Diskuze

České dráhy vylepšily e-shop, snadné rušení jízdenek teprve přijde

České dráhy výrazně zjednodušily nákup jízdenek přes internet a po vzoru soukromých dopravců začaly nabízet možnost koupit jízdenky přes nabitý kredit. Na rozdíl od konkurence ale rušení jízdenek nebude stále jednoduché, okamžité vrácení peněz má přijít v příštích měsících.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TZ

A Čím se řídíme mají v nové nenápadně dole v šedém. Asi aby tak nebylo poznat že samo ČD se dle SPPO neřídí vůbec body o kouření.

0 0
možnosti
Foto

J33a44n 90K83a39š84í79k

2. 2. 2017 6:26

A co třeba platit v e-shopu rovnou penězmi, které mám nahrané na in-kartě (jako u průvodčího,nebo v pokladně)

Zase další platební systém Rv

0 0
možnosti
VH

To technicky nejde. penize jsou ulozeny v čipu karty a pro platbu se musi karta dat na ctecku. kdyby to slo, tak uz to davno je.

0 0
možnosti
MV

Po vzoru konkurence????? Pane Sůro, vy si vážně už nevidíte do úst !!!!!

0 2
možnosti
RJ

Je pravda, že ČD dosud v e-shopu přednabitý kredit neměly. Měly tam ale platbu pomocí PaySec, což se chovalo skoro stejně, s tím rozdílem, že se tím dalo platit i jinde, než u ČD.

Ovšem ČSOB, která PaySec provozovala, ho nedávno zrušila. Takže spíš byl kredit zaveden z tohoto důvodu, než kvůli konkurenci.

1 0
možnosti
Foto

tak jsem vyzkoušel a OK přidání in karty bez problémů přidání dalšího cestujícího tež

tak super zatím spokojen...ještě vyzkouším na telefonu jak to bude vypadat...

2 0
možnosti
KL

prave vyzkouseno. když odhlednu od detinske grafiky (třeba znazorneni razeni vozu v souprave bylo ve starem eshopu mnohem vernejsi), je to velky posun vpred. jen bylo nutne se mezi dobitim kreditu a nakupem místenky odhlásit, v kosiku zustavala i po zaplaceni nabijena castka a místenku tam ne a ne dostat.

0 0
možnosti
PN

Vidím, že šli cestou asi jako zhruba ČEZ. V novém systému nejsou všechna data ze starého.

1 0
možnosti
Foto

Na telefonu to nevidím... Ještě bych uvítal abych si na jeden účet dal víc in karet.

0 1
možnosti
MZ

Abych řekl pravdu, tak z toho nového portálu moc nadšený zatím nejsem. Určitě je fajn, že došlo ke zjednodušení přístupu k e-shopu (osobně jsem do vyhledávače vždy rovnou psal "shop", aby mě to přesměrovalo na správnou stránku). Ale samotný postup mi nepřijde úplně nejšťastnější. Ano, vypadá to moderně, všechno je obrovské, všude je spousta volného místa. Ale pak má člověk něco najít. Sedím u počítače s rozlišením 1920x1200 a všechno je obrovský, ale než někam najedu, trvá to věčnost. Když dám detail spojení, tak musím rolovat, protože se všechny informace nevejdou na obrazovku (pravda, je to dáno přestupy). Navíc je tam zbytečně mnoho kroků. Vše by šlo tak nějak smrsknout. Co mě ale překvapilo nejvíce, je že i když se web tváří jako "mobile-friendly", tak není responzivní. ... Tak třeba příště, no.

6 0
možnosti
KP

Treba vyber prukazu.

Drive klik na droplist a kliknuti na IN25.

Ted klik na edit, tam klik na droplist, klik na IN25 a pak jeste klik na Hotovo.

Sorry, ale to je zjednoduseni jak cyp.

1 0
možnosti
MK

Ještě bych zapracoval na tom, aby jízdenka stála v kterémkoliv časovém okamžiku stejně a ne, aby si ji člověk musel kupovat měsíc dopředu, když chce cenu srovnatelnou s konkurencí :-)

0 3
možnosti
MZ

To si nesmíte kupovat lístky u Leo Express :)

12 0
možnosti