Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Drážním regulátorem má být Kodym, navrhuje Ťok. Vláda ho poprvé odmítla

Někdejší šéf Drážního úřadu Pavel Kodym má být podle ministra dopravy i dvou výběrových komisí novým předsedou Úřadu pro přístup k dopravní infrastruktuře. O jeho jmenování měla ve středu rozhodovat vláda, která ho už ale jednou odmítla. K projednávání bodu se ale nedostala.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R23o25m66a96n 74J49e43s86c26h47k73e 9798455987655

Jsem velmi nespokojen se zastavováním řádných vlaků podle jízdního řádu aby mne mohl předjet nějaký náklad. Stává se 2-3 krát za týden a ujede nám přípojový vlak v Brně Židenicích. Ale SŽDC ráda vydělává.

Regulační zdravotní poplatky také nic neřešily.

Akorát dobrý byznys pro někoho.

0/0
9.2.2017 17:23

M98a35r79t20i66n 93I37r52e14i42n 5710562480292

Kodym? Výborná volba.

A když si vezme za náměstka PéBéChá, nebude to mít chybu.

0/0
9.2.2017 8:06

O80n63d26r94a 54P80a67ř43í26z49e11k 7821909665502

Pan Kodym je odborník, není politik. A to se stále nenosí.

0/0
8.2.2017 23:07

J87i86n33d19ř15i62c31h 25B65e57r87o93u43n12s79k78ý 3939626293816

Výběr drážního regulátora začíná být nekonečným a zajímavým příběhem. Minulé výběrové řízení bylo kuriózní už tím, že uchazeči se přihlásili v uzavřených obálkách a dávno přede dnem D, čili konání testu a pohovoru se z médií dozvěděli o tom, kdo se hlásí a kdo byl vyřazen. Další zajímavostí je, když jinak velmi málo sdílný člověk hovoří jako kniha a úspěšně se vypořádává s jednou otázkou za druhou. Pikantností na závěr je, že jsme se opět z médií dozvěděli, jak dopadli uchazeči, a to v době, kdy o tom ještě oni sami nevěděli.

+2/0
8.2.2017 21:33

J30a33n 78S62ů18r97a 4575463923852

není to jen z médií, visí to od rána v eklepu:))

0/0
8.2.2017 22:15

J56a88n 74H31o88r75a 6237671536

Kodym je bezpochyby odborník se zkšeností, nicméně by mě docela zajimalo zdav uź je řádným členem babišstrany či jen věrným sympatizantem ANO....

+2/−1
8.2.2017 15:07

M84a77r82e47k 11M91a61r84t22i91n 8709484736910

Hádám, že není. Který jiný z nabízených je ale větší odborník? Žádný.

+3/0
8.2.2017 16:13

M18i13r93e10k 75Z30á40v41o42d48n51ý 7882447180648

Ten Ťok je ale vážně kolovrátek. Zjevně by nejprve prospěla změna na jeho pozici :)

+1/−1
8.2.2017 14:31

J28a42n 77S12ů11r43a 4685383623402

Probehla 2 výběrová řízení, obě se stejným vítězem. Měl tam navrhnout nějakého kamaráda nebo co je špatně?

+3/−1
8.2.2017 16:43

R87o26m88a54n 52J91e20s36c57h42k88e 9498345347335

Není mne jasné, co chce regulovat ? Pokud má vlak objednanou dobu a SŽDC pustí před osobák náklad a díky tomu lidé přijdou pozdě do hokny.

To samé byly regulační poplatky u doktorů. Neřeší vůbec nic.

Dříve byly soukromé dráhy komplet. Vozidla i tratě.

0/0
9.2.2017 19:31

K44a29r59e50l 68V97e89č27e25ř83a 8393406597576

Očividně nerozumíte něčemu,co kritizujete. Zaměstnanci SŽDC nedělají nic špatně,naopak byli by finančně postihováni,kdyby ty Vámi proklínané náklady nechali jet za vlakem nižší kategorie,což je vnitrostátní Os.Mezistátní nákladní expres má totiž podle parlamentem schváleného dopravního řádu drah přednost mj.i před vlaky Os.A jejich dopravci si za to i hodně připlatí,takže jsou prostě v právu.Vítejte v tržní ekonomice.

0/0
10.2.2017 21:01

R12o63m60a11n 89J49e71s96c52h91k24e 9278655987885

To že má Nexák přednost to vím. Že zákon není dobrý také vím. SŽDC vydělává to je také pravda. Kdo jede načas má jet načas. Kdo je zpožděn ať čeká.

0/0
10.2.2017 21:43

K15a77r72e78l 22V83e28č84e97ř32a 8803406237346

Až se změní zákon,žádný problém.Do té doby je to víte kde.Bohužel.

+1/0
10.2.2017 21:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.