Diskuze

Dotace ani vlak nepomáhají, z Ostravy létá čím dál méně lidí

Ostravské letiště zatím marně bojuje o zákazníky. V době, kdy letecký provoz v Evropě houstne a celkově stoupl počet cestujících o více než šest procent, Mošnovu loni ubylo šestnáct procent zákazníků.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DH

Proto by bylo rozumné ukončit provoz vlaků ČD na letiště Mošnov a úsek Studénka-Mošnov Ostrava,Airport zrušit bez náhrady.Je to katastrofa.

0 0
možnosti
PJ

P19e88t62r 64J15a89n27s31a

5. 2. 2017 17:22

V tomhle státě je zvykem, že se budují nepotřebné věci a ty potřebné se neustále jen odkládají....

1 0
možnosti
LS

Trať do Mošnova potřebná je. Navíc stála jen půl miliardy, na rozdíl od jednoho kilometru cyklostezky v Praze za miliardu.;-)

1 1
možnosti
Foto

Mohou udělat to, co udělala některá jiná malá zahraniční letiště - zaplatily nějaké nízkonákladovce (např. Ryanair) za to, že otevřela nové linky a přivedla cestující.

Nevím jak je to nyní, ale před pár lety letěl z Ostravy kolega a říkal, že na to letiště se jinak, než taxíkem nedá dostat. Jestli jsem správně pochopil, nyní tam jezdí vlak, ale podle toho, co vidím v jízdních řádech, tak není přímé spojení ani z Prahy, ani z Brna, to by taky pomohlo (opět šance se domluvit s Jančurou nebo Leošem, nebo s cestovkami, co objednávají chartery - když se jim dají dobré podmínky, je šance letiště oživit).

1 0
možnosti
KB

Z Ostravy odleta hodne lidi ale malo se vraci z Mosnova pak cim dal mene...to je fakt kdyz si srovnam zivot v Brne a Praze Ostrava je mrtva.....

0 0
možnosti
VS

Možná mohla konkurovat, možná nemohla. Ostarava je zapadlá varta, to máte pravdu. Skutečnost je ale taková, že ostravské letiště slouží jednou do roka monstrózní přehlídce vojenské techniky a jinak je úplně k ničemu, stejně jako brněnské. Z Moravy se prostě do světa pravidelně a rozumně létat nedá. A nemyslím si, že by na tom změnila dotace na cokoliv.

0 0
možnosti
VS

Stačí se podívat, kam se dá z Ostravy letět a kam se dá letět z Katowic.

0 0
možnosti
LS

Ostravu ekonomicky odrovnal Klaus. Potom Katowice mají s okolními obcemi a městy v těsném sousedství víc jak milión obyvatel. Ostrava je na tom s okolím přes půl miliónů. Poláci tam navíc neměli náplavu nepřizpůsobivých. Myslíte si, že za těchto okolností mohla Ostrava Katowicím konkurovat?

2 0
možnosti
LS

Ještě bych chtěl dodat, že Ostrava je nejvytunelovanějším městem v ČR. A týká se to i okolí. Pro Ostravu byla privatizace průmyslu doslova zkázou. Jednak se to týká hornictví a s tím spojené drancování dolů a nevytěžené kvalitní uhlí, které kvůli hloubce nepřináší tunelářům patřičný zisk. A další statisíce ožebračených lidí v bytech RPG, které neměly být předmětem podnikání, ale měly být odprodány nájemníkům. Takovou ekonomickou genocidu nemůže přestát žádné větší město bez újmy, i když má Ostrava 300 tisíc obyvatel. Pozdravujte v Praze svého Klausíka a jeho institut.;-€Rv

2 1
možnosti
RJ

"nevytěžené kvalitní uhlí, které kvůli hloubce nepřináší tunelářům patřičný zisk"

Tím myslíte, že by se mělo uhlí těžit, i když se to nevyplatí?

1 0
možnosti
LS

To je tolik starostí. I kdyby tam nelétal jediný cestující, tak vlak stále jezdí do centra Mošnova. To je obec, která má víc jak 750 obyvatel. Tak že nevidím v tom problém.

Raději se starejte o to Španělské mega letiště, které bylo postavené za obrovských dotací a odkud nelétal jediný cestující. ;-D

0 0
možnosti
RJ

Do centra Mošnova je to ze železniční stanice 1,7 km pěšky. Tomu bych neříkal vlak jezdící do centra.

1 0
možnosti
JJ

J59i37ř31í 51J24i68r84s63a

4. 2. 2017 13:02

Z Ruzyně létá ročně asi 12 mil., takže myslet si, že z Ostravy to bude nějakých 13% je nesmysl, musel vidět každý, kdo to vidět chtěl

0 0
možnosti
AD

Asi chybí schopní manageři! Část cestujících volí odlet z Katovic!

1 0
možnosti