Diskuze

Čínský letoun C919 vzlétne ještě letos. Chce konkurovat Airbusu a Boeingu

Čínský dopravní letoun C919 by po letech odkladů mohl svůj první let uskutečnit v první polovině tohoto roku, všechny velké testy už má totiž za sebou. Uvedla to v pondělí čínská státní média. Stroj C919 je prvním velkým dopravním letounem, který byl vyvinut v Číně v souladu s mezinárodními standardy, konkurovat by měl dopravním letadlům od firem Airbus a Boeing.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DR

Zatial nie je dôvod na paniku v centrálach Airbus a Boeing . Ale v roku 2037 by som to už netvrdil .

Presne ako , že v roku 2027 sa prestaneme smiať z čínských aut.

PS. A trvať to bude kratšie ako naše uškrnky z japonských aut / dobre pamätám - Japonec až nakonec!/, a korejských aut / pamätné auto Hunday Pony !/.

0 0
možnosti
MB

fotka č.5 - zkuste najít v hale někoho kdo nemá ruce nad hlavou a nefotí si to letadlo na mobil....;-D

1 0
možnosti
VB

Comac na to letadlo nemá přes 500 objednávek, ale zhruba sto, zbytek jsou opce. Velká část objednávek je od leasingovek a s jednou výjimkou jen čínských. Takže ti, co píšou, že by do toho nevlezli, pokud se nechystáte do Číny, tak se nemusíte bát. Pokud se do Číny chystáte, tak je to váš boj. Podobnost s Airbusem není jen věcí fyzikálních zákonů, ale také existencí výrobní linky Airbusu v Tchien-ťinu ;-D

Pokud jde o narušení duopolu Airbusu a Boeingu, tak kanadskému Bombardieru věřím víc než Comacu a Irkutu dohromady....

1 1
možnosti
SP

S48e51i93d25l 36P84e31t49r

6. 2. 2017 22:08

Bombardier se do kategorií B-777/787/A 330/350 cpát určitě nebude zvlášť když mu jak boeing i airbus "jeho" třídu pomalu ale jistě dobrovolně vyklízí. A S-100 se na západ od Donbasu taky rozhodně neprosadí ... Comacu ale stačí v podstatě vnitřní trh a ani nebude muset řešit ty stovky milionů za certifikaci neb to bude jedna bumážka od ÚV ...:-)

0 0
možnosti
LJ

Statni komunisticka firma prodelala testy u statni komunisticke agentury a dopadlo to na vybornou.:-) Ja bych do toho nevlezl.

3 0
možnosti

J58a65n 30Š29á80l25e62k

6. 2. 2017 19:01

Tamty na kterejch je napsano siemens?

0 0
možnosti
Foto

Copyright Airbus A-320. :-)

2 0
možnosti
DJ

Stale stejná pisnicka tech kteri si stale slepé mysli ze Čína je konec sveta a vsichni povolena v bahně pěstují ryzi.

Zjistěte si kdo posledni dobou zacina byt tahounem inovaci a tahne technologie !

A to ze vetsina z vas kupuje levné shity a pak brečí nad kvalitou je jen a jen jejich problem ....

1 1
možnosti
RS

Beru Vás za slovo. V jakých technologických inovacích hraje Čína prim?

1 0
možnosti
JU

J50i40ř91í 89U13r95b73a78n

6. 2. 2017 17:57

Tak jak jsem se svezl z Pekingu do Guagzhou (Kanton) v listopadu, tak by mi nečinilo problém do tohoto letadla nastoupit a prolétnout se

0 0
možnosti
MK

Počkám až jich pár spadne a vychytají blechy. Do té doby se jim budu raději vyhýbat : )

5 1
možnosti
OU
SP

S24e17i54d19l 85P90e48t24r

6. 2. 2017 17:49

S nějakými závěry by bylo dobré počkat, jestli to získá certifikaci především FAA a EASA a pak se uvidí.

Jestli začnou se zkušebními lety letos tak ty dodávky ve 2019 je hóódně optimistický scénář, resp . přání z kategorie těch zbožných ..

5 0
možnosti
JL

J36a15n 25L74u78k35á75š

6. 2. 2017 18:05

Vzhledem k tomu, jak se do toho hrnou zapadni dodavatele avioniky, tak to tyto certifikace nejspis ziska.

1 0
možnosti