- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stavět ma domaci firma. FIRMA musi byt jedna ne s deseti přilepky kdy v připadě reklamace si problem přehazuji.Smlouva ma byt postavena na dohodnutou cenu auž žadne navyšovani.
Vzhledem k tomu, kolik stovek kilometrů dálnic Poláci postalivili v posledních 20 letech se dá říct, že to umějí. A krajina i geologie v okolí Přerova není zas tak odlišná od Polska, za mě dobré. Horší jak Eurovia na Ostravsku už to být nemůže.
No tak,jak to tady chodi,tak to dostane ta firma nejlevnejsi.Dopadne to tak,ze ta cena pri podepsani kontraktu,se behem stavby nekolika nasobne zvedne.Tak ze si udrzime primat ,za nejdrazsi vystavbu dalnic a nejpomalejsi.
a kde ji tam vidíte mezi uchazeči ?
Klidně ať to Poláci vyhrajou :) Když se jede na Ostravu do Polska, tak jde vidět, kdo to jak udělal. V ČR nová dálnice max. rychlost tuším 100 km/h zvůli zvlnění, přejedete do Polska a krásné 3 pruhy bez vad :P
Doufám, že Turci či Číňané nevyhrají.
Eurovia jako zájemce je vyloženě drzost nebo provokace. To jako doufají, že na zmršenou D1 z Ostravy do Polska se již zapomnělo?
to hosi nepujde, my jsme ohromne specificky trh a prostredi.
A jak by to Turci dělali když by byl Ramadán a přes den se nepracuje a u nás zase se dálnice v noci nestaví