Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

O69t92a63k32a71r 25Z71e82m62e75k 3666634431569

Zákony by měly reagovat na realitu, třeba požadavek na zkoušky z místopisu pro taxikáře....Dávalo to smysl v době, kdy nebyly navigace, ale dnes ?

Chápu, že normální taxikáři jsou naštvani, že pro ně platí přísnější pravidla než pro řidiče co jezdí pro Uber.

Spíš by to chtělo usnadnit život klasickým taxikarum, než zprisnovat Uberu.

To samé taxametr - když stejnou práci, ale líp, bez šizení, zvládne mobilní aplikace, tak proč by jí nebylo možné užívat jako plnohodnotnou alternativou ?

+6/0
doporučit
13.2.2017 12:31

J63a80n 89V91a53l91o42u21c56h 6902297698180

problém je, že uživatelé "spolujízdy" nechápou (nechtějí pochopit) co to spolujízda je.

TAXI: zákazník někam potřebuje z bodu A do bodu B a hledá někoho, kdo ho odveze. Tedy první je POPTÁVKA

SPOLUJÍZDA: někdo jede z bodu C do bodu D. Má místo a autě a veřejně ho nabídne pro případ, že má někdo stejnou cestu. Tedy první je NABÍDKA.

Čili "zavolám si UBER" je vlastně popření tohoto principu (aneb přes apku si zavolat tramvaj, MHD je vlastně taky spolujízda, by nikoho asi nenapadlo). A o tom celý spor je - pokud to bude spolujízda, nechť je volná. Pokud někdo primárně (na něčí poptávku) jede někam, kam by nejel, a vezme si za to odměnu, je to podnikání.

+6/−1
doporučit
13.2.2017 9:26

Ř16e54h48o59ř 38V89l44a32s80á11k 2794274911726

Regulace spíš snižovat.

Já fakt nepotřebuji, aby taxikář měl úřední posvěcení. Ani stát to nepotřebuje - ten potřebuje jen aby taxikář (ať už plnouvazkový nebo sdílející) řádně odvedl daně.

U hotelů totéž. Nepotřebuji, aby mi stát zajišťoval kvalitu hotelů, ani stát to nepotřebuje.

+6/−2
doporučit
13.2.2017 8:17

J21a57n 76K29u35b50a25l25e34k 4619430333606

Jee, zase další regulace. No proč ne. Však my se do toho ekonomického ráje proregulujeme. To by bylo soudruzi aby ne...

+13/−10
doporučit
13.2.2017 4:47

L32a36d81i17s40l52a54v 63L75a17k37e17r 2343529225416

Ouředníci se probudili, jako obvykle pozdě. Viditelné je to zejména u přepravy osob. A namísto toho, aby stát podporoval tyto aktivity, stará se zejména "aby zároveň nepoškozovaly tradiční podnikatele".

Takže jde o levičácké řízení ekonomiky a o shora nařízené rozlišování po socialistickém způsobu. Oni ti levičáci nic jiného neumějí než regulovat, regulovat, regulovat.

+12/−9
doporučit
13.2.2017 4:52

V98o88j21t35a 98L68e10j98s23e98k 1441665909389

Vtipny je, ze kdyz sem nekdo/neco prijde z vychodu, nedodrzuje to nase zakony a chce to, abychom se mi tomu prizpusobili, tak se najde dostatek lidi s militantne odmitavymi nazory. Kdyz nekdo/neco prijde ze zapadu, tak dost mozne titez lidi obhajuji nezakonne chovani a kritizuji ceskou pravni upravu. No neni to nabednu? Uber je super myslenka, ale nebudu to pouzivat, dokud se nezacne aspon snazit byt legalni, ta arogance mi vadi. A to ze to jde, kdyz se chce, ukazuje treba Liftago.

+3/0
doporučit
13.2.2017 11:30

P23e96t94r 65A82s10c53h28e72n85b48r28e56n80n68e91r 6275253722131

Limit přivýdělku by asi byl nejjednodušší

+3/0
doporučit
13.2.2017 8:09

F92r61a54n22t34i32š67e80k 17N27e52v20a96ř84i78l 7233209397865

Ta fotka toho svazáka mě zkazila dnešní ráno......

+3/0
doporučit
13.2.2017 8:07

M38a41r55t69i47n 49K60u50d53r27n53a 3179266509280

Docela by me zajimalo, jaj by se zmenil vyber dani, kdyby se veschny krome DPH zrusily, ve vysledku to co by podnikatel neodvedl na jiych danich by odevzdal na DPH.

A co se tyka regulaci, tak proste, vseho moc skodi.

+2/0
doporučit
13.2.2017 8:01

D35a30n44i49e52l 57R76o85z47s65n68y94o 5180589945898

Ono to przneni sluzeb je videt i u portalu jako Aukro, kde to bylo puvodne o odprodeji prebytecnych veci, nyni je to samy cinsky preprodej :( A i kdyz provozovatel by mohl zakrocit, stejne jako AirBnB u tech majitelu bytu co jsou v pronajmu >x dnu v roce, tak tak necini, protoze si hledi sveho zisku - coz jsou vzdy procenta. Mozna by zakon mel byt postaven proti-pasacky, ze masove zprostredkovani neni podnikani. To je totiz prizivnictvi :)

+2/−2
doporučit
13.2.2017 9:50

J77i17n85d84ř73i61c16h 84M74i84t71t27e37r 6884725451926

Zákazníkovi je celkem jedno zda je to spolujízda či ne. Chce být přepraven levně, rychle a bezpečně. Kdo to umí, měl by na trhu vyhrát. Regulace jenom škodí.

+1/0
doporučit
13.2.2017 23:36

P55ř66e53m92y74s89l 43H79r63o68m31a81d80a 2644416938321

Tak mi prosím někdo vysvětlete na co je EET ?

Na sdílené "podnikání" lze přejít téměř ve všech oborech. Každé kontrole stačí tvrdit, že podnikáte příležitostně a do určitého limitu. To nelze vyvrátit. to není v silách úředníků.

Naopak, kdo by zůstal u klasického podnikání, tak nemá šanci konkurovat. Jen by mne zajímalo, kdo bude platit daně?

0/−1
doporučit
13.2.2017 8:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.