Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

České dráhy podruhé zrušily miliardový tendr na lokomotivy do Německa

Českým drahám se nedaří vybrat lokomotivy, které by měly umožnit od prosince provoz přímých vlaků z Prahy do Hamburku bez nutnosti přepřahu v Drážďanech. Soutěž na jejich pronájem už podruhé zrušily.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J23i94ř79í 83K96o24c86u71r25e30k 6135664935398

Njn Bastardi skončili, ČD zaspaly, Škodovka tuplovaně a teď má potřebené lokomotivy jenom ČD Cargo a tři soukromníci: AWT, LokoTrain a RJ. (Metrans umí jenom 160 km/h)

0/0
20.2.2017 20:00

J84a50n 53K98u66ž95í10l33e84k 7539328292695

Společnosti máte hodně od boku. AWT lokomotivy nevlastní, ale pronajímá si poslední tři 183. Lokotrain ano, má jednu lokomotivu. RJ nemá ani jednu lokomotivu, ale pronajímá si jich pár od ELL stejně jako tak činí LokoTrain a lokomotivy firmy Metrans neumí 160 ale 140 km/h

0/0
20.2.2017 20:34

J30i50ř15í 53K53o44c61u15r77e37k 6185604465748

Má jakože má k dispozici. Ne nutně ve vlastnictví. A za Metrans se omlouvám, zmátl mě Traxx ve verzi pro osobní dopravu.

0/0
20.2.2017 20:52

M65a37t70ú32š 27B23e84n49a38k 9198484702893

Všetko pekné, ale tie Vectrony o ktorých je reč nemajú 200km/h, ale iba 160, s tím, že sa dajú doplniť na 200km/h. Rýchlosť 200km/h má celkovo len niekoľko kusov Vectronov a tie už majú prenajaté/kúpené iný osobný dopravcovia.

Inak čo som si všimalal loko RJ, tak tie nemôžu do Nemecka a Rakúska, pretože majú nechválené úpravy...

0/0
22.2.2017 17:03

J70i69ř71í 60H24o76v73o80r27k71a 8847506602255

Asi zjistili, že Škodivka nemá v tendru šanci ;-D

+3/0
20.2.2017 14:41

V12l76a89s16t33i11m67i39l 10K67o39c46u78r40e21k 4116443630814

Jde tady o to, že ČD je primitivní státní podnik, který není schopen inteligentní práce.

Provést konkurs je nad jeho možnosti, a takové b... dotujeme. A dále jde tady o to, že Škoda Transportation je podnik, který neumí vyrobit lokomotivu, která je nutná pro provoz v uvedených zemích a přehlédl jeden důležitý parametr, či-li další primitivismus. A spojení takových dvou firem jako zákazníka a dodavatele je pak primitivismus na druhou. Sorry jako ;-D;-D;-D

+1/−2
20.2.2017 14:37

M73a88t54ú63š 59B44e78n29a13k 9798854202173

Najväčší primitív je diskutujúci nado mnou. Ono problém je v tom, že loko, ktoré ČD potrebuje proste na trhu niesú a museli by sa vyrobiť pričom to by trvalo dlhú dobu a ešte by to mohlo skončiť tak, že by nemohli v Nemecku jazdiť 200km/h, ale menej tak ako 380 od Škody, pretože Vectron nieje na sieti DB Nets schválení na 200km/h a existuje podozrenie, že problémy s vysokou rýchlostou na mostoch budú mať všetky moderné loko, ale iba 380 sa zatiaľ pre ne schvalovala podľa nových predpisov na 200km/h

0/0
22.2.2017 17:08

P24a46v94e42l 15H17o80d40r 8899129407

Já jsem sice jen laik, ale selský rozum mě to nebere, lokomotivy skoro stejné , váha lokomotivy taky téměř stejná , ale naše když tahá vagóny tak nemůže v Německu, protože proti Vectronu moc obrušuje koleje? Zřejmě je ta německá lokomotiva asi nějak nadlehčuje jako ve sci-fi. Jediný opravdu zásadní rozdíl pro udělení povolení k provozu je nápis Made in Germany na Vectronu!!

+4/−3
20.2.2017 12:06

P35a80v82e65l 72S46o63v88i21č61k15a 4606518415212

"lokomotivy skoro stejné" - Mají podobné některé ze základních parametrů, tím to končí. Co se týče uvedeného problému tak podstatný rozdíl je v rozvoru podvozku a vzdálenosti otočných čepů. Spolu s vedením dvojkolí a vypružením to má dosti podstatné vlastnosti na dynamické účinky vozidla na trať...

+9/0
20.2.2017 12:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.