- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Lidičky, uvědomte si, že vodíková auta jsou taky elektromobily. Takže mají elektromotory.
elektromotor a akumulátor
http://auto.idnes.cz/toyota-mirai-c9x-/ak_aktual.aspx?c=A141118_230048_ak_aktual_fdv
Tak si myslím, že je to jasné. Babiš se vyprdne na řepku a jde do baterek. Dopadne to jako obvykle, dolních 10 milionů bude přispívat několika jednotlivcům na nákup elektrického mercedesu. Tedy doufám, že nepůjdeme norskou cestou a nezdražíme běžná auta na úroveň elektrických.
V severních Čechách u Cínovce máme světově významná ložiska lithia. Takže to není fantas, místo lithia můžeme vyrábět a prodávat přímo akumulátory.
V konečném efektu by auta pro 4 lidi s dojezdem 200 km na jedno nabití mohla stát polovičku toho, co dnešní Fabia.
Lithium je stejně materiál budoucnosti, pro ČR srovnatelné s ložisky ropy- republika by mohla zbohatnout. Ale nějak nám chybí ti Trumpové...
Pořád to visí na baterkách, takže zatím dost nepraktické a drahé
Jako druhé auto v domácnosti, na zajetí k Lidlovi, do práce, k doktorovi je malé elektroauto jistě dostačující. Do hor, k moři pak potřebujete zatím diesel, ten má nejmenší spotřebu, tudíž zatěžuje nejméně životní prostředí.
Tvl, kdo tuhle masírku na tu "elektrickou sebranku" platí?
To je už pomalu horší jak za Dr.Josepha G. či Rudého Práva neblahé paměti ...
Informace o tom, jak Mercedes mění výrobní proces je horší než Goebbels? Co prosím?
Já jsem fanda elektrických koloběžek. Podle mě mají větší smysl než elektroauta, řeší problém poslední milé od veřejné dopravy a dají se nabíjet že zásuvky. V USA je desítky druhů a slušný boom, u nás to nikdo nepodporuje.
Tak si konzervy myslete co chcete....ale opravdu ty kecy o tom, jak tu mnozí říkají...chci mít komfort benzínového motoru za podobnou cenu.....fajn...ještě to pár let potrvá, ale bude to....a pak ...hádám, že plno těch co chtějí ten komfort také chtějí mít v centru města čistý vzduch že? ale ono něco proto udělat..neee...to se nám na smradlavýho nafťáka nesmí sahnout...takže bych to řekl jinak...buď můžete zůstat u motoru na fosilní paliva...a pak díky horšícímu se smogu ve městech dojde k regulaci jízdy aut a nebudete moc jezdit vůbec...a nebo budete jezdit s elektroautama...je to na vás...já bych do centra nepustil ani motorku...ten smrad je už dost velkej.
V centru měst dnes žije málokdo.
Jinak jak úžásná je elektromobilita je vidět na Izraeli. Udělal všechno,aby se závislosti na arabské ropě zbavil, masivní státní podpora, stanice výměny baterií a firma Better place. No firma zkrachla a Izrael se závislosti nezbavil.
Základ je snížení ceny baterií a ta klesá radikálně a ještě dále klesat bude. Elektromobil je samo o sobě daleko jednodušší a spolehlivější systém bez tisíců mechanických nesmyslů, co se můžou pokazit.
Hádám, že manažery automobilek tlačí Brusel bez ohledu na to, že je elektromobilita zatím dost velký nesmysl. No my to Rusko s jeho ropou položíme i kdybychom se měli vrátit do středověku.
Před 10 lety si mysleli lidi z oboru, že je to nesmysl. Dneska si už myslí jenom neimformovaní, že je to nesmysl. Za 10 let si nebude nikdo myslel, že je to nesmysl.
Hurá, sláva, bzzzz je lepší než vrrrr, a my buďme vdečni za každý krok, který nás posune blíž k nové realitě :)
Ja si to predstavuji tak, ze prijedete na stanici a tam vam do auta strci nabitou baterii a prazdnou si nechaji. Pak nemusite na nic cekat a jedete dal driv nez by jste natankoval plnou.
To by bylo asi ideální, navíc koupě ojetého auta by byla celkem pohodička, protože byste nemusel řešit akumulátor na konci životnosti.