Diskuze
Velká vodíková revoluce? Stát zkoumá, jestli lidé chtějí jezdit na vodík
Děkujeme za pochopení.
V17á53c81l93a45v 34H47e51l57l33e54b28r16a41n37d
Kasický příklad jak přihrát nějakému známému mega ze státních peněz. Ale to se považuje v české kotlině za normální a nikdo se nad tím ani nepozastaví.
L76u23d95v63í46k 14G56a24j14d20o82š47í51k
Vodík je jednoznačně palivo budoucnosti. Auta na baterky jsou slepá cesta.
Hlavní výhoda vodíku spočívá v tom, že ho můžete vyrobit kdekoliv, kde máte el. energii a vodu. Bez odpadů a bez závislosti na zdrojích nerostných surovin.
Druhá výhoda je, že ho je spousta.
H92o14n75z91a 13T90a64r
Budoucnost patří kombinací pohonů a paliv .
Elektromobil je drahý ? Jenže automobil s vodíkovým palivovým článkem je ještě dražší a složitější .
Po více než třech letech příprav otevřel Ústav jaderného výzkumu (ÚJV) ve spolupráci se společností Linde Gas první vodíkovou čerpací stanici v zemi. V roce 2009 zahájila provoz první čerpací stanice čistého vodíku v Neratovicích. Po více než třech letech příprav ji otevřel Ústav jaderného výzkumu (ÚJV) ve spolupráci se společností Linde Gas. Náklady na její vybudování byly zhruba 83 milionů korun.tři čtvrtiny z toho pokryly dotace od státu a EU.
Kolik dalších vodíkových šerpacích stanic se od té doby postavílo
M41i97c78h64a40l 91T22o66m27i66n84s25k42ý
Vodík se vyplatí už dnes, narozdíl od elektromobilů.
G85e95o58r52g 57K62o25m25b75e95r78e43c
vodik ma budoucnost a staci se kouknout na dokument o F-Cell (Mercedes) a jeho 3 vozy co absolvovali bez zavad a poruch cestu kolem sveta. A to je uz 6 let zpatky.
https://www.youtube.com/watch?v=pxZuOt2QYDk&list=PLF77D03274840E8F1&index=9
Navic Francouzi a Nemci cpou do vyzkumu a vyvoje jaderny fuze miliardy Eur. Nevim jak na tom jsou rusaci s svym Tokamakem, tam to nejak utichlo. Jestli se nemcum a francouzum podari v roce 2025 rozjet ITER tak je svet s energii do budoucna za vodou a velbloudari pak muzou zas kseftovat misto ropy s velbloudama a ovcema.
J32a53n 91P89o95k46o34r67n14ý
Vodík má budoucnost v případě, že se vyřeší ekonomická a bezpečná výroba, stejně jako přechovávání a využití. To je zatím v plenkách a na takové úrovni, že to nelze hromadně nasadit. Do té doby to bude jen zbožné přání.
R96i55c90h34a25r14d 12T30r94e12f53i95l
Předpokládám, že ta studie za ty peníze bude na ručním papíru, v kožené vazbě se zlatým tiskem a obložena kameny od Swarovského. Totálně vyhozené peníze. Ťokovi úředníci opravdu nemají co dělat. Nedávno řešili cenu jizdenky hyperloopu mezi Prahou a Brnem.
L23u69d13v69í98k 65G43a30j72d87o77š34í82k
Vy budete patřit k těm, kteří čas strávený nad sepisováním odborného textu nepovažují za práci a hledají proto hodnotu v materiálním výstupu.
Je to asi jako kdybyste oceňoval obraz podle toho, kolik stály barvy.
Tím samozřejmě neříkám nic o tom, jaká bude kvalita této konkrétní studie.
J42a40n 59H93r81u84z64a
A pokud bude výsledkem té zbytečné studie kladné vyjádření občanů tak státb ude dělat co? 1. Začne vyrábět automobily? 2. Začne stavět vodíkové tankovačky? 3. pořídí výrobnu vodílu? Věřím, že ani jedno z toho.
Z54d11e71n89ě10k 71D93u57f48e38k
Hm studie to bude určitě za ty prachy pěkná. Jen chci dodat, že nejen na venkově, ale i ve městech by si to třeba rádi pořídili, aby se mohli dostat do práce novými vozidly, ale to podstatné je za co si to pořídí. Dnes tito lidé jezdí starými olítanými auty nebo tím, co je na trhu nejlevnější přibližovadlo jako Dacie, Hyundai, atd. Pokud se kupní síla nezmění je tato studie zbytečná. Možná MHD ve velkých městech by to možná zajímalo.
R56a38d75i35m 42K63ř67i47v76á71n34e66k
Rád bych odpověděl v průzkumu oblíbenosti utrácení dotací za drahé studie.
P23e10t41r 43G68o88l44i18c71h
Kdyby si věděli, jak je to s utěsněmím vodíku, tak by to ani nezadávali.
J21a96n 68H68r41u79z98a
Pořizovací cena auta, ztráty vodíku z nádrží, neefektivní výroba elektrolýzou jsou zatím ty největší překážky. Výhodou je neexistence klasického motoru dík spalovacím článkům vyrábějící elektřinu a absence množství baterií. Dojezd na jednu nádrž je 1000 km ovšem cena 1 km oproti benzínu je dvojnásobná a to počítáno bez jakékoliv daně.
V93l48a71s33t59i98m76i54l 93H16a97l95b36i43c17h
Teď ještě vyrešit ekonomické řešení získávání vodíku.
L92u30k43á58š 89N67o37v35o68t14n29ý
To nestačí vrazit dva dráty od elektřiny do vody?
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
Česko díky členství v EU zbohatlo. Poláci z něj ale vytěžili víc, říká analýza
Za dvacet let od vstupu Česka do EU se podařilo zvýšit životní úroveň vyjádřenou v HDP na obyvatele...
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Ovocnářům hrozí bankroty. Mrazy ceny určitě ovlivní, hlavně jablek, říká jejich šéf
Pěstitelům ovoce hrozí kvůli mrazům bankroty, říká předseda Ovocnářské unie ČR Martin Ludvík....
České dráhy vydělaly téměř čtyři miliardy korun. Tahounem byla osobní doprava
Státem vlastněné České dráhy dosáhly v loňském roce hrubého zisku 3,8 miliardy. Na rozdíl od...