- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zatial nie je dôvod na paniku v centrálach Airbus a Boeing . Ale v roku 2037 by som to už netvrdil .
Presne ako , že v roku 2027 sa prestaneme smiať z čínských aut.
PS. A trvať to bude kratšie ako naše uškrnky z japonských aut / dobre pamätám - Japonec až nakonec!/, a korejských aut / pamätné auto Hunday Pony !/.
fotka č.5 - zkuste najít v hale někoho kdo nemá ruce nad hlavou a nefotí si to letadlo na mobil....
Comac na to letadlo nemá přes 500 objednávek, ale zhruba sto, zbytek jsou opce. Velká část objednávek je od leasingovek a s jednou výjimkou jen čínských. Takže ti, co píšou, že by do toho nevlezli, pokud se nechystáte do Číny, tak se nemusíte bát. Pokud se do Číny chystáte, tak je to váš boj. Podobnost s Airbusem není jen věcí fyzikálních zákonů, ale také existencí výrobní linky Airbusu v Tchien-ťinu
Pokud jde o narušení duopolu Airbusu a Boeingu, tak kanadskému Bombardieru věřím víc než Comacu a Irkutu dohromady....
Bombardier se do kategorií B-777/787/A 330/350 cpát určitě nebude zvlášť když mu jak boeing i airbus "jeho" třídu pomalu ale jistě dobrovolně vyklízí. A S-100 se na západ od Donbasu taky rozhodně neprosadí ... Comacu ale stačí v podstatě vnitřní trh a ani nebude muset řešit ty stovky milionů za certifikaci neb to bude jedna bumážka od ÚV ...
Statni komunisticka firma prodelala testy u statni komunisticke agentury a dopadlo to na vybornou. Ja bych do toho nevlezl.
Stale stejná pisnicka tech kteri si stale slepé mysli ze Čína je konec sveta a vsichni povolena v bahně pěstují ryzi.
Zjistěte si kdo posledni dobou zacina byt tahounem inovaci a tahne technologie
A to ze vetsina z vas kupuje levné shity a pak brečí nad kvalitou je jen a jen jejich problem ....
Beru Vás za slovo. V jakých technologických inovacích hraje Čína prim?
Tak jak jsem se svezl z Pekingu do Guagzhou (Kanton) v listopadu, tak by mi nečinilo problém do tohoto letadla nastoupit a prolétnout se
Počkám až jich pár spadne a vychytají blechy. Do té doby se jim budu raději vyhýbat : )
S nějakými závěry by bylo dobré počkat, jestli to získá certifikaci především FAA a EASA a pak se uvidí.
Jestli začnou se zkušebními lety letos tak ty dodávky ve 2019 je hóódně optimistický scénář, resp . přání z kategorie těch zbožných ..
Vzhledem k tomu, jak se do toho hrnou zapadni dodavatele avioniky, tak to tyto certifikace nejspis ziska.