- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Škoda, že ŠKODA nevyrábí auta typu Citroen Berlingo nebo Renault Kangoo. Šel bych do toho.
O roomstera nebyl zájem, a když měl být nahrazen caddynou tak to zase nedávalo ekonomickou rovinu.
Sic škoda není "moje" značka auta, dávám přednost jiným, tak se mi to čte dobře a držím škodovce palce.
Škodě se daří, protože v cizině (kromě východu) vědí, že jde o německé auto.
Tak to je super, ze nemecka schade je uspesna, to jsme tady v CR opet hrozne stastni
při představě, jak jsi měl rudo před očima, když jsi četl tento článek a následně psal tento příspěvek, se "vesnické dvorky" otřásaly hurónským smíchem a výrobní haly v MB hrozily zřícením.....
O tom, že je škodovka úspěšná, nemá cenu diskutovat. Ovšem to srovnání je značně nevypovídající. Je rozdílem být na prvním místě v Lucemburku, Lichtenštějnsku, Andoře nebo San Marinu, nebo naopak v USA.
je to rozdíl pokud se hodnotí celkový objem prodejů, pokud je řeč o umístění v žebříčku na určitém trhu, tak prostě první nebo poslední místo je buď úspěch nebo neúspěch, protože na tom malém trhu je ta konkurence obdobná jako na nějakém větším....a ten první tam prodal prostě více jak ten poslední....
auto je spotřební věc, je to hromada plechů, které rychle ztrácejí hodnotu a poměrně rychle zrezaví a rozpadnou se. Z nějakého důvodu významná část populace, u nás, s tímto šrotem spojuje svojí identitu a přisuzuje mu téměř mytický význam, překračující jeho základní funkci, což je dostat mě bezpečně a spolehlivě z místa A do místa B. Teď bych měl dostat spoustu mínusů, protože jsme na diskuzi o autech..
Souhlas, nicméně plně respektuji ty, kteří se s autem identifikují. A ačkoli mám auto taky za kus plechu, plastu a nějakých hejblat, tak se rád kouknu, vyzkouším a zhodnotím rozdíly. I obraz na stěně přece není jen plátno a trocha té barvy.
Mně docela překvapil Hnújdaj Tuscon.
Jo, povedl se design na jedničku, ale že bude až takhle úspěšný... to bych nečekal.
Škoda je na pódiu nejčastěji. Nejčastěji taky na dálnici v levém pruhu a pokud možno v mrtvém úhlu. Škodu nebrat. A nezapomeňte se mne hned zeptat v čem jezdím. Určitě ne v ojetině a už vůbec ne s litrovým tříhrnkem.
Vzhledem k procentualnimu pomeru Skodovek u nas ji asi opravdu v levem pruhu vidite nejcasteji. Je to docela logicke... Na druhou stranu se v levem pruhu velice casto objevuji i znacky, ktere u nas prodejum rozhodne nedominuji. To me prijde jako mnohem vice vypovidajici informace
Mrzí mě, jak málo jsou běžná auta customizovatelná. Prostě tady jsme ti něco uplácali, ber, nebo nech být (viz maska nové octavie, čumák FII, nebo ta zadní světla do špičky, která nejsou ošklivá, ale z módních důvodů je má dnes snad 8 aut z deseti). Vyber si z pár barev, tři stupně výbavy, motor jen takový, který ti dovolíme z obchodních důvodů (stejně sis určitě přál 0,9 tříválec).
Přitom třeba zásadní vliv na vzhled auta má každý detail přední a zadní masky. Umím si krásně představit, jak si v konfugurátoru vyberu třeba z pěti verzí snadno vyměnitelných masek a získám tak auto s výrazem, který mi vyhovuje.
Customizace přináší náklady do výrobního plánování a celkově neulehčuje koncept štíhlé výroby ... pochopitelně by to šlo, ale za víc peněz
Škoda je průměrně drahý vůz s průměrnou kvalitou. A to nemyslím nijak hanlivě. Nenadchne, neurazí, tak to prostě je. Jezdím již druhou služební Octavií a kromě pravidelného servisu není třeba ničeho dalšího. Faktem ale je, že prostým pohledem do ceníku a na technologii, kterou Octavia nabízí lze koupit ve stejné výbavě a motorizaci o dost levnější vozy. Namátkou Megane, Astra. Navíc lze v těchto vozech pořídit lepší technologii, kterou koncern ze strategických důvodů do Octavie nechce dát. U O 3 před faceliftem či Superbu např. full led světlomety, apod... O kvalitě bych nijak nediskutoval, nové vozy jsou beztak v záruce a reklamace budou stejné či podobné u všech mainstreamových automobilek. Tisíc zákazníků, tisíc chutí, a je dobře, že je z čeho vybírat...
Coz je zcela logicke. Vzhledem k postaveni znacky na nasem trhu muze klidne mit cenikove ceny drazsi nez konkurence a stale se bude prodavat nejvice... na jinych trzich je pak strategie jina...