- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jenom typu Yeti se v Německu prodalo za loňský rok 17600. Víc, než BMW 3x nebo všech Jeepů dohromady.
Škodovek potkávám na bavorských silnicích stále více, stává se, že se mně vyptává zájemce o Škodu na moje zkušenosti.
Zlevnění paliv v Německu nefunguje, kdykoliv se zdraží ropa, okamžitě stoupnou i ceny na čerpadlech, ale když ropa zlevňuje, vládne klid a ticho na pěšině.
Škodovky platí za úsporné a spolehlivé, jezdí tu i 12 roků staré a vůbec nejsou nějak vzhledově podobné stejně starým orezlým Japoncům nebo Francouzům. Nerezaví a lak jim nešedne. Ani originální VW není takový držák.
Hurá, my ten Detroit prostě vybudujeme. A víte co? To už není jen Detroit, to je i Ferguson. Ulice jsou ucpané až k prasknutí těmi novými zastaralými plechovkami, všude se vznáší oblaka smradu, všude kravál, nedá se hnout, no a ty hlavy pomazané nevymyslí nic lepšího než rekordní produkci dalších těchto popelnic, abychom vybudovali největší Potěmkinovu vesnici všech dob, spočívající v pokrývání planety zevlujícím plechem a jalovém převážení hmoty sem a tam. A protože už není kde brát síly, natahali jsme si sem kvůli tomu sto tisíc otroků ze zemí, které se potácejí na hraně středověku, jako je Rumunsko, Ukrajina atd. Zlikvidujeme celou naši zemi pro ... pro co vlastně? Pro tu iluzi blahobytu, která fakticky znamená otroctví? Všichni se motají kolem aut nebo v autech. Neměla náhodou auta práci a čas ušetřit? Vzpamatujte se
už jsem psal jinde...je to sice fajn..ale vše to je díky tomu, že firmy si berou operativní leasingy na 2 - 3 roky...a pak to otočí..takže ano..nová auta mají odbyt...ale pak je potřeba se podívat co se děje s těma staršíma po OL...už dneska je vidět jak dané společnosti nabízí stovky oktávek v základu s motorem 1,6 TDI 77 kW...a nemůžou se jich zbavit...protočí je v aukcích i 3x a nikdo to nechce...začíná toho být moc...a to jich každý měsíc další desítky přibývají...a co s tím? Oni to pod cenou neprodají..takže to bude nakonec někde stát a hnít....ale stále se budou vyrábět nová....kam to asi tak jednou dojde....
nabídka poptávka. V Německu je běžné, že cena takové ojetiny klesá více než u nás
Co z toho plyne, pokud by jsme se obešli bez aut mohli by jsme pracovat hodinu denně a žít si jak prasata v žitě.
Já se bez auta obejdu a také si tak žiju
No je to úžasné. A co z toho plyne pro Čechy ? Chtělo by to přidělit každému pracujícímu Škodovku jako služební vozidlo,nebo protiúčtem za starý vůz 90% slevu.
Jestlipak jsou automobilky připravené na receci a mají tučný finanční polštář. Již žádné škemrání o šrotovné z peněz daňových poplatníků!
Šrotovné z peňazí daňových poplatníkov?
Šrotovné aspoň na Slovensku bolo zavedené na princípe, že štátu namiesto 20% DPH postačilo 5%, zvyšných 15% DPH sa štát vzdal prospech kupujúceho.
Na šrotovné nedal daňový poplatník ani cent!
Až přijde recese, tak potěš koště. To bude pád na ústa.
A proč ne rovnou poctivá krize? Či válka nebo masivní erupce na slunci?
Celkově mám radost, že se firmám v ČR tak daří. Na druhou stranu se ptám, zda se opravdu tak zvedá kupní síla hlavně v Evropě, nebo auta chrlí na sklad nebo je hází někde do moře? :)
Prodávají to po celém světě. Evropa by tak masívní výrobu spotřebu neutáhla. Stačí se jen podívat kolik těch zbastelných dehtů musela jen VW vykoupit v USA.
zahájil jsem odpočítávání, než přijde jistý diskutér se svým blábolem a zevlujícím plechu
Myslíš toho co si uspořádal život důstojným způsobem? Jo to je exot.
Ale z tý Tatrovky mám radost.