informace nevejdou na obrazovku (pravda, je to dáno přestupy). Navíc je tam zbytečně mnoho kroků. Vše by šlo tak nějak smrsknout. Co mě ale překvapilo nejvíce, je že i když se web tváří jako "mobile-friendly", tak není responzivní. ... Tak třeba příště, no.
Treba vyber prukazu.
Drive klik na droplist a kliknuti na IN25.
Ted klik na edit, tam klik na droplist, klik na IN25 a pak jeste klik na Hotovo.
Sorry, ale to je zjednoduseni jak cyp.
Ještě bych zapracoval na tom, aby jízdenka stála v kterémkoliv časovém okamžiku stejně a ne, aby si ji člověk musel kupovat měsíc dopředu, když chce cenu srovnatelnou s konkurencí
To si nesmíte kupovat lístky u Leo Express :)